قطعات بخاری قارچی

ویژگی بخاری قارچی: یکی از مهمترین بخش های بخاری های مدل قارچی بدنه انها میباشد و دلیل این که اهمیت زیادی دارند این است که این بخاری ها به دلیل استفاده در فضا های باز و نیمه باز باید دارای ساختار مقاوم در برابر اب و هوا بارانی و برفی را داشته باشند و در برابر هر گونه آب و هوایی از آن استفاده می کنند و این عامل ممکن است در ساختار بدنه ی آن تاثیر بگذارد،  به همیندلیل معمولا جنس این نوع دستگاه ها استیل ضد زنگ میباشد تا بتوانند در برابر اب هوای متفاوت مقاومت داشته باشند . پایه ی این هیتر به دلیل اینکه بر روی زمین قرار می گیرد و بایستی استحکام بالایی داشته باشد از آهن رنگ شده ساخته شده است، در مواردی تولید کنندگان از رنگ های کوره ایی برای بالا بردن مقاومت ضد زنگ خوردی استفاده میکنند که بسیار موثر میباشند.

مشعل بخاری قارچی

مشعل بخری های قارچی در بالای انها قرار گرفتهمیشود مدل انها را میتوانید در میان مقاله بیابید و دلیل این شکل از تولید و قرار گیری مشعل پخش کردن حرارت میباشد ، مشعل این هیتر قارچی با استفاده از سوخت گاز کار می کند و می توان در صورت نیاز و عدم دسترس از کپسول های گاز که قابل حمل نیز میباشنداستفاده کرد، به دلیل اینکه مشعل هر لحظه در تماس با آتش قرار دارد بایستی از فلزی در ساختار آن استفاده شود که آتش باعث خوردگی آن نشود و از عمر بالایی برخوردار باشد، معمولا اطراف این مشعل ها را از استیل نسوز میپوشانند تا حرارت بیشتر منعکس شود همچنی نسوزد.

سنسور و حسگر در بخاری قارچی

بخاری های قارچی معمولا دارای سنسوری بوده اند موجب استفاده ی ایمن از این بخاری یا هیتر قارچی شده است. عملکرد این سنسور بدین به این شکل است که در صورت واژگون شدن سیستم به هر دلیلی برای اینکه خطری ایجاد نگردد و سیستم دچار آتش سوزی نشود سنسور به صورت خودکار جریان گاز را قطع می کند و از بروز هرگونه خطر احتمالی جلوگیری می کند.

جرقه زن بخاری قارچی

یکی دیگر از ویژگی هی خوب و کارامد این نوع بخاری ها مجهز بودن به جرقه زن یا به اصطلاح فدکی هستند که کاربری دستگاه را بالا برده اند

منعکس کننده در کلاهک بخاری قارچی

از اجزای بسیار مهمی که در بخاری قارچی وجود دارد و باعث شده نام قارچی به آن داده شود، کلاهک آن می باشد. زمانی که مشعل روشن می شود حرارت آن به این کلاهک برخوردار می کند و با تابش به اطراف باعث انتقال حرارت می شود، این کلاهک به دلیل ساختار و رنگی که دارد پرتوی مادون قرمز را جذب نمی کند و باعث می شود تمام حرارت به صورت چند برابری به محیط تابیده شود، وجود این کلاهک موجب می شود که حرارت به هدر نرود، جنس این کلاهک از آلومینیوم می باشد.

مکانهای مناسب برای استفاده از بخاری قارچی

ویژگی های بخاری قارچی

  • سیستم بخاری های قارچی با صدای بسیار کم و جاگیر نبودن محیطی ارام را به ارمقان میاورد
  • حمل و جاببه جایی با توجهبه اندازه مناسب این نوع بخاری ها بسیار ساده میباشد
  • از این بخاری قارچی در محیط های باز و نیمه باز مانند باغ ها و آلاچیق ها استفاده می کنند و علاوه بر اینکه باعث ایجاد حرارت بسیار مطلوبی می شوند زیبایی خاصی نیز به محیط می دهند.
  • جنس بدنه این نوع دستگاه ها امنیت را برای کاربران ایجاد نموده است و جای نگرانی برای اتش سوزی ندارد.

نحوه ی ایجاد حرارت در بخاری قارچی

نحوه ی ایجاد حرارت در بخاری قارچی

استفاده از بخاری های قارچی و انواع ان در فضا های باز مانند الاچیق ها و کافه ها در مجالس بسیار مرسوم شده است   زیرا با استفاده از این سیستم ها می توان بدون احساس سرما از منظره ی زیبای زمستان بهره مند شد.شیوه کار ایندستگاه  بدین صورت است که ابتدا سیستم را در محل مورد نظر به گاز شهری و یا گاز مایع وصل می کنند، با روشن شدن مشعل حرارتی که ایجاد می شود به کلاهک برخورد می کند و با منعکس شدن از سطح آن به اطراف ساطع می گردد و باعث می شود اطراف هیتر گرما ایجاد می گردد. مصرف گاز این بخاری قارچی بسیار مناسب می باشد و بازده بسیار بالایی دارد.

مزایای بخاری قارچی هیمورا

  • فضای کمی نیاز دارد
  • حمل و جابجایی اسان
  • ظاهری زیبا و شیک
  •  میحط های باز و نیمه باز بهترین جا برای استفاده اند
  • ایمن و مطمعن
  • مجهز به سنسور قطع گاز
  • درجه حرارت قابل تنظیم
  • جنس بدنه از استیل ضد زنگ
  • مجهز به جرقه زن خودکار یا فندکی برا روشن کردن دستگاه

محل قرار دادن بخاری قارچی

محل نصب این دستگاه و محل قرار گیری این بخاری ها بسیار مهم است چراکه ایمنی صرفا به دستگاه مرتبط نمیباشد و باید مساعل دیگر را رعایت نمود . همکاران ما هنگام راه اندازی توضیحاتی را به شما میدهند و سپس اقدام به راه‌اندازی آن نمایید. به‌طور کلی، هیترهای قارچی برای فضای بیرونی طراحی شده اند و باید استفاده شودند و به شرطی می‌توان از آنها بر روی سطوح چوبی استفاده کرد که همیشه کسی در کنار آنها باشد.

هیترهای الکتریکی را البته می‌توان در محیط‌های سرپوشیده، مثل گاراژ، ایوان پنجره‌دار یا پاسیو سرپوشیده، استفاده کرد. با این حال، هیترهای گازی و پروپان را تنها می‌توان در فضای باز و بدون سقف، استفاده کرد؛ این هیترها گاز کربن مونوکسید تولید می‌کنند و این گاز بدون بو بوده و استنشاق آن برای افراد مضر محسوب می‌‌شود. به همین دلیل، هیتر را باید در محلی قرار داد که از تهویه مناسب برخوردار باشد. همچنین، باید مطمئن شد که هیتر در فاصله‌ای مناسب از مواد قابل‌اشتعال، مثل درختان و بوته‌ها یا پارچه و مبلمان، قرار گرفته است.

ویژگی بخاری قارچی

انواع منبع حرارت‌ برای بخاری فضای باز

حرارت بخاری‌های فضای باز مختلف است که با توجه به منبع سوخت هیتر مشخص می‌شود. هر کدام از این منابع سوختی، مزایا و معایبی را در پی خواهد داشت. پیش از خرید، به عواملی همچون محاسباتِ لجستیکی نصب، هزینه‌های راه‌اندازی و راندمان انرژی دستگاه، توجه کنید و پس از بررسی این موارد اقدام به خرید هیتر قارچی نمایید.

ویژگی های و اجزای بخاری های قارچی

خدمات مجلس اریا در اجاره بخاری های قارچی

خدمات مجلس اریا به اجاره بخاری های قارچی در مدل های مختلف خلاصه نمیشود ، مجلس اریا برگذار گننده انواع مراسم ها و مجالس کاری و میهمانی با تجهیزات بروز شامل بخاری های مناسب فضای بسته و باز و همچنین انواع کولر های پرتابل گازی میباشد که هزینه های شما را تا چندین برابر کاهش میدهد

اجاره بخاری

اجاره کولر

× 09123956601