اجاره بخاری

گروه آریا مجلس اجاره دهنده بهترین و جدیدترین سیستمهای گرمایشی از جمله انواع بخاری ها از جمله خاری های انرژی  در سریع ترین زمان ممکن و با کادری مجرب در محل دلخواه شما می باشد انواع بخاری های انرژی در سایزهای مختلف مناسب با فضا ها و متراژهای مختلف

هنگامی که درجه حرارت کاهش می یابد، اولویت این است که دمای هوا را در یک محدوده ثابت و مناسب نگاه داشت بدون اینکه هزینه زیادی صرف کرد. مطمئنا پوشیدن چندین لباس نمی تواند راهکار مناسبی باشد! استفاده از بخاری و پکیج، یکی از بهینه ترین روش های گرمایشی است. انواع مختلفی از راه های گرمایش وجود دارد اما همه آن ها یکسان عمل نمی کنند.

اجاره بخاری انرژی

وسیله گرمایشی مد نظر شما باید متناسب با محیط کاری شما باشد. ما تجربه زیادی در زمینه گرمایش الکتریکی داریم و می توانیم به شما کمک کنیم تا بهترین راه حل گرمایش را برای خانه خود بیابید و نصب کنید. اجاره بخاری یکی از بهترین روش هایی است که می تواند دمای محیط شما را در یک محدوده مناسب قرار دهد.

خدمات مجالس آریا با بهره گیری از جدید ترین و بهترین بخاری های انرژی تامین کننده دمای مطلوب انواع مراسم های شما از جمله:

سیمینارها ، نمایشگاه ها ، ادارات، مناسبت های مذهبی ، تولدها ،جشن ها ، عروسی ها و…. با بهرین قیمت می باشد .

اجاره بخاری انرژی

اجاره بخاری پاسیو یا قارچی

اگر به دنبال یک بخاری زیبا و قابل حمل برای استفاده در محیط های خارجی هستید، مسلما بخاری پاسیو یا قارچی انتخاب مناسبی خواهد بود. بخاری های پاسیو هم از طریق برق و هم با سوخت کار می کنند. آنها گرمایش تابشی را از طریق مادون قرمز هدایت می کنند، بنابراین گرمای آنها هدر نمی رود و انرژی بسیار کمتری نسبت به بخاری های گازی مصرف خواهند کرد. بخاری های برقی تاثیرات زیست محیطی را به میزان قابل توجهی کاهش می دهند و بدون شک گزینه ای بهتری برای محیط زیست هستند. علاوه بر آن، بخاری های پاسیو ظاهری بسیار شیک و جذاب داشته که جلوه خاصی به محیط کاری شما می بخشد. پس کرایه بخاری پاسیو یا چتری، لازم است! مجلس آریا با بیش از 10 سال سابقه در زمینه سیستم های گرمایشی و سرمایشی، بهترین خدمات را به شما مشتریان عزیز ارائه خواهد داد. با کرایه بخاری از ما، بهترین خدمات را دریافت خواهید کرد.

نحوه ی ایجاد حرارت در بخاری قارچی

اجاره بهترین بخاری کپسولی

اگر در یک اتاق سرد به سر می برید و امکان دسترسی به منابع گرمایشی برای شما فراهم نیست، بخاری های کپسولی می توانند مشکل شما را برطرف کنند. جالب است بدانید که این بخاری ها به دودکش نیاز ندارند به همین علت، خطری جان شما را تهدید نخواهد کرد. بخاری های کپسولی با جلوگیری از اتلاف انرژی، هزینه های شما را کاهش می دهند  محیط گرم تری برای شما فراهم می کنند. جالب است بدانید که در بخاری های دودکش دار، تقریبا 35 درصد انرژی هدر شده در صورتی که چنین موردی در بخاری های کپسولی، مشاهده نمی شود. انواع مختلفی از بخاری های کپسولی با قیمت های متنوع وجود دارد. مجلس آریا به شما این اطمینان را می دهد که بهترین گزینه پیشنهادی برای اجاره انواع بخاری خواهد بود. شما با صرف یک هزینه مناسب، می توانید یک بخاری خوب و با کیفت را کرایه کنید.

مشخصات فنی بخاری انرژی

دارای گواهینامه CE بشماره:    1312BT5186
راندمان حرارتی بیش از 83 درصد
 کنترل ترموستاتیک و مصرف سوخت سالیانه کمتر
صدای کم ، دارای فن با راندمان بالا ( ساخت شرکت EBM آلمان / یا فن ایرانی بسته به انتخاب )
ایمنی بالا ، مجهز به ترموستات کنترل فن و ترموستات حدی و شیر کنترل گاز  ( ساخت SIT ایتالیا )
قابلیت نصب بر روی چهارپایه زمینی یا دیوار
 گاز شهری ( قابل تبدیل به گاز مایع )
مناسب برای فضای صنعتی ، کارگاه ،  فروشگاه ، رستوران ، باشگاه ورزشی  ، بانک  ، مساجد

درباره شرکت بخاری انرژی

بخاری  انرژی بدون شک یکی از خوشنام ترین  تجهیزات گرمایشی در ایران می باشد. (از شناخته شده‌ ترین این محصولات می توان به هیتر های انرژی مدل 625 و 640 اشاره نمود.) این محصول از سال 1348 تا سال 1368 در تولید بخاری کارگاهی، هیتر نفتی، کوره هوای گرم گازسوز، گازوئیل سوز و دوگانه سوز به یکی از شناخته شده ترین برندها در کشور تبدیل گردید.

بطور کلی هیتر و کوره هوای گرم که از نظر عملکرد به انواع فن دار ، بدون فن و تابشی تقسیم می شوند از نظر نحوه قرارگیری یا نصب نیز به سه گروه هیتر و کوره هوای گرم ایستاده ، کابینتی و هیتر های تابشی تقسیم می شوند که هیترها و کوره هوای گرم ایستاده وکابینتی از نظر عملکرد تفاوت چندانی با هم ندارند و حتی می توان گفت که از لحاظ نحوه عملکرد بسیار شبیه یکدیگر عمل می کنند و تفاوت اصلی آنها در ظاهر و نحوه نصب آنها می باشد؛ اما هیترهای تابشی که برمبنای گرمایش تابشی عمل می کنند ، محل نصب آنها در زیر سقف سازه های بزرگ و یا فضاهای باز می باشد.

کرایه بخاری صنعتی در تهران

با حرکت به سمت سرما، سیستم های گرمایشی کوچک پاسخگوی نیازهای محیط های بزرگ مثل کارخانه ها نخواهند بود. به همین دلیل باید از بخاری های صنعتی بهره بگیریم. همانطور که از اسمش پیداست، این نوع از بخاری برای محیط های بزرگ مانند کارخانه ها، سوله ها و سالن های پذیرایی مناسب هستند. منبع سوخت بخاری های صنعتی، می تواند برق، گاز یا نفت باشد و به همین دلیل محدودیتی از نظر سوخت ندارند.

بخاری های صنعتی قدرت بسیار بیشتری از بخاری های معمولی دارند و به همین دلیل کرایه بخاری صنعتی برای محیط های بزرگ، بسیار مقرون به صرفه خواهد بود. انواع مختلفی از بخاری های صنعتی وجود دارد. برای انتخاب بهترین آن ها، باید با یک تیم مشاوره حرفه ای، مشورت کنید. مجلس آریا بهترین اطلاعات را به صورت رایگان برای اجاره بخاری های صنعتی در اختیار شما قرار خواهد داد.

کرایه بخاری صنعتی در تهران

اجاره بخاری گازی

بخاری گازی یکی از قدیمی ترین لوازم گرمایشی است که معمولا، همه ما با آن آشنایی داریم. این بخاری، توسط گاز شهری کار می کند. در نصب آن، باید دقت لازم را به خرج بدهیم و اتصالات آن به ویژه لوله بخاری را به دقت بررسی کنیم. بخاری گازی در انواع مختلفی تولید می شود که رایج ترین آن ها، بخاری گازی زمینی و دیواری است.

بخاری های گازی چهارگوشه معمولا در فضاهای کوچک مورد استفاده قرار می گیرند و گرمایش مناسبی ایجاد می کنند. قبل از نصب آن، حتما نکات ایمنی مربوط به نصب بخاری گازی را مطالعه کنید. البته علاوه بر شیوه نصب، خود بخاری نیز باید از ایمنی مناسبی برخوردار باشد. بخاری های ارائه شده توسط مجلس آریا، از با کیفیت ترین نمونه های بازار می باشد. به همین دلیل، هیچ مشکلی بابت اجاره بخاری گازی وجود نخواهد داشت.

بخاری‌ها با دو نوع انرژی گاز و برق تغذیه می‌شوند. اما از آنجایی که گاز نسبت به برق انرژی ارزان‌تری محسوب می‌شود، اغلب افراد تمایل به اجاره بخاری گازی دارند.

به‌ویژه اگر نیاز باشد برای یک روز خاص تعداد زیادی بخاری با ظرفیت بالا اجاره شود؛ بهتر است که انرژی مصرفی آن گاز باشد.

بنابراین اگر فضای برگزاری مراسم شما به نحوی است که امکان اجاره بخاری گازی را دارید؛ بهتر است از این نوع بخاری‌ها استفاده کنید.

گاهی اوقات شما اطلاعی از مناسب بودن بخاری گازی برای فضای مراسم خود ندارید. در چنین شرایطی توصیه می‌شود از مشاوره‌های کارشناسان خدمات مجالس، مجلس آریا استفاده نمایید.

آماده عقد قرار داد با تالارها و باغها با تخفیف ویژه 

جهت کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران خدمات مجالس آریا تماس بگیرید  

 

اجاره بخاری درفضای باز

اجاره بخاری مناسب با فضا و مراسم شما از مهم ترین دغدغه های شرکت مجالس آریا  است.

از این رو سرما آفرین مجموعه ای از انواع بخاری را برای انواع فضاهای مراسمات شما فراهم کرده است تا مجالس شما به بهترین نحو ممکن برگذار شود.

بخاری فضای باز که نام دیگر آن بخاری تابشی است نیز برای مراسمات بسیار مورد توجه قرار می‌گیرد. این نوع هیتر برای استفاده در فضای باز مناسب است.

همچنین زیبایی ظاهری آن سبب می‌شود که برای مراسم‌هایی مانند عروسی، تولد یا سالگرد ازدواج مورد استفاده قرار بگیرد. این هیتر مخصوص فضای باز ساخته شده است از همین رو اگر قصد برگزاری مراسمی در باغ یا باغ تالار را دارید، می‌توانید این بخاری را اجاره کنید.

بخاری فضای باز می‌تواند با دو انرژی برق یا گاز کار کند. این نوع بخاری‌ها فضا را به‌صورت تابشی گرم می‌کنند. هر یک از انواع آن‌ها نیز دارای قدرت مشخصی برای گرم کردن فضا هستند.

نکات مهم هنگام اجاره سیستم گرمایش

نکات مهم بسیاری هنگام اجاره بخاری باید در ذهن داشته باشیم.

یکی از این نکات در نظر گرفتن محل برگزاری مراسم  و تهیه ی سیستم گرمایش بر اساس آمی باشد زیراکه در صورت عدم بررسی دقیق با مشکلات بزرگی از جمله هدر رفت انرژی و صد البته گرمای به مراتب کم تر نسبت به نیاز خود روبرو می شوید که به هیچ عنوان نمی تواند خوب باشد. بنابراین در ابتدا  باید بگوییم که متراژ ساختمانی که قصد گرم کردن آن را دارید بسیار مهم است، هر چه مکان مورد نظر بزرگ تر باشد قطعا به تعداد بیشتری سیستم گرمایش و البته بخاری نیاز است، همچنینن می بایستی در نظر داشت که هرگز نباید یک بخاری بزرگ را برای یک محیط کوچک اجاره کرد و همچنین اجاره یک بخاری کوچک برای فضایی بزرگ اشتباه است.

پس در صورتی که قصد شما اجاره بخاری می باشد، می توانید با یک تماس تلفنی و همین طور راه های ارتباطی در این باره  از کارشناسان سرما آفرین کسب نظر کنید.

بهترین نوع وسایل گرمایشی

وجود یا عدم وجود درهای متعدد نیز در انتخاب نوع وسیله گرمایشی و سرمایشی بسیار حائز اهمیت است. اگر محل برگزاری مراسم، دارای در های متعدد است و هر کدام از بخش های ساختمان از یکدیگر جدا شده اند، مسئله انتخاب شما نیاز به دگرگونی خواهد داشت.

علاوه بر آن باید متراژ دقیق ساختمان مورد نظر و همین طور ارتفاع سقف را بدانید، در این صورت تازه مرحله اول نیازسنجی شما گذرانده می شود، همین طور نوع و سال ساخت و قدمت ساختمان و تکنولوژی های استفاده شده در در و پنجره مکان مذکور نیز باعث نگه داری و یا هدر رفت انرژی گرمایی می شود.

البته این حساسیت به نسبت سیستم های سرمایش کم تر است، چون تنفس افراد حاضر نیز می تواند محیط را کمی گرم تر کند، در این صورت شما حتما به سیستم های تهویه نیاز دارید.

شرکت های زیادی در فصول مختلف سال مطابق نیاز شما سیستم های گرمایش و سرمایش و برگزاری مراسمات را در اختیار شما قرار می دهند،  که تعدادشان نیز در استان های مختلف کشور بسیار بالاست، اما مسئله ای که باعث ایجاد تفاوت بین آن ها می شود این است که تعهد و همین طور خدمات پس از ارائه به مشتری را نیز باید به بهترین شکل ممکن انجام دهند.

از جمله این خذمات راهنمایی برای تهیه تعداد بخاری متناسب با نیاز شما است. چون بار ها در این زمینه فعالیت های گسترده ای داشتند و انتخاب بخاری برای محل مهمانی و مراسم شما نیز با کمی کسب اطلاعات آسان تر خواهد شد.

اجاره بخاری فضای باز

اجاره بخاری وسیستم های گرمایش

تفاوتی ندارد در چه ساعتی از شبانه روز شما به این سیستم ها نیاز دارید، با تماسی کوتاه می توانید هر تعداد که می خواهید را برای هر زمان و مدت استفاده اجاره نمائید.

میزان مصرف انرژی در سیستم های گرمایش و سرمایش اجاره شده نیز بسیار مهم است، در واقع تمامی دستگاه ها مطابق نیاز شما باید با برچسب مصرف انرژی عرضه شوند و هر کدام از آن ها نیاز به بررسی پس از هر بار استفاده توسط مشتری خواهد داشت، در صورتی که اختلالی در عملکرد بخاری ها مشاهده شود باید بلافاصله توسط شرکت اجاره بخاری تعویض و جایگزین گردد.

درست مانند خرید یک بخاری شما می توانید مقایس های مورد نظر خود را به پشتیبانی ارائه دهید تا آن ها نیز بتوانند به خوبی شما را راهنمایی کرده و انتخاب دقیق و ایده آل مراسم و مهمانی خود داشته باشید.

در صورتی که فضای محل برگزاری همایش، مهمانی و هر گزینه دیگری که در ذهنتان است باز تر بوده، بهترین کار استفاده از چندین بخاری در نقاط مختلف ساختمان است، البته که مصرف این بخاری ها مطابق انرژی و خروجی شهری می باشد.

کرایه بخاری برای مجالس و مهمانی ها

کرایه بخاری همیشه یکی از دغدغه های برگزار کنندگان و همین طور مسئولین تدارکاتی در فصل زمستان است زیراکه قصد دارند بهترین عملکرد را داشته باشند، از آنجایی که مکان و نحوه برگزاری مراسم در انتخاب شما اهمیت زیادی دارد، بنابراین انتخاب شما کمی سختر تر خواهد شد و نیازمند مشورت با افراد باتجربه در این زمینه خواهید بود. از این رو سرما آفرین با کارشناسان با تجربه و خبره برای آسان تر کردن انتخاب شما در خدمت شما خواهند بود.

به یاد داشته باشید همانقدر که برای کولر های گازی هدر رفت سرما مهم است، این امر در فصل های سرد سال و بخصوص ماه های زمستان در مورد بخاری ها نیز صدق می کند.

همین طور بخاری ها از شرکت های معتبر در دسترس شما عزیزان قرار می گیرند، برند های با سابقه و پرفروشی مانند انرژی و…

سیکل استفاده شما از این بخاری ها نیز در مصرف آن ها تاثیر دارد، همیشه سیستم های گرمایش و سرمایش در شرایط استفاده معمول (مثلا در کولر ها دمای بالاتر و در بخاری ها شعله کوچک تر) مصرف کم تر و بهینه تری دارند. در صورتی که هزینه برای شما بسیار مهم است پیشنهاد ما استفاده از چندین بخاری بجای یک و یا دو بخاری است.

 

اجاره بخاری فضای باز

 

اجاره بخاری برقی در تهران

بخاری برقی، وسیله ای است برای گرمایش اتاق ها که با استفاده از مقاومت هایی که انرژی تابشی را ساطع می کنند، سبب تبدیل جریان الکتریکی به گرما می شوند. بخاری های برقی چندین دهه است که به عنوان منبع گرما در خانه ها مورد استفاده قرار می گیرند تا گرمای ما را تامین کنند. یکی از دلایل محبوبیت آنها هزینه کمتر و نگهداری آسان نسبت به سایر منابع گرمایی است. بخاری الکتریکی معمولا با برق کار می کند، اگرچه درصد کمی از آن ها هنوز از پروپان یا نفت سفید به عنوان سوخت بهره می گیرند. بخاری های برقی همچنین برای گرمایش خانگی یا پردازش مواد در صنعت استفاده می شود. بخاری های برقی نسبت به سایر موارد، ایمنی بیشتری هم دارند. مسلما اجاره بخاری برقی برای گرمایش، یک انتخاب مناسب و منحصر به فرد خواهد بود. برای اجاره بخاری، می توانید از تجربه تیم مجلس آریان بهره مند شوید. با استفاده از شماره های درج شده در سایت، می توانید از خدمات مشاوره رایگان ما بهره مند شوید.

اجاره بخاری برقی در تهران

بخاری های هیزمی

بخاری های هیزمی نیز از انواع قدیمی وسایل گرمایشی دارند که بیشتر جنبه نوستالژیک دارند و امروزه کمتر مورد استفاده قرار می گیرند. همانطور که از اسمش پیداست، منبع اصلی آن ها هیزم بوده و گرمای مناسبی ایجاد می کند. البته بخاری های هیزمی نسبت به سایر مدل ها، ایمنی کمتری داشته و برای اتاق های کوچک، مناسب تر است. همچنین، به علت استفاده از چ.ب طبیعی، آسیب بیشاری به محیط زیست وارد خواهد شد. پس چه بهتر که برای کرایه بخاری، از مدل های بالا استفاده کنیم.

نتیجه گیری:

برگزاری مراسم‌ها در فصل زمستان امری مسلم و اجتناب ناپذیر است. اما شرایط برگزاری این مراسم به دلیل سرد بودن هوا در فصل زمستان دشوارتر است.

از همین رو میزبان باید شرایطی را برای مهمان خود فراهم کند تا کمترین سختی را در فصل زمستان متحمل شود. به همین علت اجاره بخاری یکی از اصلی‌ترین تمهیداتی است که باید برای برگزاری مراسم در فصل زمستان اندیشیده شود.

این شرایط در مورد کارگاه‌ها و سوله‌ها نیز صدق می‌کند. کارفرما باید شرایط مناسبی را برای کار کارمندان فراهم کند. از آنجایی که بخاری‌های صنعتی برای خرید اندکی گران هستند، بسیاری از این کارفرمایان به اجاره این بخاری‌ها روی می‌آورند.

مرکز خدمات مجالس مجلس آریا انواع بخاری نظیر بخاری انرژی، بخاری فضای باز یا بخاری قارچی، بخاری گازی، بخاری برقی، بخاری صنعتی یا کارگاهی، جت فن (هیتر) ها و … را به مشتریان خود اجاره می‌دهد. برای اجاره این لوازم تنها کافیست تماس بگیرید یا به شماره واتساپ پیام دهید.

اجاره بخاری صنعتی

کار اجاره بخاری صنعتی با شروع فصل پاییز رونق بسیاری می‌گیرد. بخاری صنعتی در حقیقت بخاری است که برای گرم کردن فضای کارخانه‌ها، محیط‌های بزرگ گلخانه‌ای و … مورد استفاده قرار می‌گیرد.

برخلاف تصور، این هیترهای صنعتی نه‌تنها انرژی زیادی مصرف نمی‌کنند؛ بلکه سبب صرفه‌جویی در مصرف انرژی نیز خواهند شد. این هیترها از نظر مصرف انرژی دارای سه مدل بخاری صنعتی برقی، بخاری صنعتی گازی و بخاری صنعتی آبی هستند.

سوخت مورد مصرف این هیترها به ترتیب، برق، گاز و گازوئیل یا نفت است. قیمت خرید این نوع هیترها بسیار بالا است. از همین رو کمتر کارخانه‌ای توان خرید آن برای هر سوله خود را دارد. از همین رو اجاره هیتر صنعتی بسیار رایج است.

کرایه بخاری قارچی

بخاری قارچی در حقیقت همان بخاری فضای باز است. شکل ظاهری این بخاری‌ها علت نامگذاری آن است. این بخاری‌ها کلاهکی به شکل قارچ دارند. از همین رو با نام بخاری قارچی شناخته می‌شوند.

بخاری قارچی برای گرم کردن فضا از روش گرم کردن مولکول‌های هوا استفاده نمی‌کند و  این کار را به‌صورت تابشی انجام می‌دهد. اجاره بخاری قارچی نه تنها برای برگزاری مجالس در فضای باز بلکه برای استفاده در سفرهای یک را چند روزه نیز کاربرد دارد.

بسیاری از افراد این بخاری‌ها را برای سفری کوتاه به یک ویلا اجاره‌ای، اجاره می‌کنند تا بتوانند بدون در نظر گرفتن سرما به‌راحتی از فضای بالکن و یا حیاط این اقامت‌گاه تفریحی استفاده نمایند.

کرایه بخاری کپسولی

اجاره بخاری کپسولی نیز مانند سایر سیستم‌های گرمایشی برای کاربردهای مختلف رواج دارد. همانطورکه می‌دانید نمی‌توان انرژی بخاری که به گاز شهری متصل است را با کپسول تأمین کرد. زیرا سوزن بخاری کپسولی با سوزن بخاری که انرژی آن با گاز شهری تأمین می‌شود متفاوت است.

اگر قصد دارید که انرژی مورد نیاز بخاری را با کپسول گاز تأمین نمایید. باید بخاطر داشته باشید که در هنگام اجاره آن حتماً به این موضوع اشاره کنید. در این‌صورت کارشناسان مجلس آریا به شما کمک می‌کنند تا باتوجه به نیاز خود بهترین بخاری را انتخاب نمایید.

هزینه اجاره بخاری

با توجه به مطالب فوق، بخاری دارای انواع مختلفی است. بسیاری از افراد ممکن است به دلایل مختلفی نیاز به اجاره بخاری داشته باشند.

هزینه اجاره این وسیله با توجه به ویژگی‌های مختلف آن نظیر نوع، ظرفیت و … متفاوت است. اما مرکز خدمات مجالسی که برای این کار انتخاب می‌کنید نیز در این امر تأثیر دارد.

یک مرکز معتبر مانند خدمات مجالس مجلس آریا هزینه اجاره این لوازم را بر اساس نرخ مصوب اتحادیه‌ها دریافت می‌کند. به‌عبارتی یک مرکز معتبر نمی‌تواند از هزینه‌ها تخلف کند و هزینه بیشتری را از مشتری دریافت نماید.

به علاوه خدمات مجالس مجلس آریا همواره در تلاش است تا با راهنمایی درست مشتریان خود برای اجاره این وسیله در کاهش هزینه‌ها به آن‌ها کمک نماید.

 

اجاره بخاری در فضای باز

× 09123956601