اجاره میز ال ای دی(LED)

اجاره میز ال ای دی در گذشته برای سمینارها، کنسرت‌ها و … رواج داشت. اما امروزه با گسترش استفاده از تم‌های متنوع در مهمانی‌ها، استفاده از میز سوارز در مناسبت‌های دیگر نیز رواج پیدا کرده است.

امروزه برای جایگاه عروس و داماد، میز پذیرایی در تولدها و مهمانی‌ها و … از این نوع میز و صندلی استفاده می‌شود. از همین رو این نوع میزها دیگر مختص استفاده در مجالس خاص نیستند و می‌توان از آن‌ها مطابق با تم هر مهمانی استفاده کرد.

اجاره میز ال ای دی(LED) اجاره میز ال ای دی(LED)

برای اجاره این نوع میز باید به مراکز خدمات مجالس مراجعه کرد. اغلب افراد اطلاعی از یک مرکز خدمات مجالس معتبر ندارند. از همین رو برای اجاره این لوازم به هر جایی مراجعه می‌کنند. البته تمام مراکز تشریفات و خدمات مجالس نیز این نوع میزها را اجاره نمی‌دهند.

مرکز خدمات مجالس مجلس آریا متخصص در زمینه اجاره میز بلک لایت در تهران است. این مرکز خدماتی نظیر گل‌آرایی و … را نیز به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

البته تخصص این مجموعه در زمینه اجاره انواع تجهیزات مجالس نظیر اجاره کولر، اجاره بخاری و … است. این تخصص و تجربه سبب شده است تا مجلس آریا به یکی از محبوب‌ترین مراکز اجاره تجهیزات مجالس در تهران تبدیل شود.

اجاره میز ال ای دی در تهران 

اجاره میز ال ای دی در تهران نسبت به سایر شهرها رواج بیشتری دارد. یکی از دلایل این امر را می‌توان پرجمعیت‌تر بودن تهران نسبت به سایر شهرها دانست.

پرجمعیت بودن یک شهر نسبت به شهرهای دیگر به خودی خود سبب می‌شود تا تعداد مهمانی‌ها، عروسی‌ها و مجالس در آن بیشتر باشد.

البته علاوه‌بر مراسم جشن و شادی از این میزها در سمینارها و کنفرانس‌ها نیز استفاده می‌شود. از آنجایی که اغلب این سمینارها در تهران برگزار می‌شوند، اجاره این نوع میز در تهران رونق بیشتری دارد.

البته می‌توان علت آن را کمبود تفریح و مشغله بیش از حد مردم تهران نیز دانست. از آنجایی که تهران تفرجگاه‌های بسیار کمی دارد؛ اغلب مردم اوقات فراغت خود را با شرکت در مهمانی و … پرمی‌کنند.

اجاره میز چراغ دار

منظور از اجاره میز چراغ دار همان اجاره میز ال ای دی است. برخی افراد تصور می‌کنند که نوع چراغ به کار رفته در میز چراغ دار متفاوت است.

اما این دو نوع میز هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند. در حقیقت هر دو میز ال ای دی و میز چراغ دار میزهایی هستند که از خود نور ساطع می‌کنند.

اجاره میز ال ای دی(LED) اجاره میز ال ای دی(LED) اجاره میز ال ای دی(LED)

این نوع میزها اغلب در مهمانی‌هایی کاربرد دارند که در شب برگزار می‌شود و نور فضا از طریق نور حاصل از این میزها و سایر ال ای دی‌ها تأمین می‌شود.

برای اجاره این نوع میزها هزینه زیادی موردنیاز نیست. از همین رو به‌راحتی می‌توان از این نوع میزها را به عنوان میز پذیرایی در مهمانی و تولد استفاده کرد.

این نوع میز علاوه‌بر کاربردی که به‌عنوان میزپذیرایی دارد، می‎‌تواند به عنوان وسیله مجزایی برای تزیین فضا نیز مورد استفاده قرار گیرد.

اجاره میز سوارز

میز سوارز نیز همان میز ال ای دی است. جنس این میزها از نوع فایبرگلاس است. فایبر گلاس نوعی پلاستیک سبک است. داخل این نوع میز چراغ‌های ال ای دی به کار رفته که سبب جلوه و روشنایی آن در طول شب می‌گردد.

کاربرد این نوع میز پایه بلند برای پذیرایی مختصر در مهمانی‌ها است. بطوری که بسته به اندازه تعداد 3 الی 7 نفر می‌توانند دور یک میز جمع شوند. چراغ‌های ال ای دی تعبیه شده در این نوع میزها نیز دارای چند رنگ متفاوت هستند. این رنگ‌ها دارای نور پردازی خاصی هستند. به طریقی که می‌توان این میزها را نوعی رقص نور نیز نامید.

در حقیقت میز سوارز و میز ال ای دی هیچ تفاوتی با هم ندارند. میز ال ای دی، میز سوارز، میز چراغ دار و … تنها نام‌هایی هستند که برای این نوع میز به کار برده می‌شوند. از همین رو اجاره میز ال ای دی با اجاره میز سوارز فرقی ندارد و با استفاده از هر دو این عبارات در نهایت به یک چیز واحد خواهید رسید.

اجاره میز سوارز استیل

گفتیم که جنس میز سوارز از نوع فایبر گلاس است. جنس خاص این نوع میزها و حالت کدر، شیشه‌ای که پلاستیک فایبر گلاس دارد، سبب عبور نور ال ای دی از آن خواهد شد.

در حقیقت این نوع میزها به دلیل جلوه بصری که در شب ایجاد می‌کنند مورد توجه قرار گرفته‌اند. میز نور این زیبایی بصری را مدیون فایبر گلاسی است که در آن به کار رفته. اما میز سوارز استیل به چه شکلی است؟

اجاره میز ال ای دی(LED) اجاره میز ال ای دی(LED)

جنس میز سوارز استیل در حقیقت از همان فایبرگلاس است و تنها پایه به کار رفته در آن از نوع استیل است. بدنه این نوع میزها اغلب به شکل یک نیم دایره هستند که با پایه استیل به زمین متصل شده است.

پایه استیل به کار رفته در این نوع میزها آن‌ها را بسیار شیک می‌کند. از همین رو برای اجاره میز ال ای دی برای مراسم‌های رسمی‌تر بهتر است به سراغ اجاره میز سوارز استیل بروید.

اجاره میز بلک لایت

منظور از اجاره میز بلک لایت نیز همان اجاره میز ال ای دی است. بلک لایت نام دیگری است که برای این میزها به کار برده می‌شود. علت استفاده از این نام برای این نوع میزها کاربرد آن‌ها در مهمانی‌های بلک لایت است.

لامپ‌های سیاه یا بلک لایت در حقیقت نوعی لامپ فلورسنت هستند. این لامپ‌ها در حقیقت یک نور بنفش یا آبی و یک نور نامرئی فرابنفش ساطع می‌کنند.

اجاره میز ال ای دی(LED) اجاره میز ال ای دی(LED)

این لامپ یا این نوع رنگ‌ها سبب جذابیت دیداری خواهند شد. از همین رو در مهمانی‌ها برای تزیین خوراکی‌ها، لباس‌ها و … به کار گرفته می‌شوند.

جذابیت بصری رنگ‌های بلک لایت (رنگ‌های که در نور سیاه درخشانند) سبب گسترش برگزاری مهمانی‌ها با این تم شد. میز بلک لایت نیز عملکردی مشابه این رنگ‌ها دارد. بطوری که نور آن در فضای تاریک بهتر دیده می‌شود. این ویژگی سبب افزایش درخواست برای اجاره میز ال ای دی یا میز بلک لایت در مهمانی‌ها شده است.

اجاره میز بار مهمانی

مهمانی‌های بلک لایت اغلب مورد علاقه جوانان است. میز بار نیز یک نوع میز ال ای دی است. این میز نسبت به میزهای پذیرایی که افراد دور آن جمع می‌شوند بزرگتر است.

کاربرد میز بار در مهمانی اغلب به‌عنوان میز غذا یا نوشیدنی است. به این ترتیب که غذا یا نوشیدنی روی آن قرار می‌گیرد تا مهمان‌ها بتوانند از خود پذیرایی کنند.

گاهی اوقات نیز متصدی برای پذیرایی از مهمان‌ها پشت میز بار قرار می‌گیرد. اجاره میز بار مهمانی برای مهمانی‌هایی نظیر، تولد، عروسی و مهمانی‌های بلک لایت که همراه با پذیرایی است مناسب است.

 برای اجاره میز ال ای دی مناسب برای پذیرایی باید از عبارت میز بار استفاده نمایید. این نوع میز ال ای دی دارای اندازه‌های مختلف است. برای اجاره میز بار مناسب مهمانی خود می‌توانید از مشورت کارشناسان مجلس آریا استفاده کنید.

اجاره میز ال ای دی لیزری

 

میز ال ای دی لیزری میز لیزری ال ای دی اجاره میز ال ای دی لیزری اجاره میز led  لیزری میز ال ای دی بار مراسم

اجاره میز نور در تهران 

اجاره میز نور در تهران یا به‌عبارتی همان اجاره میز ال ای دی امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این میزها در گذشته تنها مختص استفاده در مهمانی‌های بلک لایت بودند.

اما امروزه در عروسی، تولد، سمینار و حتی مطب بسیاری از پزشکان برای جلب توجه کوکان مورد استفاده قرار می‌گیرند. برای اجاره این نوع میزها نیازی به صرف هزینه بسیار نیست.

این میزها به‌نوعی برگزاری مهمانی را ساده‌تر و کم هزینه‌تر نیز می‌کنند. زیرا با استفاده از میز نور فضایی را برای پذیرایی از مهمان‌های خود فراهم آورده‌اید و در عین حال نیز با استفاده از این میزها فضای مهمانی خود را تزیین کرده‌اید.

قیمت اجاره میز ال ای دی 

قیمت اجاره میز ال ای دی یا بلک لایت به‌صورت روزانه محاسبه می‌شود. هزینه اجاره هر یک از این میزها در طول روز بسیار کم و حتی کمتر از 50 هزار تومان است.

البته اندازه میز و ویژگی‌های آن نیز سبب به وجود آمدن تفاوت قیمت اجاره آن‌های می‌شود. برای مثال هزینه‌ای که برای اجاره کردن یک میز سوارز پایه استیل پرداخت می‌شود، از هزینه اجاره یک میز بلک لایت معمولی بیشتر است.

تعداد رنگ‌ها، رقص نور و … نیز در قیمت آن‌ها تأثیرگذار است. اگر قصد اجاره این نوع میزها را دارید. بهتر است برای انتخاب بهتر و مناسب‌تر از مشاوره‌های تلفنی و آنلاین کارشناسان شرکت خدمات مجالس مجلس آریا استفاده نمایید.

H[HVI LDC HG HD ND - اجاره میز ال ای دی

نتیجه گیری:

میز نورانی یا میز سوارز نوعی میز از جنس فایبر گلاس است که برای تزیین و پذیرایی در مهمانی‌ها استفاده می‌شود. کاربرد این میز بیشتر در فضاها و مهمانی‌هایی است که نور ندارند. از همین رو میز نور با درخشش خود در این فضای تاریک جلوه بصری زیبایی را به فضا می‌دهد.

برای اجاره میز ال ای دی می‌توانید از خدمات مرکز خدمات مجالس مجلس آریا استفاده نمایید. اجاره انواع میز نور، میز بار و … از تخصص‌های این مجموعه است.

شما می‌توانید انواع میز سوارز، نظیر میز سوارز پایه استیل، میز سوارز هلالی، میز سوارز کمر باریک و میز بار را از این مرکز اجاره نمایید. برای مشورت در مورد تعداد و نوع میز مورد نیاز برای مهمانی خود، کافیست به شماره واتساپ پیام دهید یا با شماره تلفن‌های مجلس آریا تماس بگیرید.

 

WordPress Image Gallery Plugin

× 09123956601