ویژگی بخاری های جت فن

یکی از اولین کارهایی که مردم در زمان شروع کمی بدتر شدن هوا انجام می‌دهند، بیرون کشیدن بخاری قدیمی است زیراکه این یک راه مطمئن برای یخ‌زدایی سریع و راحت انگشتان دست و پا است. تنها مسئله این است که می تواند یک گزینه گران قیمت نیز باشد. بخاری‌های فضای خانگی معمولا می‌توانند تا 16 درصد از قبض برق شما را تشکیل دهند، بنابراین اگر می‌خواهید از یکی از آنها استفاده کنید (و راستش را بخواهید، هیچ کس حاضر نیست از هزینه خود صرف نظر کند)، بنابراین خیلی مهم است که وسیله گرمایشی که از نظر انرژی بیشترین یازدهی را داشته باشد برای کاهش هزینه های خود استفاده کنید. این نوع جت هیتر ها در فضاهای بزرگتر کارگاهی نیز به کار گرفته میشوند که در ادامه به بررسی ویژگی بخاری های جت فن میپردازیم.

جت هیتر چیست؟

جت هیترها به عنوان یکی از بخاری های صنعتی با راندمان حرارتی بالا شناخته میشوند. در جت هیترها، این نوع بخاری صنعتی برای انتقال حرارت از هوای اطراف خود کمک میگیرد بنابراین  گرمای تولید شده در داخل سیستم، توسط یک فن به داخل سالن فرستاده می شود. جت هیترها در مراکز بزرگی همانند گلخانه ها، سوله ها و انواع سالن های بزرگ صنغتی و غیر صنعتی به کار گرفته میشوند. با توجه به نوع و متراژ محیط می توان از جت هیترهای گازی، گازوئیلی و یا دو گانه سوز استفاده کرد.

جت هیترها به وسیله یک ترموستات مرکزی و واحد کنترل نظارت میشوند؛ جهت تنظیم هوای محیط از یک طرف هوا را مکش می کنند و از طرف دیگر هوای گرم تولید شده را بیرون انتقال میدهند و به این ترتیب میتواند کمک شایانی در تنظیم دمای هوای داخل سالن کند.

ویژگی جت فن 

آیا فن هیترها موثر هستند؟

یکی از ویژگی های مثبت بخاری های جت فن کارایی سریع آن ها است، بنابراین اگر در حال حاضر برای گرم نگهداشتن محیط اطراف خود با چالش روبه رو هستید، این یک جایگزین خوب است. جت هیتر ها در مصرف انرژی بسیار کارآمد هستند و بنابراین اگر برای مدت کوتاهی (یک ساعت یا بیشتر) استفاده شوند، نسبتاً ارزان هستند.

بخاری فن دار برای گرم کردن اتاق از چه نوع گرمایی استفاده می کند؟

 فن هیترها از یک کویل الکتریکی برای ایجاد گرما استفاده می کنند و سپس گرما را در سراسر اتاق پخش می کنند. آنها ارزان و سبک هستند، اما پر سر و صدا هستند. آنها به سرعت اتاق های (کوچک) را گرم می کنند، اما اگر هوا را وارد کنید، گرما به سرعت از بین می رود. همچنین  بخاری های convector که با نام بخاری های همرفتی شناخته میشوند  گرما را در سراسر اتاق ساطع می کنند.

آیا استفاده از بخاری های فن دار گران است؟

همانطور که گفته شد گرمای تولید شده در سیستم توسط یک فن به بیرون دمیده میشود. طراحی ساده جت فن ها به همان اندازه که کارآمد هستند برای استفاده و به کارگیری مقرون به صرفه هستند. از آنجاییکه واحد گرمایش به سرعت گرم می شود بنابراین برای کار به برق زیادی نیاز ندارد. در نتیجه، هزینه اولیه و بلندمدت آنها حداقل است.

ویژگی جت فن

آیا بخاری های فن دار برق زیادی مصرف می کنند؟

بخاری های برقی فن دار بسیار پرمصرف هستند و حتی در مدت زمان کوتاه گرمایش برق زیادی مصرف می کنند. قیمت برق نیز در حال افزایش است، بنابراین می‌خواهید استفاده از بخاری برقی خود را فقط به زمانی که واقعا ضروری است محدود کنید. بنابراین برای مراسم ها و یا فعالیت های خود که به وسایل گرمایشی کارآمد برای مدت زمان کوتاه نیازمندیم، اجاره جت فن ها گزینه مناسب تری خواهند بود.

آیا بخاری فن باعث آتش سوزی می شود؟

همواره ایمنی یک مسئله اساسی در زندگی و کار محسوب میشود بنابراین اینکه یک جت هیتر میتواند مسبب آتش سوزی شود به عنوان اولین سوال در ذهن مصرف کندگان وجود دارد.  بخاری های فن دار و رادیاتورهای روغنی، هوای اتاقی را که در آن قرار می گیرند گرم می کنند. بیشتر این آتش‌سوزی‌ها ناشی از اشتباهات اساسی افراد است که به راحتی می‌توان از آن‌ها اجتناب کرد، از جمله این خطاها، ضربه زدن به بخاری‌ها است که به راحتی میتوان آن را کنترل نمود، به‌ویژه در زمانی که کودکان خردسال و حیوانات خانگی در اطراف می‌دوند.

ویژگی جت فن

آیا بخاری های فن به طور خودکار خاموش می شوند؟

اکثر بخاری های قابل حمل دارای کنترل ترموستاتیک نیز هستند. این بدان معناست که بخاری هنگامی که به دمای از پیش تنظیم شده برسد، خود به خود روشن و خاموش می شود و بدون اینکه دائماً کار کند، اتاق را زیبا و گرم نگه می دارد.

خدمات مجالس اریا در اجاره کولر و بخاری در منطقه جنوب تهران

قیمت اجاره هر یک از این وسایل سرمایشی و گرمایشی متفاوت است و به تعداد روزی که آن را اجاره می‌کنید، بستگی دارد. برای اجاره کولر و اجاره بخاری باید موارد زیادی نظیر نوع و محل برگزاری مراسم در نظر گرفته شود.

کارشناسان مرکز خدمات مجالس مجلس آریا با ارائه مشاوره تلفنی رایگان شما را در انتخاب مناسب‌ترین کولر یاری می‌کنند. برای استفاده از خدمات مجلس آریا کافیست در واتساپ پیام دهید یا با شماره تلفن‌های این مرکز تماس بگیرید.

لینک های مرتبط

اجاره بخاری جت فن

اجاره بخاری برای کارخانه

اجاره بخاری انرژی

اجاره میز ال ای دی

 

 

 

× 09123956601