هیتر ها قارچی از انواع هیتر های فضای باز میباشد که کاربرد بسیار زیادی در رستوران ها و باغ تالار ها با توجه به اینکه در فضای باز هستند دارد . این هیتر ها که با نام هیتر های قارچی شناخته میشونددر شکل های مختلف ایستاده رومیزی و اویز وجود دارند که نوع ایستاده ان کاربرد بیشتری در مجالس دارد

گروه خدماتی مجلس اریا با نیرو های مجرب در عرصه اجاره انواع تجهیزات برگذاری مراسم چون بخاری های انرژی و یا در فصل گرما کولر های گازی  به یاری هم میهنان عزیز در تهران و کرج امده او هزینه برگذاری مراسم را برای شما به حداقل ممکن میرساند.

اجاره بخاری قارچی

 

هیتر قارچی ایستاده

هیتر های قارچی ایستاده انتخاب خوبی میباشد که در فضای باز بسیار مورد استفاده قرار میگیرد و شیوه کار ان به این صورت است که حرارت را در اطراف خود ساطع میکند و محیط سرد فضای ازاد لا دلنشین میکند. کافی شاپ ها و حیاط منازل در هنگام برگذاری مراسم محیط بسیار دنجی برای جمع شدن میباشد و این جمع شدن منوت بر داشتن محیطی گرم در زمستان میباشد . این نوع بخاری ها بر روی میز ها قرار میگیرند و به صورد دایره ای هوای گرم را پخش میکنند.

گروه خدماتی مجالس اریا اراعه خدمات متنوعی در عرصه برگذاری مراسم ها ، از جمله این خدمات میتوان به اجاره بخاری ، اجاره کولر ، اجاره انواع تجهیزات لازم برای برگزاری یک مراسم کوچک و یا بزرگ در فضا های باز و بسته نام برد که شعار این مجموعه اراعه خدمات در کمترین زمان میباشد .هیتر قارچی ایستاده

منظور از هیتر های ایستاده چیست

هیتر های فضای باز چندیل مدل هستند که یکی از انها هیتر های ایستاده قارچی میباشد . این هیتر ها به شکل قارچ مانندی هستند که هوای گرم را برای شما به ارمغان میاورند. این نوع هیتر ها در سایز های مختلف وجود دارند که بسته به کاربردی که میخواهید میتوانید سایز متناسب و شکل ان را انتخاب نمایید. هیتر های ایستاده قابلیت ساطع کردن گرما را دارا میباشند و این عامل میتواند هدر رفتن دما در فضای باز را به حداقل به نسبت استفاده ان برساند.

اجاره هیتر های رومیزی قارچی

اجاره هیتر های ایستاده

هیتر های ایستاده به خوش سایزی معروف هستند و اندازه مناسبی برای حمل و نقل دارند و امکان جابه جایی را برای شما راحت تر میکنند. با توجه به اینکه معمولا این نوع بخاری های برای مراسم ها و مجالس مورد استفاده قرار میگیرد بهتر است ان را خرید نکنید چراکه اگر تعداد مهمان ها زیاد باشد جواب گویی همه نخواهد بود پس اجاره بخاری در این موارد بیشتر پیشنهاد میبشود وهزینه مراسم و دورهمی شما رلا کاهش میدهد .

اجاره هیتر های ایستاده قارچی

پیشتر در مورد این هیتر ها صحبت شده است اما اینکه در کجا ها میتوان از ان استفاده نمود میتوان گفت این هیتر ها بیشتر برای فضا های باز چون باغ تالار ها ، رستوران ها ،فود کورت ها و همچنین مصارف شخصی در بالکن ها و حیاط ها مورد استفاده قرار میگیرد . در صورتی که این نوع هیتر ها را برای استفاده شخصی میخواهید میتوانید از سایت معتبر دیجی کالا اقدام به خرید انواع ان کنید و در صورتی که این نوع هیتر ها را برای مزاسم خاصی نیاز دارید میتوانید با کارشناس مجالس اریا در ارتباط باشید و بهترین نوع انها را برای اجاره روزانه انتخاب و تهیه نماید .

× 09123956601