نحوه اجاره میز ال ای دی برای مجالس

ما قصد داریم که در این مقاله درباره اجاره میز ال ای دی برای مجالس صحبت کنیم. ازگذشته تاکنون، نورپردازی جلوه ویژه‌ای به مجالس داده است.

علاقه افراد به نورپردازی و زیباسازی مجالس با این روش، سبب شده است تا روش‌های آن نیز هر روز پیشرفته‌تر شوند. به‌گونه‌ای که امروزه از میزهای ال ای دی برای این کار استفاده می‌شود.

اجاره میز ال ای دی

میزهای ال ای دی انواع مختلفی دارند که هر یک برای کاربردی مشخص طراحی شده‌اند. برای اجاره میز ال ای دی در ابتدای کار باید بدانید که هر یک از انواع این میزها برای چه کاربردی استفاده می‌شوند.

سپس با توجه به مجلسی که پیش رو دارید، درنظر گرفتن تم و ویژگی‌های آن میز ال ای دی مورد نظر خود را انتخاب و آن را اجاره نمایید. از همین رو در ادامه این مطلب با انواع میز ال ای دی و کاربرد هریک، همچنین نحوه اجاره میز ال ای دی متناسب با مجلس خود مطلع خواهید شد.

انواع میز ال ای دی برای مجالس کدامند؟

مدت زیادی از روی کار آمدن میز ال ای دی برای تزیین مجالس نمی‌گذرد. اما در همین مدت کم این لوازم تزیینی توانسته‌اند، جایگاه خود را در مجالس بیابند و به پای ثابت آن‌ها تبدیل شوند. انواع میز ال ای دی عبارتنداز:

  1. مبلمان ال ای دی

این نوع از میزهای ال ای دی تنها شامل میز ال ای دی نیستند. بلکه میز ال ای دی در کنار مبل و صندلی ال ای دی قرار می‌گیرد و تشکیل مبلمان ال ای دی را می‌دهد.

در این حالت علاوه‌بر میز، صندلی و محل نشستن مهمانان شما نیز با لامپ‌های ال ای دی روشن می‌شود. اجاره مبلمان ال ای دی بیشتر برای تولدها به‌ویژه تولد کودکان مرسوم است. چراکه آن‌ها اغلب علاقه بیشتری برای نشستن بر روی یک صندلی نورانی نشان می‌دهند. اگر برای اجاره میز ال ای دی برای مجالس مراجعه می‌کنید، حتماً تأکید کنید که قصد شما اجاره مبلمان ال ای دی است.

  1. میز بار ال ای دی

میزبار ال ای دی اغلب میزهای ایستاده هستند که برای سرو نوشیدنی‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. برای اجاره این نوع میزها می‌توان از عبارت اجاره میز بار ال ای دی استفاده کرد تا این میز خاص برای شما آماده شود.

کاربرد این میز اغلب در مهمانی‌ها و دورهمی‌ها مخصوص جوانان است که در آن نوشیدنی‌های متفاوت سرو می‌شود. اجاره این میز ال ای دی برای مجالس مانند سمینار، کنفرانس و … که حالت رسمی‌تری دارند مناسب نیست.  

  1. میز پذیرایی ال ای دی

اجاره میز ال ای دی برای مجالس عروسی، تولد و … بسیار مرسوم است. میزهای ال ای دی پذیرایی محدودیتی در استفاده ندارند و برای تمام مجالس همچون عروسی، تولد، سمینار و … به کار برده می‌شوند.

این میزها اغلب ارتفاعی بیشتر از یک متر دارند و اصطلاحاً به میزهای سوارزی کمر باریک، هرمی یا پایه استیل مشهورند. روش استفاده از این میزها به این صورت است که افراد برای سرو نوشیدی و … به دور آن جمع می‌شوند.

در سالن‌های کنفرانس نیز می‌توان از این نوع میزها برای گل آرایی و … استفاده کرد. این میزها می‌توانند در کنار میز غذای اصلی به عنوان میز نوشیدنی نیز مورد استفاده قرار بگیرند.

نحوه اجاره میز ال ای دی متناسب با مجلس چگونه است؟

همانطور که گفتیم به کارگیری نام هر یک از انواع این میزها به جای هم می‌تواند شما را دچار سردگمی کند و ندانید که کدام یک از آن‌ها مناسب مجلس شما است.

در این حالت توصیه می‌شود برای اجاره میز ال ای دی برای مجالس خاص، نوع مجلس را با متصدی و کارشناس مربوطه مطرح کنید. این امر سبب می‌شود تا کارشناس مربوط با توجه به سابقه و تجربه خود بهترین نوع میزهای ال ای دی را به شما پیشنهاد دهد.

اجاره میز ال ای دی

اگر  مجلس شما دارای تم رنگی خاصی است، حتماً برای اجاره میز ال ای دی تم مورد نظر خود را با متصدی مطرح کنید. اغلب این میزهای نورانی شارژی هستند و برای روشن شدن نیازی به اتصال به برق ندارند.

همراه این میزها اغلب یک کنترل RGB در اختیار مشتری قرار می‌گیرد که با استفاده از آن می‌توانید نور را متناسب با فضا تنظیم نمایید. همچنین رنگ مورد نظر نیز باتوجه به تم جشن شما قابل تنظیم است.

این نوع میزها زمانی به مهمانی شما جلوه می‌دهند که نور فضا بسیار کم یا حتی خاموش باشد. در این صورت فضای مهمانی شما با نور این میزها روشن شده و زیبایی خاصی را به آن می‌بخشد.

اگر این میزها را برای مجالس افتتاحیه، کنفرانس و … اجاره می‌کنید؛ بهتر است به روانشناسی رنگ‌ها نیز توجه کنید. شما می‌توانید با تنظیم رنگ مناسب توجه بیننده را به مراسم خاصی که پیش رو دارید جلب نمایید.

برای اجاره میز نورانی برای تولد کودکان نیز می‌توانید نور آن را متناسب با تم موردنظر خود انتخاب کنید. اگر تم خاصی برای مجلس تولد درنظر ندارید، فضا را با تغییر رنگ نورهای ساطع شده از این میزها شاد نمایید.

 

نتیجه‌گیری:

 

بطورکلی می‌توان نتیجه گرفت که بهترین روش برای اجاره میز ال ای دی برای مجالس در نظر گرفتن نوع مجلسی است که در پیش رو دارید.

برای اجاره یک میز ال ای دی مناسب می‌توانید با توجه به نیاز خود از کارشناس مربوط مشاوره دریافت کنید. اگر قصد اجاره آنلاین یا تلفنی این میزهای ال ای دی را دارید، برای دریافت مشاوره کافیست با هر یک از شماره تلفن‌های مجلس آریا تماس بگیرید تا کارشناسان این مرکز شما را در رابطه با اجاره بهترین میز ال ای دی راهنمایی کنند.

مجلس آریا یکی از معتبرترین گروه خدمات مجالس در سطح تهران است. این مجموعه دارای سابقه بسیار زیادی در زمینه خدمات انواع مجالس مانند، عروسی، کنفرانس، سمینار و … است. برای دریافت مشاوره و خدمات تلفنی کافیست با شماره تلفن‌های این مجموعه تماس بگیرید یا در واتس اپ پیام دهید.

 

× 09123956601