مزایا و معایب اجاره کولر برای مجالس

موضوع این مقاله به بررسی مزایا و معایب اجاره کولر برای مجالس اختصاص دارد. ایران دارای آب و هوایی گرم و خشک است. از همین رو بیشتر ماه‌های سال در کشور ما گرم و طاقت فرسا هستند. می‌توان گفت که فصل بهار، تابستان و بخشی از پاییز جزو ماه‌های گرم سال محسوب می‌شود.

اجاره کولر

نمی‌توان جشن‌ها و مراسم‌ها را به فصول سرد سال موکول کرد. بنابراین اگر قصد برگزاری جشن یا مراسمی خاص را دارید، باید به فکر روشی برای خنک کردن فضای مراسم خود باشید.

ممکن است بسیاری از مکان‌هایی که برای برگزاری این مراسم در نظر می‌گیرید، دارای سیستم خنک‌کننده باشند اما مسلماً این سیستم خنک کننده برای پاسخگویی نیاز تعداد زیادی از افراد کافی نیست.

همچنین نمی‌توانید برای استفاده یک یا چند روزه یک کولر جدید خریداری کنید. از همین رو بهترین راه برای شما اجاره این وسیله است.

بسیاری از مراکز خدمات مجالس در تهران، اقدام به اجاره انواع کولر گازی و آبی برای مراسم‌های مختلف می‌کنند. اما مزایا و معایب استفاده از این کولرهای اجاره‌ای چیست؟ آیا اجاره کردن این وسیله برقی برای برگزاری یک مراسم یا مهمانی یک یا چند روزه منطقی است؟

 

مزایای اجاره کولر برای مجالس

شما ممکن است بخواهید در یک فضای کوچک مانند حیاط، پارکینگ، منزل خودتان و … مراسم کوچکی را برگزار کنید. یا حتی قصد برگزاری سمینار یا کنفرانس را داشته باشید و برای این کار یک سالن بزرگ با سیستم خنک‌کننده ضعیف را در نظر گرفته باشید.

مسلماً وقتی تعداد زیادی از افراد در یک مکان خاص دور هم جمع می‌شوند، گرمای تولید شده در آن محل به دلیل فعالیت بدنی این افراد از حالت عادی بیشتر است. اگر این مراسم در فصل تابستان نیز برگزار شود، قطعاً سالن شما بدون سیستم خنک کننده مناسب بسیار گرم شده و سبب کلافه شدن مهمانان می‌شود.

بنابراین اولین مزیت اجاره کولر این است که خودتان و مهمانان حاضر در مراسم، کلافه و خسته نخواهید شد. نکته دیگر در مورد برگزاری مراسم‌های کنفرانس و سمینار در این فصل است. این مراسم‌ها اغلب در سالن‌های بزرگ برگزار می‌شوند. این سالن‌ها اغلب دارای سیستم خنک کننده هستند.

 اما گاهی سیستم خنک کننده در نظر گرفته شده برای این فضاها، کفاف جمعیت حاضر در سالن را نمی‌دهد. در چنین شرایطی نیز می‌توانید با اجاره کولر و ایجاد شرایط بهتر برای حاضران در سالن، ارائه بهتری را انجام دهید. چراکه تمرکز افراد کاملاً بر روی سخنرانی شما قرار می‌گیرد و حواس آن‌ها پرت گرما نمی‌شود.

یکی از دیگر مزایای اجاره کولر صرفه‌جویی در هزینه است. شاید کولر منزل شما پاسخگوی نیاز اعضای خانواده‌تان باشد، اما مجبور شوید برای برگزاری یک مهمانی و راحتی مهمان‌های خود کولر جدیدی تهیه کنید. در این صورت قطعاً هزینه زیاد به شما تحمیل خواهد شد، این در حالی است که با اجاره کولر به‌راحتی می‌توانید این هزینه تحمیلی را کاهش دهید.

 

معایب اجاره کولر برای مجالس

اجاره کولر برای مجالس هیچ ایرادی به جز هزینه اضافی که به برگزار کننده تحمیل می‌کند ندارد. البته در بعضی موارد کولری که اجاره کرده‌اید ممکن است دچار نقص فنی شود.

در این صورت پولی که برای اجاره آن پرداخت کرده‌اید، هدر می‌رود و درنهایت نیز برودت مورد نیاز برای خنک نگ داشتن مهمانی شما تأمین نمی‌شود.

اجاره کولر

اما این معایب به‌راحتی قابل حل هستند. اگر یک مجموعه خدمات مجالس مناسب را برای اجاره این وسیله سرمایشی در نظر بگیرید بسیاری از مشکلات شما حل خواهد شد.

مجموعه خدمات مجالس مجلس آریا، با بهترین متخصصان تعمیرات کولر همکاری می‌نماید. از همین رو هر کولر را پس از اجاره دادن سرویس می‌نماید تا برای اجاره بعدی سالم و سلامت باشند.

این مجموعه همچنین پایین‌ترین مبلغ اجاره را برای اجاره کولر های آبی و گازی در نظر گرفته است. سود این مجموعه از رضایت و تعدد مشتریان حاصل می‌شود. از همین رو برای به دست آوردن سود خود نیازی به اجاره این لوازم با قیمت بالا ندارد.

 

مزایا و معایب اجاره کولر آبی

 

با توجه به نوع مراسم و فضایی که در اختیار دارید، اجاره کولر آبی نیز می‌تواند دارای مزایای و معایبی باشد. برای مثال استفاده از کولرهای آبی برای مراسم‌هایی نظیر، سمینار، کنفرانس و … مناسب نیست. چراکه شکل جالبی به فضا نمی‌دهد.

اما در برخی مراسم‌ها مانند عروسی‌های خودمانی، تولد، عزاداری و … می‌توان از این وسیله برای خنک کردن فضا استفاده کرد. همچنین اگر مهمان‌های زیادی به خانه خود دعوت کرده‌اید و کولر منزلتان کفاف مهمان‌ها را نمی‌دهد می‌توانید برای مدت یک یا چند روز این کولرها را اجاره کنید.

یکی از مزایای مهمی که اجاره کولر آبی دارد، هزینه بسیار کمتری است که برای اجاره آن نسبت به کولر گازی پرداخت می‌شود. بنابراین اگر مراسم شما ساده و خودمانی است، اجاره این نوع کولر بسیار بهتر و مناسب‌تر است. البته به شرطی که محل زندگی شما دارای شرایط آب و هوایی خشک باشد.

مزایا و معایب اجاره کولر گازی

اغلب افراد برای مهمانی‌های خود کولرهای گازی ایستاده و قابل حمل مانند کولر پرتابل را اجاره می‌کنند. برای خنک کردن سالن‌های  بزرگ مانند تالارهای عروسی، سالن همایش و کنفرانس اغلب باید بیشتر از یک کولر گازی اجاره کرد. چراکه یک کولر گازی کفاف خنک کردن یک سالن بزرگ را نمی‌دهد.

این کولرها نسبت به کولرهای آبی از مصرف انرژی بالاتری برخوردارند. هزینه اجاره آن‌ها نیز نسبت به کولرهای آبی بیشتر است. اما میزان خنک کردن این کولرها بسیار بیشتر از کولرهای آبی است.

همچنین درسرهای نصب آن‌ها نیز بسیار کمتر از کولرهای آبی است و به‌راحتی می‌توان آن را با چیدمان محل برگزاری مراسم هماهنگ کرد.

نتیجه‌گیری:

اجاره کولر دارای مزایا و معایبی است که کاملاً به نوع مراسمی که قصد برگزاری آن را دارید، فضای برگزاری مراسم و … بستگی دارد. اگر در مورد انتخاب و اجاره یکی از دو کولر آبی و گازی مردد هستید، بهتر است در هنگام اجاره آن‌ها شرایط را کاملاً با کارشناس و متصدی خدمات مجالس مطرح کنید.

این افراد می‌توانند با تجربه‌ای که در این زمینه دارند، بهترین مشاوره را به شما ارائه دهند. یکی از معتبرترین مراکزی که می‌توانید برای اجاره کولر به آن مراجعه کنید مرکز خدمات مجالس مجلس آریا است.

این مرکز یکی از باتجربه‌ترین و ارزان‌ترین مراکز ارائه‌دهنده خدمات مجالس است. علاوه‌بر مراجعه حضوری امکان دریافت مشاوره و رزرو تلفنی نیز برای مشتریان این مرکز فراهم است.

اجاره کولر گازی

اجاره کولر آبی

× 09123956601