راهنمای اجاره کولر گازی

اجاره کولر گازی امری بسیار مرسوم است. تحمل گرمای طاقت فرسا تابستان بسیار دشوار است. اما نمی‌توان کار و زندگی را برای گرمای هوا تعطیل کرد. همانطورکه در فصل زمستان از انواع بخاری برای تولید گرما استفاده می‌شود در فصل تابستان نیز کولرها وظیفه خنک کردن فضا را به عهده دارند.

گاهی اوقات مجبور به برگزاری مراسم، سمینار، کنفرانس، تولد، عروسی و … در فصل تابستان هستید؛ اما احساس می‌کنید که  سیستم خنک کننده فضایی که در نظر گرفته‌اید برای حجم مهمان‌های شما کافی نیست.

اجاره کولر گازی

مسلماً نمی‌توانید تنها برای یک روز چند کولر گازی خریداری کنید. بهترین راه برای حل چنین مشکلی اجاره چند کولر گازی است. اما از کجا باید کولر گازی اجاره کرد؟ اجاره کدام نوع کولر گازی برای نیاز ما مناسب‌تر است؟ چه فاکتورهایی باید برای اجاره کولر گازی در نظر گرفته شوند؟ ارزان‌ترین مرکز برای اجاره کولر گازی کدام است؟

در ادامه این مقاله به پاسخ این سؤالات خواهیم پرداخت. شما پس از مطالعه کامل این مطلب به راحتی می‌توانید با توجه به فاکتورها و شرایط خودتان بهترین کولر گازی را اجاره نمایید.

 

از کجا باید کولر گازی اجاره کرد؟

 

وقتی فکر اجاره کولر گازی به ذهن شما خطور می‌کند. این پرسش اولین پرسش ایجاد شده در ذهن شما خواهد بود. از کجا باید کولر گازی اجاره کرد؟

برای اجاره کولر گازی می‌توان از مراکز خدمات مجالس کمک گرفت. مراکز خدمات مجالس مراکزی هستند که اغلب تمام تجهیزات لازم برای مهمانی را موجود دارند. این تجهیزات شامل انواع کولر آبی و گازی، بخاری و سیستم‌های گرمایشی، میز و صندلی های ال ای دی، میز و صندلی و حتی ظروف و سایر ملزومات هستند.

این مراکز در ازای دریافت مبلغی مشخص وسیله مربوطه را برای مدت زمان مشخص به شما اجاره خواهند داد. اما برای اجاره این لوازم نیز لازم است از یک مرکز معتبر کمک بخواهید. چراکه در اینصورت مطمئن خواهید بود که وسیله‌ای که اجاره کرده‌اید در طول مراسم به‌درستی کار می‌کند و سبب آبروریزی و دردسر شما نخواهد شد.

یکی از مراکز معتبر ارائه دهنده خدمات مجالس در تهران، مجموعه مجلس آریا است. این مجموعه از سابقه و تجربه زیادی در ارائه خدمات مجالس برخوردار است و همواره در تلاش است تا با بروزرسانی و تعمیر و سرویس لوازم خود بتواند بهترین خدمات را به مشتریان ارائه کند.

اجاره کدام نوع کولر گازی برای نیاز ما مناسب‌تر است؟

کولر گازی دارای انواع متفاوتی است. این کولرهای گازی شامل کولر گازی اسپیلت تک پنل و مولتی پنل، اسپیلت کنجی، کولر گازی پرتابل، کولر گازی ایستاده و … هستند. مسلماً هدف شما از اجاره کولر، اجاره کولرها سبک و قابل حمل است. بنابراین بهترین کولر برای مصرف شما کولرهای گازی ایستاده و کولرهای پرتابل است.

اغلب ما درمورد نوع کولر مناسب برای اجاره با توجه به فضایی که در اختیار داریم،  اطلاعات کافی نداریم. از همین رو نیاز داریم که از تجربه یک فرد متخصص درمورد اجاره کولر گازی استفاده کنیم.

اغلب مراکز خدمات مجالس مشاوره‌های خوبی را برای راهنمایی مشتریان خود در مورد انتخاب کولر مناسب در اختیار آن‌ها قرار می‌دهند. اما برخی دیر نیز با راهنمایی‌های نامناسب کولرها و اسپیلت‌های گران قیمت را به شما پیشنهاد می‌دهند.

اینجاست که اهمیت مرکز خدمات مجالسی که به آن مراجعه کرده‌اید نمایان می‌شود. این مرکز باید به جای درنظر گرفتن سود خود شرایط مشتری را در نظر بگیرد و آن را به‌نحوی راهنمایی کند که بتواند بهترین کولر را متناسب با نیاز خود انتخاب نماید.

چه فاکتورهایی باید برای اجاره کولر گازی در نظر گرفته شود؟  

برای اجاره یک کولر گازی متناسب با نیاز خود ابتدا باید فاکتورهایی را که روی این مسئله تأثیر می‌گذارند، بررسی نماییم. برای مثال میزان خنک کردن کولر تا حد زیادی به متراژ محل مورد نظر شما بستگی دارد. مسلم است که یک کولر کوچک نمی‌تواند برای خنک کردن فضایی با مساحت زیاد کافی باشد.

تعداد پنجره‌های محل مورد نظر نیز باید درنظر گرفته شوند. هر چقدر تعداد این پنجره‌ها بیشتر باشد یا ابعاد آن‌ها بزرگتر باشد گرما بیشتر با سرمای داخل اتاق تبادل می‌کند. از همین رو به کولرهای بیشتری برای خنک سازی این فضا نیاز است.

ساعت مراسم شما نیز در نوع و تعداد کولری که اجاره می‌کنید تأثیر مستقیم دارد. برای مثال اگر مراسم شما در ساعات گرم روز برگزار می‌شود به اسپیلت‌های بزرگتر و بیشتری نیاز خواهید داشت.

دیگر عاملی که باید برای اجاره کولر در نظر گرفته شود، تعداد افراد موجود در یک فضا است. اگر تعداد مهمانان دعوتی شما زیاد است و اکثر آن‌ها نزدیک به هم نشسته‌اند، مسلماً برای تأمین هوای خنک مورد نیاز به کولرهای بیشتر و بزرگتری نیاز است.

ارزان‌ترین مرکز برای اجاره کولر گازی کدام است؟

مسلماً وقتی مراسمی در پیش رو دارید، برای برگزاری آن به اندازه کافی هزینه کرده‌اید. بنابراین می‌خواهید کمترین هزینه را برای مخارج جانبی نظیر سیستم خنک کننده خرج کنید.

بهترین و ارزان‌ترین مرکز برای اجاره کولر گازی در تهران، مرکز خدمات مجالس مجلس آریا است. این مجموعه در نلاش است تا خدمات خود را با کمترین سود و با ارزان‌ترین قیمت ممکن به مشتری ارائه کند. این امر سبب شده است تا بسیاری از مشتریان این مجموعه، به مشتری ثابت تبدیل شوند.

یکی از خدمات مهمی که مجلس آریا برای مشتریان خود در نظر گرفته است؛ ارائه مشاوره رایگان به آن‌ها است. مشتریان این مرکز می‌توانند پس از شرح مراسم و فضایی که در اختیار دارند، با توجه به مشاوره‌های کارشناسان این مرکز بهترین انتخاب را داشته باشند.

 

نتیجه‌گیری:

 

برای اجاره کولر گازی باید عوامل مختلفی نظیر متراژ و مساحت محل مورد نظر، تعداد جمعیت حاضر در آن محل، تعداد و ابعاد پنجره‌ها و بسیاری از عوامل دیگر در نظر گرفته شوند.

با توجه به این شرایط احتمالاً تصمیم‌گیری درمورد تعداد کولر گازی که باید اجاره کنید برای شما دشوار است. در این مقطع شما نیاز به کمک یک متخصص خواهید داشت.

این متخصص می‌تواند با در نظر گرفتن شرایط شما کولری را برای اجاره به شما پیشنهاد دهد که بیشترین بازدهی را داشته باشد. به شرط اینکه مرکز خدمات مجالسی که به آن مراجعه کرده‌اید، معتبر باشد و رضایت مشتری را در اولویت خود قرار دهد.

اجاره کولر گازی

اجاره کولر آبی

× 09123956601