خشک کردن سریع گچ دیوار

روش‌های خشک کردن سریع گچ دیوار چیست؟

گچ‌کاری ساختمان از ارکان مهم در ساخت یک سازه است که هم جنبه زینتی و هم جنبه کاربردی دارد. گچ‌کاری دیوار جز آخرین مراحل ساخت یک سازه است که به دقت زیاد و مهارت فراوان نیاز دارد.

خشک کردن گچ دیوار کار ساده‌ای نیست و نیاز به زمان زیادی دارد. البته مسائلی نیز بر روی زمان خشک شدن گچ دیوار تأثیر دارد. یکی از پر اهمیت‌ترین مسئله‌های تأثیرگذار بر مدت زمان خشک شدن گچ فصلی است که شما برای گچ‌کاری در نظر گرفته‌اید.

بهتر است کار گچ‌کاری را در فصول گرم سال انجام دهید زیرا نسبت به سایر فصل‌ها مثل پاییز و زمستان که هوا مرطوب است و باران می‌بارد در تابستان هوا آفتابی و گرم است و این گرما می‌تواند باعث خشک کردن سریع گچ دیوار شود.

خشک کردن سریع گچ دیوار

در نتیجه اگر اقدام به گچ‌کاری در هر فصلی کردید برای کاهش مدت زمان خشک شدن گچ دیوار بهتر است از گرما استفاده کنید برای تأمین گرما می‌توان از بخاری‌های مخصوص این کار استفاده کرد.

در ادامه به موضوعات دیگری از قبیل اجاره بخاری، معرفی مجموعه معتبر برای دریافت خدمات بخاری و اطلاعاتی در رابطه با گچ کاری خواهیم پرداخت.

اجاره بخاری برای خشک کردن سریع گچ دیوار

تنها راه و بهترین راه خشک شدن سریع گچ دیوار بالا بردن میزان دمای محیط است. این امر با استفاده از بخاری تحقق می‌یابند. اما نه استفاده از هر نوع بخاری و گرمایی، مثلا استفاده از بخاری‌های معمولی و یا شوفاژها برای خشک شدن گچ دیوار کافی نیست. از این رو بهتر است از بخاری‌هایی با توان‌های بالا استفاده شود.

بخاری‌های صنعتی یا همان بخاری‌های پر قدر (انرژی) با گرمای زیادی که تولید می‌کنند باعث افزایش دمای محیط و در نتیجه خشک شدن گچ دیوار می‌شوند.

انتخاب قدرت و نوع بخاری نیز در این امر اهمیت دارد. زیرا ممکن است شما بخاری با توان ضعیف تهیه کنید و نیازتان برطرف نشود. به‌صرفه‌ترین راه مشورت با یک خدمات مجالس است زیرا این مراکز تشریفاتی علاوه بر سرویس‌دهی برای مراسمات انواع کولر،بخاری، میز، انواع لوازم دکورایتیو را اجاره می‌دهد. اجاره بخاری برای خشک کردن سریع گچ دیوار نیز یکی از خدمات این مجموعه است.

مجموعه مجلس آریا یکی از با سابقه‌ترین خدمات تشریفاتی در تهران است. در این مجموعه مشاورانی که تخصص‌های مختلفی در زمینه گچ‌کاری، بنایی و … دارند فعالیت می‌کنند و همواره مشتریان را به نحوی درست و صحیح راهنمایی می‌کنند. بهتر است پیش از تماس با این مجموعه جهت اجاره بخاری مشخصات کامل محلی که تصمیم دارید از بخاری استفاده کنید را یادداشت نمایید و سپس اقدام به برقراری تماس با مشاوران نمایید. مشخصات محیط شامل مساحت، تعداد خروجی‌ها، تعداد پنجره‌ها، نوع گچی که برای گچ‌کاری استفاده شده و … است.

چگونه می‌توان فرآیند خشک کردن گچ دیوار را سریع‌تر کرد؟

 برای خشک شدن سریع گچ دیوار با رعایت برخی از نکات می‌توان به این فرآیند سرعت بخشید و در عین حال آسیبی نیز به دیوارها وارد نکرد. این نکات طلایی و کاربردی به شرح زیر است.

  1. ضخامت گچ‌کاری در زمان خشک شدن آن تأثیر مستقیم دارد و اگر این کار اصولی و طبق استاندارد انجام شود برای خشک کردن گچ دیوار زمان زیادی نیاز نخواهد بود. ضخامت پوشش مورد استفاده باید حدود 1.5 سانتی متر باشد، اما نباید از 5 سانتی متر تجاوز کند.
  2. زمان لازم برای خشک کردن گچ دیوار می‌تواند از 1 الی 2 روز کاهش یابد، اما با رعایت شاخص‌های دما و رطوبت و اجاره بخاری برای خشک کردن سریع گچ دیوار مدت زمان خشک شدن کاهش می‌یابد.
  3. ادامه دکوراسیون دیوارها تنها در صورتی امکان پذیر است که رطوبت جرم در لایه گچ از 8 درصد تجاوز نکند
  4. لازم است ترکیب گچ را با مهارت و دقت بالا انجام دهید. در حین انجام گچ‌کاری سعی کنید دقت بالایی داشته باشید.
  5. به طور کلی اگر امکان به تعویق انداختن زمان گچ کاری را دارید این کار را به فصول گرم سال انتقال دهید.

قیمت اجاره بخاری برای خشک‌ کردن سریع گچ دیوار در تهران

شرایط اقتصادی کنونی باعث شده است تا قیمت هر چیزی از المان‌های مهم آن به حساب بیاید. در مسئله اجاره بخاری برای خشک کردن سریع گچ دیوار نیز قیمت تأثیرگذار است.

نکته اول در رابطه با خرید یا اجاره بخاری، لازم به ذکر است که اجاره بخاری انرژی از خرید آن به صرفه‌تر است زیرا در زمان اجاره بخاری شما مبلغی بسیار کم را می‌پردازید اما اگر بخواهید همان بخاری را بخرید باید میلیون‌ها تومان هزینه کنید و این یک فاکتور مهم و دارای اهمیت است.

نکته دوم این است که قیمت‌ها با توجه به نوع بخاری انتخابی شما، تعداد بخاری، توان بخاری و … متغیر است. گاهی برخی از افراد به ظاهر زرنگ برای یک فضای بزرگ و با مساحت بالا از یک بخاری با توان کم استفاده می‌کنند که هزینه ‌کمتری پرداخت کنند در صورتی که به خودشان ضرر می‌زنند. همانطور که گفته شد دمای محیط در خشک شدن سریع گچ دیوار تأثیر دارد و اگر گرما درست و منظم در محیط پخش نشود ممکن است گچ دیوار دچار ترک یا تفاوت رنگ شود. پس بهتر است برای جلوگیری از ضرر با توجه به محیط از تعداد مناسبی از بخاری‌ها استفاده کنید.

مجموعه مجلس آریا همواره به فکر مشتریان خود بوده و آفرها و تخفیف‌های ویژه‌ای برای اجاره بخاری برای خشک کردن سریع گچ دیوار در نظر می‌گیرد. این مجموعه مشتری مداری را رکن اصلی بیزینس و خدمات می‌داند از این رو خدمات خود را به گونه‌ای قیمت گذاری کرده است که مشتری تحت فشار قرار نگیرد.

نتیجه گیری

گچ‌کاری حدودا جز آخرین مراحل ساخت و ساز یا بازساری یک سازه است. خشک کردن گچ دیوار نیز پرسه زمان‌بری است. بهتر است در فضول گرم سال گچ‌کاری انجام شود زیرا دمای محیط در خشک شدن گچ تأثیر دارد.

 اجاره بخاری برای خشک کردن گچ دیوار بیشتر در زمستان و پاییز تقاضا دارد زیرا باعث می‌شود دمای محیط افزایش یابد و گچ دیوار زودتر خشک شود. مجموعه مجلس آریا یکی از ارائه دهندگان خدمات مجالس و تشریفاتی است که در تهران وجود دارد و جز معدود تشریفاتی‌هایی است که علاوه بر ارائه خدمات برای برگزاری مراسمات به اجاره بخاری و کولر‌های صنعتی و … می‌پردازد.

قبلاً به این موضوع اشاره کردیم که توان، اندازه و نوع بخاری مهم است بنابراین بهتر است پیش از اجاره بخاری برای خشک کردن سریع گچ دیوار با مشاوران مجموعه مجلس آریا در رابطه با این موضوع مشورت نمایید و سپس درخواست خود را ثبت کنید.     

 

 

× 09123956601