اجاره بخاری

 

بخاری یک از مهم ترین وسایل گرمایشی در خانه محسوب می شود که از گذشته های دور تا به امروز با مدل های مختلف خود در خانه های ما ایرانیان حضور داشته است. به خاطر پیشرفت نه چندان زیاد تکنولوژی در گذشته، بخاری های نفتی و هیزمی مورد استفاده قرار می گرفته اند که امروزه انواع متنوعی از بخاری های گازی، برقی و شومینه را در بازار شاهد هستیم.

بخاری برقی

بخاری های برقی همان طور که از اسم شان پیداست، با برق کار می کنند. از مزیت های این بخاری های گازی این است که قابل حمل بوده و به راحتی جابجا می شوند. بخاری های برقی در مقایسه با بخاری های گازی و شومینه، نیاز به دودکش ندارند و هم چنین به دلیل داشتن فن، بلافاصله بعد از روشن شدن دستگاه، گرمادهی خود را شروع می کنند. یکی از مهم ترین معیارهایی که می بایست در خرید بخاری برقی درنظر بگیرید، این است که قصد گرم کردن چه متراژی از فضا در منزل را دارید. این نوع بخاری ها معمولاً برای محیط های کوچک ازجمله اتاق خواب و اتاق کار طراحی شده و برای تأمین گرمایش فضاهای بزرگ طراحی نشده اند. استفاده از بخاری برقی در محیط های بزرگ، علاوه بر این که می تواند امنیت ساکنین را به خطر بیاندازد، قبض برق سنگینی را به بار خواهد آورد. یکی از مهم ترین معایب بخاری های برقی، مصرف برق بسیار بالای آن هاست به گونه ای که نسبت مصرف برق بخاری های برقی در مقایسه با وسایل گازسوز، ۳۰ به ۹ می باشد. این نسبت نشان می دهد بهره وری بخاری برقی در گرمایش خانه بسیار پایین است. بخاری های برقی در انواع مختلف تابشی، فن دار و کانوکتور در بازار عرضه شده اند.

خدمات مجالس با بیش از 10 سال سابقه در زمینه تامین سیستم های سرمایشی و گرمایشی جهت سمینارها، نمایشگاهها و مراسم های شما آماده ی ارائه خدمات به مشتریان عزیز می باشد.ما با اجاره کولر گازی ایستاده ، اجاره بخاری، اجاره میز ال ای دی ، گل آرایی و تم تولد و بادکنک آرایی مجالس شما را زیبا می کنیم .
اجاره بخاری قارچی برای فضای باز

بخاری گازی

بخاری های گازی به عنوان رایج ترین نوع بخاری استفاده شده در منازل، با گاز طبیعی کار می کنند. درنصب این نوع بخاری ها، می بایست نکات ایمنی را رعایت کنید چراکه ممکن است حوادث ناگواری را به بار آورند. همچنین در این مدل ها به دلیل آنکه مسیر ورود هوای سرد از دودکش به خانه بسته است، هدررفت گرمای تولید شده در خانه به میزان قابل توجهی کاهش یافته است که باعث می شود بهره وری انرژی در این دسته از بخاری ها در مقایسه با سایر، بالا باشد. البته سیاه شدن دیوار و پرده های خانه، ازجمله معایبی است که در مقایسه بخاری های گازی با بخاری های دیواری مطرح می شود.

در خرید بخاری گازی، هیچ چیز مهم تر از ایمن و استاندارد بودن آن نیست. پس پیشنهاد می کنیم که بخاری گازی خود را از بین برندهای معتبر و نام آشنای بازار همچون بخاری گازی نیک کالا ، بخاری گازی آبسال ، پلار و دیگر برندهای معتبر انتخاب کنید. بخاری های گازی در انواع مختلف دودکش دار و بدون دودکش تولید و عرضه می شوند. خرید بخاری گازی بدون دودکش را برای خانه و استفاده در محیط هایی ازجمله اتاق خواب و اتاق کودک که هوا در آن گردش ندارد، فراموش کنید. این نوع بخاری ها عمدتاً برای مغازه و نیز سالن که به علت باز و بسته شدن زیاد درب، هوا در آن گردش دارد مناسب هستند.

اجاره بخاری گازی برا مجالس با هدف کاهش هزینه مشتریان عزیز

اجاره بخاری در فضای باز

 

نکات مهم انتخاب و خرید انواع هیتر خانگی، بخاری برقی و گازی:

همانطور که میدانید بخاری وسیله گرمایشی پرتابل (قابل حمل و جابجایی) می باشد و عموماً برای استفاده، به تجهیزات خاص نیازی ندارد. این وسیله پس از اتصال به منبع انرژی خود شروع به کار می کند، که این منبع انرژی می تواند برق، گاز طبیعی، نفت و … باشد. یکی از اصلی ترین تجهیزات گرمایشی در ساختمان ها و منازل بخاری های برقی و گازی می باشند.

در استفاده از انواع بخاری می بایست به نکاتی توجه کرد که در صورت عدم رعایت آنها، می تواند خسارات جبران ناپذیری را به بار آورد.

انتخاب صحیح نوع سوخت، ظرفیت گرمادهی و … بخاری برقی یا گازی مورد نیاز، علاوه بر توجیه اقتصادی در زمان خرید کالا، می تواند موجب کاهش مصرف انرژی و هزینه بهره برداری گردد. 
با بررسی انواع بخاری های گازی و برقی از نظر نوع سوخت مصرفی، ظرفیت گرمادهی، امکانات جانبی مانند ترموستات، فن، حوله خشک کن، مدل و برند بخاری می توانید هوشمندانه ترین انتخاب را داشته باشید.

 

اجاره انواع بخاری گازی مجلس اریا 

× 09123956601