اجاره بخاری قارچی - مجلس اریا

تجهیزات یک مراسم خوب

تجهیزات یک مراسم خوب : هر مراسمی ، جشنی و تجمعی برای این‌که بی نقص و عالی برگزار شود نیاز به تهیه یک سری اقلام دارد. فرقی ندارد تولد باشد یا جشن تعیین جنسیت. جشن نامزدی باشد یا سالگرد ازدواج و یا مراسمات اداری و تجمع های دیگر که در انها ملزم به پذیرایی از مهمانان میباشند . برای همه‌ی این مراسم‌ها به خصوص جشن‌های مربوط به بزرگسالان باید وسایلی را تهیه کرد تا جشن تمام و کمال برگزار شود. در این مقاله لیست تمام کارها و هماهنگی‌های قبل از جشن را با هم مرور می‌کنیم و البته برخی از این موارد را می‌توانید به دلخواه خود حذف کنید.

دی‌جی

برای این مورد میتوان خواننده ای را انتخاب کرد و یا از سیستم های صوتی صرفا پخش استفاده نمود .برخی افراد ترجیح می‌دهند که برای جشن یک پلی لیست تهیه کنند و همان را پخش کنند. اما گاهی ممکن است شما وقت کافی برای پیدا کردن یک پلی لیست خوب نداشته باشید همچنین دقیق ندانید در چه موقعیتی چه موزیکی را باید پخش کنید. پس برای راحتی کار و بهتر برگزار شدن جشن, انتخاب یک دی‌جی حرفه‌ای و کار بلد کمک بسیار بزرگی می‌کند. برای انتخاب دی‌جی مناسب خوب است که قبل از رزرو, نمونه کار بخواهید تا مطمئن شوید آن شخص, تجربه و مهارت کافی دارد.

اجاره لوازم نورپردازی برای جشن

در صورتی که تصمیم گرفتید جشن خود را شب برگزار کنید تهیه لوازم نورپردازی را فراموش نکنید. نورپردازی و اجاره رقص نور جلوه‌ی خاصی به فضا می‌دهد و مهمانی شما را زیباتر می‌کند. لوازم زیادی برای نورپردازی وجود دارد مثل لیزر, دستگاه فلش, مه ساز و افکت که می‌توانید به سلیقه خود تعدادی از آن‌ها و یا پکیج کامل را رزرو کنید.

اجاره ظروف برای مهمانی

مطمئنا هیچکس برای تعداد زیادی مهمان ظروف یک دست ندارد. مگر این که آن قدر اهل برگزاری جشن باشد که این ظروف را تهیه کرده باشد. ظروفی که برای مهمانی نیاز دازید شامل پیش‌دستی, پلوخوری, چاقو, قاشق, چنگال, لیوان و نمکدان است. سعی کنید چندتایی بیشتر از تعداد مهمانان اجاره کنید تا نگرانی بابت کم بودن ظروف نداشته باشید.

گل‌آرایی یا هرگونه تزئینات

اگر برای جشن تم خاصی در نظر گرفته‌اید می‌توانید به راحتی با جستجو در اینترنت مدل‌های مختلف و نحوه‌ی درست کردن آن‌ها را پیدا کنید و به کمک دوستانتان آن تم را پیاده کنید. یا اگر فرصت این کار را ندارید با متخصصان این کار تماس بگیرید و از آن‌ها بخواهید سالن را آماده کنند. اما در صورتی که دنبال تم نیستید بهترین گزینه گل‌آرایی سالن است. حتی اگر یک قسمت کوچک از فضا را با گل تزئین کنید جلوه‌ی خاصی به سالن می‌دهد و برای عکاسی بسیار مناسب است.

گل ارایی مجالس - مجلس اریا

اجاره میز و صندلی

شما برای پذیرایی از مهمانان و صرف شام نیاز به تعدادی میز و صندلی در اطراف سالن دارید. در زمان اجاره توجه داشته باشید اگر تعداد مهمانانتان به نسبت فضا زیاد است و با گذاشتن میز, بیشتر فضا گرفته می‌شود دنبال میزهای کوچک و باریک باشید. اگر جایی که از آن میز و صندلی را اجاره می‌کنید تنوع مدل و رنگ دارد متناسب با تم و فضای سالن آن را انتخاب کنید. اما اگر انتخاب شما محدود است رنگ سفید گزینه مناسبی خواهد بود.

اجاره میز LED یا سوارز

میز سوارز نمای بسیار زیبایی به سالن می‌دهد و در اکثر مهمانی‌های لوکس این میزها به چشم می‌خورند. از میز سوارز بیشتر در جشن‌هایی استفاده می‌شود که اکثر مهمانان جوان هستند و تمایلی به نشستن ندارند و تمایل دارند هنگام پذیرایی نیز بایستند.

اجاره میز ال ای دی - وسایل زیباسازی مراسم - مجلس اریا

اجاره وسایل سرمایشی و گرمایشی

گروه آریا مجلس اجاره دهنده بهترین و جدیدترین سیستمهای گرمایشی از جمله انواع بخاری های انرژی  

در سریع ترین زمان ممکن و با کادری مجرب در محل دلخواه شما می باشد

 

انواع بخاریهای انرژی در سایزهای مختلف مناسب با فضا ها و متراژهای مختلف

خدمات مجالس آریا با بهره گیری از جدید ترین و بهترین بخاری های انرژی تامین کننده دمای مطلوب انواع مراسم های شما از جمله:

سیمینارها ، نمایشگاه ها ، ادارات، مناسبت های مذهبی ، تولدها ،جشن ها ، عروسی ها و…. با بهرین قیمت می باشد .

 

خدمات مجلس اریا

اجاره بخاری قارچی

اجاره بخاری

اجاره کولر

اجاره بخاری فضای باز

× 09123956601