انواع کاربردهای بخاری صنعتی

بخاری های AccuTherm در بسیاری از کاربردهای بخاری صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند. برای یک راهنمای منبع مفید، می‌خواهیم برخی از انواع کاربردهایی که این بخاری‌های در آنها استفاده می‌شوند را معرفی کنیم تا نشان دهیم چگونه می‌توانیم نیازهای شما را برآورده کنیم. تجهیزات صنعتی برای پشتیبانی از کسب و کار و نیازهای صنعتی شما مورد نیاز است، می توانید یک واحد رفاهی سیار را در اینجا بررسی کنید، اهداف عالی زیادی برای این واحد وجود دارد و واحدهای اکو نیز در دسترس هستند. اگر می‌خواهید کسب‌وکار خود را اخلاقی کنید تا خریداران بالقوه بیشتری را جذب کنید و در عین حال محیط زیست را نجات دهید، اینها عالی هستند.

عمل آوری سیمان

برای پخت سیمان، بخاری‌های لوله‌ای شکل‌دهی شده ما با محفظه بخاری ارائه می‌کنند که می‌تواند به ریختن و پخت سیمان کمک کند. چه به دنبال یک بخاری کناری یا کانالی باشید، ما آنچه شما نیاز دارید را داریم.

 

(کاربرد بخاری صنعتی)

شکل دهی پلاستیک

بخاری‌های خوشه‌ای و بخاری‌های لوله‌ای شکل‌دار بیشتر برای شکل‌دهی، دمیدن، برش و اکستروژن پلاستیک استفاده می‌شوند.

بخاری های پرس اکستروژن برای کاربردهای برنج، آلومینیوم و مس

بخاری پرس اکستروژن برای گرم کردن بیلت ها و ظروف یا تجهیزات پشتیبانی در صنعت و همچنین در صنعت ریخته گری استفاده می شود.

 

تجهیزات آزمایشگاهی

برای تجهیزات آزمایشگاهی از جمله گرم کننده ها، اجاق ها، و بخاری های فرآیندی، بخاری های معمولی مورد استفاده عبارتند از بخاری های صفحه ای و بخاری های غوطه وری پلاگین. از سوی دیگر، انجماد محصولات یا مواد پزشکی برای افزایش عمر با استفاده از خشک کن فریز انجام می شود. مواردی که در بالا پیشنهاد شد معمولاً برای استریل کننده ها، اتوکلاوها و خشک کردن قرص ها، صفحات داغ و موارد دیگر استفاده می شوند. افزودن به تجهیزات آزمایشگاهی PDC Machines راکتورهایی با فشار بالا ایجاد می کند که دارای همزن های مغناطیسی برای استفاده از تجهیزات خاص هستند. (کاربرد بخاری صنعتی)

گرمایش خدمات کارخانه

طیف گسترده‌ای از بخاری‌های AccuTherm در خدمات کارخانه استفاده می‌شوند، از بخاری‌های پیچی گرفته تا بخاری‌های کناری و هیترهای غوطه‌وری فلنجی. همه آنها را می توان برای گرم کردن استفاده کرد:

  • روغن سبک وزن
  • روغن با وزن متوسط
  • روغن سنگین وزن
  • محلول های پاک کننده قلیایی
  • آب فرآیندی یا آشامیدنی
  • محلول های چربی زدایی بخار
  • بخاری صنعتی

تمیز کردن هوا / گرمایش

معمولاً برای گرمایش راحت استفاده می شود، بخاری های مجرای هوا نیز برای گرم کردن هوای فرآیند یا گازهای فرآیند / جو استفاده می شود. با یک فلنج مستطیلی، یک بخاری کانال استاندارد از طریق یک بریدگی در دیوار کانال وارد می شود. هنگامی که کانال روی دیوار محکم شد، نظارت بر زمان تمیز کردن ممکن است مشکل باشد. بسیار مهم است که مقالاتی شبیه به – چگونه بفهمیم مجاری شما نیاز به تمیز کردن دارند را بخوانید تا مطمئن شوید که با تعمیر و نگهداری غیرمنتظره مواجه نمی شوید، زیرا می توانند ماشین های گران قیمتی برای تعمیر در بهترین زمان باشند. (کاربرد بخاری صنعتی)

 

خشک کننده

برای خشک کردن، اغلب از هیترهای گردشی Accutherm و هیترهای غوطه وری فلنجی استفاده می شود. بخاری های غوطه ور عملاً تمام انرژی الکتریکی آن را به گرما تبدیل می کنند و کنترل آن آسان است و نصب آن در مقایسه با سایر بخاری ها هزینه کمتری دارد. هیترهای غوطه وری فلنجی کاربردهای زیادی دارند که برخی از آنها عبارتند از:

  • هوا و گازهای فرآیندی در سیستم های گردش خون
  • آب، روغن، قطران، مواد شوینده و سایر مایعات فرآوری شده در مخازن یا مخازن
  • آب، روغن ها، مواد شوینده و سایر مایعات فرآیند در سیستم های گردش خون تحت فشار

(کاربرد بخاری صنعتی)

اجاره انواع بخاری های صنعتی

خشک کردن رنگ و پوشش پودری

برای کاربردهایی مانند پخت و عمل آوردن بتن، نرم کردن، خشک کردن، و کوره های فرآیندی با دمای پایین، معمولاً از بخاری های تابشی استفاده می شود. انرژی مادون قرمز تولید شده توسط یک بخاری تابشی زمانی که از طریق هوای آلوده منتقل می شود کمترین تلفات انرژی را دارد.(کاربردهای بخاری صنعتی)

خدمات مجالس اریا در اجاره کولر و بخاری در منطقه جنوب تهران

قیمت اجاره هر یک از این وسایل سرمایشی و گرمایشی متفاوت است و به تعداد روزی که آن را اجاره می‌کنید، بستگی دارد. برای اجاره کولر و اجاره بخاری باید موارد زیادی نظیر نوع و محل برگزاری مراسم در نظر گرفته شود.

کارشناسان مرکز خدمات مجالس مجلس آریا با ارائه مشاوره تلفنی رایگان شما را در انتخاب مناسب‌ترین کولر یاری می‌کنند. برای استفاده از خدمات مجلس آریا کافیست در واتساپ پیام دهید یا با شماره تلفن‌های این مرکز تماس بگیرید.

لینک های مرتبط:

هیتر قارچی ایستاده

هیتر قارچی رومیزی

اجاره کولر

بخاری فضای باز

اجاره جت فن

× 09123956601