اجاره کولر گازی پرتابل

امروزه اجاره کولر گازی پرتابل بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این موضوع نیز به دلیل مزایا و ویژگی‌های خاصی است که کولر گازی پرتابل دارد.

منظور از کولر گازی پرتابل همان کولر گازی قابل حمل است. در اغلب کولرهای گازی کمپرسور به‌صورت جداگانه نصب می‌شود. اما در کولرهای گازی پرتابل کمپرسور در داخل خود دستگاه قرار دارد.

به‌عبارتی دو موتور در این دستگاه تعبیه شده است. موتور بالایی جریان هوای خنک را به فضا انتقال می‌دهد و موتور دوم که در پایین قرار دارد، هوای گرم ناشی از عملکرد کمپرسور را از پشت دستگاه خارج می‌کند. کولرهای گازی پرتابل مانند اسپیلت‌ها دو تکه نیستند. تمام اجزای این کولر داخل یک محفظه قرار دارد.

اغلب برای تأمین هوای خنک مورد نیاز در سمینارها، تالارها، کنفرانس‌ها و مهمانی‌ها به استفاده از کولرهای گازی پرتابل توصیه می‌شود. از همین رو انتخاب اغلب افراد برای اجاره، کولرهای گازی پرتابل است.

اما مزایا و معایب اجاره کولر گازی پرتابل چیست؟ بهترین مرکز برای اجاره کولر گازی پرتابل در تهران کجاست؟ هزینه اجاره کولر گازی پرتابل چقدر است؟

 

مزایای اجاره کولر گازی پرتابل

 

اجاره کولر گازی پرتابل دارای مزایای زیادی است. این کولرهای گازی سرمای بدون رطوبت تولید می‌کنند و برخلاف کولرهای آبی گردو غبار و آلودگی فضای بیرون را به داخل منزل هدایت نمی‌کنند.

وقتی امکان نصب کمپرسور در فضای بیرون وجود ندارد از کولرهای گازی پرتابل استفاده می‌شود. این موضوع یکی از مهم‌ترین دلایلی است که آن‌ها را برای اجاره مناسب می‌سازد.

این کولر نیازی به نصب تخصصی ندارد. برای نصب آن تنها کافیست دوشاخه را به پریز وصل نمایید و لوله‌ای که به آن متصل است را به فضای باز بیرون انتقال دهید.

 

معایب اجاره کولر گازی پرتابل

 

با وجود مزایای بسیاری که اجاره کولر گازی پرتابل دارد، انجام این کار دارای معایبی هم هست. یکی از معایب آن صدای زیادی است که توسط این کولرها تولید می‌شود.

این کولرها متراژ بیشتر از 30 متر را برای خنک کردن پشتیبانی نمی‌کنند. بنابراین اگر فضایی که در اختیار دارید بیشتر از این مقدار است باید به فکر اجاره چند کولر بیفتید.

بهترین مرکز برای اجاره کولر گازی پرتابل در تهران کجاست؟

اجاره کولر های گازی یک کار پر سود است. از همین رو مراکز زیادی بدون درنظر گرفتن شرایط مشتری اقدام به اجاره دادن این کولرها می‌کنند.

اما بهترین مرکز برای اجاره کولر گازی پرتابل جایی است که علاوه‌بر سود خود، شرایط مشتری را نیز در نظر بگیرد. برای مثال برخی از این مراکز مشتری را مجبور به پرداخت هزینه بیشتر و اجاره چند کولر می‌کنند، در حالی که یک یا دو کولر نیز می‌تواند نیاز آن را برطرف کند.

گاهی اوقات نیز به مشتری توصیه می‌کنند که کولرهای گازی و پرتابل اجاره کند. در حالی که کولرهای آبی که اجاره بسیار کمتری دارند، می‌توانند پاسخگوی نیاز مشتری باشند.

از همین رو بهتر است برای اجاره کولر گازی پرتابل به مرکزی مراجعه شود که با راهنمایی درست و دقیق مشتری، او را در انتخاب بهترین کولر راهنمایی نماید.

مسئله قیمت نیز یکی از مهم‌ترین مسائل پیش روی مشتری است. یک مرکز معتبر باید هزینه معقولی را برای اجاره کولر تعریف کرده باشد.

مجموعه خدمات مجالس مجلس آریا یکی از معتبرترین مراکز اجاره تجهیزات مجالس در تهران است. این مجموعه انواع کولر و کولر گازی پرتابل را با بهترین قیمت برای اجاره در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

علاوه‌بر این موضوع مجموعه خدمات مجالس مجلس آریا در حال همکاری با بهترین سرویس‌کاران کولر است. از همین رو هر کولر را پس از اجاره سرویس می‌کند تا برای استفاده بعدی آماده باشد.

هزینه اجاره کولر گازی پرتابل چقدر است؟

مرکزی که برای اجاره کولر گازی پرتابل انتخاب می‌کنید بسیار حائز اهمیت است. چراکه گاهی اوقات پس از اجاره کولر با مشکلاتی در مورد آن مواجه خواهید شد که ناشی از بی‌دقتی مرکز اجاره دهنده آن است.

از همین رو معتبر و منظم بودن مرکز ارائه‌دهنده این خدمات باعث می‌شود از درست و سریع پیش رفتن کارها در روز مراسم مطمئن باشید.

اما علاوه‌بر این مسائل، هزینه اجاره کولر گازی پرتابل نیز بسیار حائز اهمیت است. این هزینه غالباً به‌صورت روزانه محاسبه می‌گردد. گاهی اوقات شما نیاز دارید که بیشتر از یک کولر پرتابل اجاره کنید. اگر هزینه اجاره این کولر خیلی بالا باشد، شما قادر به اجاره تعداد کافی از آن نخواهید بود.

مجلس آریا مرکزی معتبر در تهران برای ارائه خدمات مجالس است. این مجموعه اجاره‌دهنده انواع کولر آبی، گازی پرتابل و … است. در حقیقت می‌توان گفت که فعالیت این مجموعه بیشتر بر روی اجاره انواع کولر متمرکز است.

مجلس آریا با توجه به توان و نوع کولر منتخب شما، هزینه‌ای معقول را برای اجاره آن در نظر گرفته است تا اگر نیاز باشد مشتری تعداد بیشتری کولر اجاره کند، از نظر مالی برای او مقرون به‌صرفه باشد.

 این مجموعه در حقیقت سود خود را از تعدد و رضایت مشتریان به دست می‌آورد. از همین رو همواره در تلاش است تا قیمت اجاره بسیاری از اجناس را پایین نگه دارد.

نتیجه گیری:

اجاره کولر گازی پرتابل دارای مزایای زیادی از جمله ایجاد هوای سرد خشک و مطلوب و همچنین سهولت در نصب است. از معایب آن نیز می‌توان به تولید صدای زیاد و برد کم آن اشاره کرد. اما با وجود تمام این معایب کولرهای گازی پرتابل بهترین گزینه برای اجاره در مجالس هستند.

اگر برای اجاره این کولرها به یک مرکز معتبر مراجعه کنید؛ می‌توانید از معقول بودن هزینه اجاره آن، همچنین سالم و سلامت بودن آن مطمئن باشید.

مجلس آریا یکی از مراکز معتبر اجاره انواع تجهیزات جشن‌ها در تهران است. برای استفاده از خدمات این مجموعه می‌توانید به‌صورت حضوری به آن مراجعه کنید.

علاوه‌بر این، مجموعه مجلس آریا برای آن دسته مشتریانی که وقت کافی برای مراجعه حضوری را ندارند امکانی را در نظر گرفته تا از طریق تماس تلفنی و چت واتس‌اپ، بتوانند از کارشناسان این مرکز، مشاوره تلفنی رایگان و خدمات دریافت کنند.

اجاره کولر گازی

اجاره کولر آبی

× 09123956601