اجاره میز ال ای دی برای یک مراسم شیک و متفاوت 

اجاره میز ال ای دی این امکان را برای شما به وجود می آورد که با نور و رنگ ها به مراسم خود روح ببخشید. زمانی که در حال برنامه ریزی برگزاری یک مراسم هستیم، برایمان اهمیت زیادی دارد که یک مراسم متفاوت و خاص داشته باشیم. تزئینات مختلف با استفاده از گل ها، انواع نورپردازی، پارچه های ساتن با رنگ های زیبا و … با ایجاد زیبایی، می توانند در برگزاری ایده آل یک مراسم خاطره انگیز و پرشور نقش زیادی داشته باشند. شکی نیست که در این میان نورپردازی اهمیت ویژه ای دارد. اگر دوست دارید با استفاده از نور، مراسم خود را زیبا و خاطره انگیز نمایید، اجاره میز ال ای دی پیشنهاد ما به شماست.

اجاره میز ال ای دی برای مراسم

میز ال ای دی چیست؟

میز های ال ای دی، لوازمی هستند که به دلیل استفاده از ال ای دی در داخل آن ها، قابلیت تولید نور به رنگ های مختلف را دارند. البته لوازم ال ای دی می­تواند میز، صندلی، استند و … باشد. شما می توانید بر اساس فضایی که در اختیار دارید و بر اساس دکوراسیون مراسم خود لوازم ال ای دی مورد نظر خود را انتخاب نمایید. رنگ نور ال ای دی هم در این لوازم می توانند با توجه به تم مهمانی یا سایر رنگ های موجود در فضای برگزاری مراسم، انتخاب شوند. اجاره میز ال ای دی این امکان را برای شما به وجود می آورد که با استفاده از نور، فضای مراسم خود را از یکنواختی و سکون خارج نموده و یک فضای مملو از پویایی، نور و رنگ ها داشته باشید.

اجاره میز ال ای دی برای چه اهدافی انجام می شود؟

اجاره میز ال ای دی با اهداف مختلفی انجام می شود. بر اساس نوع مراسمی که دارید، می توانید برای اهداف متعددی، انواع مختلفی از این سازه ها را اجاره نمایید. برای مثال اگر فضای بزرگی دارید می توانید از میز های پیشخوان ال ای دی استفاده نمایید. این میز ها در فضای های بزرگ بسیار زیبا هستند و هم می توانند محل پذیرایی را به مهمانان نشان دهند. اگر مراسم مورد نظر شما جشن عروسی است می توانید جایگاه عروس و داماد را با انواع میز های ال ای دی تزیین نمایید. در جشن های تولد، از این میزها برای تزیینات استفاده می شود.

کاربرد میز های ال ای دی

انواع میز های ال ای دی

برای اجاره میز ال ای دی لازم است تا با انواع این میزها آشنا شوید. میز های ال ای دی با پایه استیل یک نوع از میز های ال ای دی است که پایه استیل داشته و قسمت فوقانی مجهز به ال ای دی است. میز به صورت یکپارچه یا تمام ال ای دی نیز عرضه می شوند. در این صورت تمامی قسمت میز نورانی است. این مدل می تواند کمر باریک داشته یا به صورت مستطیلی باشد. بر حسب سلیقه و نیاز می توانید یک نوع را انتخاب نمایید. نوع دیگر میز های ال ای دی، میز های پیشخوان یا میزهای بار هستند که می توانند زیبایی بی نظیری به مراسم شما ببخشند. البته شما می توانید صندلی یا نیمکت های ال ای دی نیز برای زینت بخشیدن به مراسم خود تهیه نمایید.

یکی از سوالاتی که باید به هنگام اجاره میز ال ای دی پاسخ دهید، در خصوص رنگ نور میز است. تمامی انواع میز ها، دارای رنگ های متنوعی هستند. شما می توانید تمامی میز ها را به صورت تک رنگ انتخاب نموده یا از رنگ های مختلفی استفاده نمایید. انتخاب رنگ میز ال ای دی وابستگی زیادی به دیزاین، تم و سلیقه شما دارد. در صورتی که برای مراسم تولد کودکان تصمیم به اجاره میز ال ای دی دارید، می توانید از میز هایی با ارتفاع کمتر و مخصوص کودکان استفاده نمایید.

آشنایی با لوازم سوارز در اجاره میز ال ای دی

اگر تصمیم به اجاره میز ال ای دی گرفته اید ممکن است شنیدن اصطلاح لوازم سوارز شما را سر درگم کند. در واقع سوارز ها میز و صندلی های نورانی هستند که از جنس فایبرگلاس یا پلاستیک سبک ساخته می شوند و با نور ال ای دی نورانی شده و می درخشند. درست حدس زده اید، لوازم سوارز همان لوازم ال ای دی هستند. ممکن است اصطلاح لوازم بک لایت را نیز برای این لوازم شنیده باشید.

در اغلب مواقع لوازم ال ای دی با اشکال فانتزی را لوازم سوارز می گویند. همچنین رایج است که میز های پارتی الی ای دی را بیشتر میز سوارز می گویند. میز پارتی، اصطلاح رایج برای میزی است که پایه بلندی دارند و قطر آن ها به اندازه ای است که در مهمانی ها چند نفر بتوانند به دور آن جمع شده و ضمن پذیرایی مختصر و سبک، گفتگو کنند.

اجاره میز های ال ای دی از گروه خدمات مجالس آریا

اگر تصمیم به اجاره میز ال ای دی برای زیبایی بخشیدن به مراسم خود گرفته اید، احتمالا برایتان سوال است که از کجا می توانید میزهای ال ای دی زیبا و با کیفیت را تهیه کنید. گروه خدمات مجالس آریا به عنوان یکی از تولید کنندگان انواع میزهای ال ای دی متنوع، امکان اجاره این میز ها را نیز برای مشتریان خود فراهم نموده است تا در انواع مراسم ها از این میزها برای زینت بخشیدن به مجالس خود استفاده نمایند.

شما می توانید انواع میز های ال ای دی پایه استیل، تمام ال ای دی، میز های الی ای دی کمر باریک، میز سوارز، میز پارتی ، میز بار و پیشخوان را در طرح ها و رنگ های مختلف از این مرکز اجاره نمایید.

اجاره میز ال ای دی از خدمات مجالس آریا

همچنین کارشناسان گروه خدمات مجالس آریا به شما در انتخاب نوع میز مناسب و چیدمان میزهای ال ای دی در فضای برگزاری مراسم کمک می کنند تا حداکثر زیبایی را برای مجالس شما به ارمغان بیاورند. توصیه میکنیم قبل از اجاره میز ال ای دی با کارشناسان این مجموعه مشورت نمایید.

میز های ال ای دی گروه خدمات مجالس آریا، با بهترین کیفیت، بیشترین تنوع و بهترین قیمت در سریع ترین زمان ممکن به شما عرضه می شوند. در صورت اجاره میز ال ای دی از گروه خدمات مجالس آریا می توانید از اشانتیون ویژه نیز بهره مند شوید. اگر به دنبال ایده های خاص برای برگزاری مراسم های خود هستید، فقط کافی است با کارشناسان گروه خدمات مجالس آریا تماس بگیرید!

 

× 09123956601