اجاره بخاری و تامین دمای مطلوب با خدمات مجالس آریا

اجاره بخاری یا تامین سیستم گرمایشی یک اقدام مهم در برگزاری مراسم ها در هوای سرد است. فرقی ندارد که در حال برنامه ریزی چه نوع مراسمی هستید، به عنوان میزبان تامین رفاه مهمانان و شرکت کنندگان بر عهده شماست. اهمیت زیادی دارد که برای راحتی مهمانان، به فکر تامین دمای مطلوب محیط برگزاری مراسم باشد. فراموش نکنید دمای نامطلوب می تواند تمامی جنبه های یک مراسم را تحت شعاع قرار دهد. اگر برگزاری مراسم را برای فصل سرد سال در نظر گرفته اید، می توانید با اجاره بخاری نسبت به تامین دمای مطلوب محیط اقدام نمایید تا مهمانان در یک محیط راحت و با دمای مطلوب از مراسم لذت ببرند.

اجاره بخاری برای تامین دمای مطلوب سالن برگزاری مراسم

نوع و تعداد بخاری متناسب با محیط، نکاتی مهم در اجاره بخاری

برای اجاره بخاری، لازم است تا به چند نکته توجه کنید. در گام اول لازم است فضای مورد نظر را برای برگزاری مراسم، مشخص نموده و نوع بخاری را متناسب با این فضا اجاره نمایید. به هنگام اجاره کردن بخاری لازم است بدانید بخاری را برای فضای باز می خواهید یا فضای بسته، متراژ محیط مد نظر شما چقدر است، آیا محیط مورد نظر شما گاز شهری دارد؟ و … . حال که مشخصات محیط را به دقت بررسی کرده اید، باید به یک مرکز معتبر اجاره بخاری و سیستم های گرمایشی مراجعه نموده و با بررسی دقیق مشخصات انواع بخاری، نوع مناسب شرایط خود را به تعداد کافی اجاره نمایید. کارشناسان فروش مراکز خدمات مجالس و اجاره سیستم های گرمایشی و سرمایشی به شما در انتخاب نوع و تعداد بخاری مورد نیاز برای داشتن دمای مطلوب در محیط مورد نظر کمک می کنند.

نوع و تعداد متناسب با محیط برگزاری مراسم در اجاره بخاری اهمیت دارد

استاندارد و ایمنی در اجاره بخاری

به هنگام اجاره بخاری، اهمیت زیادی دارد که نوع استاندارد را با ایمنی مناسب تهیه نمایید. ایمن بودن مهمانان یک اصل مهم است و شما به عنوان میزبان باید اهمیت زیادی به این موضوع بدهید. به هنگام اجاره کردن بخاری، از کارشناس مرکز تامین کننده بخاری، بخواهید تا در خصوص استاندارد های تجهیزاتی که به شما اجاره می دهد، توضیح دهید. داشتن گواهی CE می تواند معیار خوبی برای با کیفیت بودن و استاندارد بودن دستگاه مد نظر شما باشد. به هنگام اجاره بخاری به برخی سیستم های ایمنی دیگر از جمله قابلیت قطع کردن گاز یا برق به هنگام واژگونی بخاری، مجهز بودن به ترموستات های کنترل فن، شیر کنترل گاز و … نیز توجه کنید. این قابلیت ها می توانند امنیت را افزایش دهند و به هنگام بروز حوادث و اتفاقات پیش بینی نشده نیز شما را با مخاطره مواجه نکنند.

صدای کم، معیار مهمی در اجاره بخاری

یکی از نکاتی که به هنگام اجاره بخاری باید به آن توجه کنید، صدای کم بخاری است. برخی از بخاری ها صدای فن زیادی دارند و آلودگی صوتی که ایجاد می کنند باعث مشکلات متعدد در مراسم می شود. صدای زیاد فن بخاری ممکن است مهمانان شما را کلافه کند. بنابراین توصیه می شود به هنگام اجاره بخاری، حتما نوع کم صدا را انتخاب کنید و از کارشناسان مراکز تامین کننده سیستم های گرمایشی و سرمایشی بخواهید تا بخاری های کم صدا را به شما معرفی نمایند.

راندمان حرارتی بالا و مصرف سوخت پایین

اگر می خواهید فضای بزرگی را با اجاره بخاری گرم کنید، اهمیت زیادی دارد که به میزان مصرف سوخت نیز توجه کنید و بخاری هایی را با مصرف سوخت بهینه در اولویت اجاره قرار دهید. برخی امکانات همچون کنترل ترموستاتیک به کاهش مصرف سوخت و افزایش راندمان دستگاه کمک زیادی می کنند. مشخصات دستگاه را مطالعه و راندمان آن را بررسی نمایید. دستگاه هایی با راندمان بالاتر از 80 درصد گزینه های ایده آلی برای اجاره کردن هستند.

زیبایی ظاهری و امکانات جنبی مفید در اجاره بخاری

زمانی که برای گرمایش محیط بخاری اجاره می­کنید، بخاری در محیط برگزاری مراسم و در معرض دید مهمانان قرار خواهد گرفت بنابراین در انتخاب توجه کنید که وسیله گرمایشی منتخب شما، ظاهر پسندیده و زیبایی داشته باشد. همچنین به هنگام اجاره بخاری، امکانات جنبی بخاری را نیز بررسی کنید. این امکانات می توانند بسیار مفید باشند. برای مثال قابلیت نصب بخاری بر روی دیوار یا قرار گرفتن روی چهارپایه زمینی، می تواند بسیار مفید باشد و باعث شود تا سالن برگزاری منظمی داشته باشید.

اهمیت ظاهر زیبای بخاری

خدمات مجالس آریا و اجاره بخاری

اگر برای برگزاری مراسم نیاز به اجاره بخاری دارید، گروه خدمات مجالس آریا می­تواند بهترین خدمات را در کمترین زمان ممکن و با بهترین قیمت ها ارائه می نماید. شما می توانید با مشورت کارشناسان این گروه، بهترین نوع و تعداد بخاری را متناسب با محیط و شرایط برگزاری مراسم خود انتخاب نمایید.

خدمات مجالس آریا، امکان اجاره بخاری از برند انرژی فراهم نموده است. انرژی یکی از خوشنام ترین برند های تولید کننده بخاری های با کیفیت در ایران است که توانسته است رضایت مشتریان خود را به خوبی جلب نماید. بخاری های این برند، استاندارد و دارای گواهی معتبر CE می باشند و راندمان بالا و در حدود 83% دارند. بخاری انرژی مجهز به کنترل ترموستاتیک بوده و مصرف سوخت کمتری در مقایسه با سایر انواع بخاری ها دارد. این بخاری ایمنی بسیاری بالایی دارد و مجهز به ترموستات کنترل فن، ترموستات حدی و شیر کنترل گاز ساخت SIT ایتالیاست. با اجاره بخاری های برند انرژی می توانید از کیفیت، ایمنی و بازدهی بالا اطمینان داشته باشید.

اجاره بخاری

یکی از اصلی ترین مزیت های بخاری های این برند، صدای کم فن های آن است که بسیار کم صدا بوده و البته راندمان بالایی دارند. این مشخصه بخاری های برند بخاری انرژی تاثیر زیادی در جلب رضایت مشتریان داشته است. بخاری های عرضه شده توسط گروه خدمات مجالس آریا از برند بخاری انرژی بوده و قابلیت نصب بر روی چهارپایه زمینی و نصب بر روی دیوار را دارد.

تخفیف ویژه برای عقد قرارداد با تالار ها و باغ ها

گروه خدمات مجالس آریا، تخفیف ویژه ای را برای تالارها و باغ ها جهت اجاره بخاری در نظر گرفته است. تالار ها و باغ ها می توانند با همکاری گروه خدمات مجالس آریا، ضمن تامین بخاری از بهترین و با کیفیت ترین برند، رفاه مشتریان خود را تامین نموده و همچنین از تخفیف ویژه در نظر گرفته شده نیز استفاده نمایند.

 

× 09123956601