اجاره بخاری فضای باز در مجلس آریا 

حتماً با پیشنهاد اجاره بخاری فضای باز برای مراسماتی که در فضای باز برگزار می‌شوند مواجه شده‌اید. بسیاری از افراد علاقه دارند که مراسم خود را در فضای باز برگزار کنند، اما فصولی مانند پاییز و زمستان و هوای سرد آن مانع از این کار می‌شود.

از همین رو بسیاری از آن‌ها تصمیم می‌گیرند که برای راحتی مهمانان خود برگزاری مراسم را به فضای بسته انتقال دهند. اما برگزاری مراسم در فضای باز شور و حال خاص خود را دارد.

اجاره بخاری فضای باز

همچنین به دلیل رد و بدل شدن هوای تازه، مهمان‌ها و صاحب مهمانی دارای انرژی بیشتری هستند و می‌توانند بیشتر از مراسم لذت ببرند.

اما سردی هوا در فصول سرد سال این لذت را محدود می‌کند. اما برگزاری مراسم در فضای بسته چاره کار نیست. بلکه تنها می‌توان با اجاره بخاری این مشکل را حل کرد.

حال برای اجاره بخاری پیشنهادات مختلفی وجود دارد که بخاری فضای باز یکی از آن‌ها است. اما بسیاری از افراد از ماهیت بخاری فضای باز و زیبایی و کاربرد آن مطلع نیستند.

از همین رو می‌خواهیم در ادامه این مطلب شما را با این بخاری و کاربرد آن، تفاوت آن با هیتر قارچی و قیمت اجاره آن در تهران آشنا کنیم.

 

بخاری فضای باز چیست؟

 

برای اینکه اجاره بخاری فضای باز را به‌عنوان یکی از گزینه‌های خود برای اجاره بخاری قرار دهیم ابتدا باید با این بخاری آشنا شویم. این بخاری یک بخاری ایستاده یا به اصطلاح عمودی است.

دارای دو نوع برقی و گازی است. از ویژگی‌های مهم آن می‌توان به شکل ظاهری این نوع بخاری اشاره کرد. این بخاری شکلی شبیه به قارچ دارد.

از همین رو به هیتر قارچی نیز مشهور است. این سیستم گرمایشی مختص فضای باز طراحی شده است. از همین رو در بسیاری از کافه‌ها و رستوران‌ها این سیستم را می‌بینید.

سیستم گرمادهی این نوع بخاری‌ها از نوع تابشی است. از نام‌های دیگر آن می‌توان به مواردی همچون بخاری پاسیو یا بخاری چتری نیز اشاره کرد.

 

کاربردهای هیتر قارچی

 

همانطورکه از نام این بخاری پیدا است، این بخاری را مختص فضاهای باز طراحی کرده‌اند. علاوه‌بر نام، زیبایی ظاهری آن‌ها نیز نشانه دیگری برای دلیل تولید این نوع بخاری است.

بطورکلی بخاری پاسیو به این دلیل طراحی شده است تا افراد در فصول سرد سال نیز بتوانند از فضای بیرون و هوای تازه لذت ببرند.

از کاربردهای این نوع بخاری می‌توان به کاربرد آن در رستوران‌ها و کافه‌های فضای باز اشاره کرد. بسیاری از افراد نیز از این بخاری در پاسیو، بالکن و محل‌های این چنینی مورد استفاده قرار می‌دهند.

اما  مهم‌ترین کاربرد آن در مراسماتی است که در فضای باز برگزار می‌شود. برای مثال بسیاری در تالارهای پذیرایی برای گرم کردن فضای باز در فصل زمستان از این نوع بخاری استفاده می‌کنند. اجاره بخاری فضای باز در فصل زمستان برای استفاده در مراسمات و عروسی‌ها بیشترین تقاضا را دارد.

 

اجاره بخاری فضای باز در تهران

 

برای اجاره بخاری فضای باز در تهران می‌توان به مراکز خدمات مجالس مراجعه کرد. بسیاری از این مراکز نظیر خدمات مجالس مجلس آریا، کار اجاره کولر ، اجاره بخاری، اجاره میز ال ای دی و سایر لوازم این چنینی را به‌صورت اختصاصی انجام می‌دهند.

قطعاً برای هر کاری حتی اجاره یک روزه هیتر قارچی نیز باید به یک مرکز معتبر مراجعه شود. صور کنید که این وسیله را برای یک مراسم مهم اجاره می‌کنید و وسط کار متوجه می‌شوید که چند تا از آن‌ها کار نمی‌کنند.

اجاره بخاری فضای باز

موارد این چنینی در امر اجاره بخاری و … زیاد دیده می‌شوند. از همین رو مراجعه به یک مرکز معتبر برای اجاره این لوازم بسیار ضروری و مهم است.

مرکز خدمات مجالس مجلس آریا یکی از مراکزی است که می‌توان برای اجاره بخاری، کولر و سایر تجهیزات مجالس به آن مراجعه کرد. این مرکز تمام لوازم خود را پیش از اجاره به مشتری کاملاً سرویس می‌نماید تا در خلال مراسم ایرادی به این تجهیزات وارد نشود.

 

تفاوت هیتر قارچی و هیتر فضای باز

 

در حقیقت هیتر قارچی و هیتر فضای باز هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند. از همین رو وقتی برای اجاره بخاری فضای باز مراجعه می‌کنید می‌توانید از نام هیتر قارچی یا بخاری و حتی هیتر پاسیو نیز استفاده نمایید.

علت نامگذاری این نوع هیتر با نام هیتر قارچی به این دلیل است که این هیتر ها دارای ارتفاع عمودی همانند یک لوله هستند و روی آن‌ها کلاهکی قرار گرفته است.

از همین رو این نوع هیترها به هیتر قارچی نیز مشهور شده‌اند. البته نام هیتر تابشی نیز نام دیگری است که باتوجه به عملکرد این نوع هیتر برای آن در نظر گرفته شده است.

قیمت اجاره بخاری فضای باز

 

قیمت اجاره بخاری فضای باز برای افرادی که قصد اجاره آن را دارند بسیار مهم است. اما با وجود شکل ظاهری زیبای این بخاری‌ها قیمت اجاره آن‌ها بسیار مناسب است.

اجاره هر یک از این بخاری‌ها به‌صورت روزانه محاسبه می‌شود. اجاره روزانه آن‌ها نیز با وجود کارایی بسیار خوبی که دارند و گرمای اثر بخشی که به فضا می‌دهند، بسیار مناسب است.

برای اجاره این بخاری‌ها می‌توانید با مرکز خدمات مجالس مجلس آریا تماس بگیرید و از مشاوره‌های کارشناسان آن استفاده نمایید.

 

نتیجه گیری: 

 

بخاری فضای باز که به هیتر قارچی نیز مشهور است یکی از مناسبترین گزینه‌ها برای اجاره بخاری است. بسیاری از افراد اجاره بخاری فضای باز را برای مراسمات خود مناسب می‌دانند. از همین رو برای این کار به مراکز خدمات مجالس مراجعه می‌کنند.

مراکز خدمات مجالسی که برای اجاره بخاری به آن مراجعه می‌شود، باید معتبر باشد و به حقوق مشتریان خود اعم از سرویس لوازم و وسایل، قیمت مناسب و … اهمیت دهد. مرکز خدمات مجالس مجلس آریا یکی از مراکزی است که می‌توانید برای اجاره انواع بخاری، کولر و … به آن مراجعه کنید.

 

 

 

× 09123956601