استفاده از تجهیزات سرمایشی و گرمایشی در زندگی و روند بهتر و حتی واجب در امور کاری تبدیل گشته به گونه ای که نبود آن ها عملا در اکثر مناطق خلل در در نظم کاری و فعالیت های ما را با مشکل مواجه می کند . اگر در فصول سرد سال از تجهیزات گرمایشی استفاده نکنیم یا در فصول گرم از تجهیزات سرمایشی بی بهره باشیم بدیهی است که نظم و روال زندگی با مشکل روبه رو می شود.

گروه مجلس اریا با تکیه بر دانش روز دنیا با اراعه خدماتی چون اجاره انواع بخاری های فضای باز و بسته به کمک کارگران مشغول به کار در فضاهای کارخانه ایی و کارگاهی شده است .

اماکن استفاده کننده از تجهیزات سرمایشی و گرمایشی

وجود تجهیزات سرمایشی و گرمایشی در هر مکان عمومی و غیر عمومی الزامی بوده . اگر دقت داشته باشید در هر مدرسه ، بیمارستان ، اداره ، کارگاه ها ، کارخانه ها و خانه ای و … وجود تجهیزات سرمایشی و گرمایشی دیده می شود . از این رو نقش و اهمیت این تجهیزات در هر فضای مهم و لازم بوده از این در انتخاب درست دقت بیشتری داشته باشید.

با توجه به گران بودن انها و صرفا مورد نیاز بودن برای برخی از فصول ، گروه مجالس اریا برای تسهیل و کم کردن هزینه های جاری شما ، با اراعه خدماتی چون اجاره انواع بخاری های جت هوانیرو ، اجاره انواع بخاری های برقی و ارژی به یاری کارگران مشغول در گارخانه ها و فضاهای ساختمانی امده است.

اجاره بخاری

ویژگی های بخاری کارگاهی

 

با توجه نزدیک شدن فصل سرما و نیاز به گرمایش فضا های بزرگ یکی از محصولات جوابگوی فضا های بزرگ بخاری کارگاهی می باشد که از قدرت بالایی در گرمایش برخوردار است.

نیاز مبرم افرادبه داشتن هوایی پاک و در دمایی تنظیم شده برای بهبود کار و و نبود خللی برای پیش رفتن کار ها به انواع سیستم های گرمایشی و سرمایشی ثابت شده است پس…

· در موقع نصب بخاری کارگاهی در محیط های بسته توجه به نصب درست دودکش شود

· جنس بخاری کارگاهی از نیکل و غیر مغناطیسی بوده که موجب مقاومت بالای آن در برابر حرارت های شدید شده.

· از فن های بخاری کارگاهی برای افزایش بازدهی می توان استفاده کرد

· تعبیه ترموستات برای مواقع ضروری

· برای محیط های با فضای بزرگ مانند مرغداری های استفاده می شود

اجاره بخاری برای کارخانه ها

وجود یا عدم وجود درهای متعدد نیز در انتخاب نوع وسیله گرمایشی و سرمایشی بسیار حائز اهمیت است. اگر محل برگزاری مراسم، دارای در های متعدد است و هر کدام از بخش های ساختمان از یکدیگر جدا شده اند، مسئله انتخاب شما نیاز به دگرگونی خواهد داشت.

علاوه بر آن باید متراژ دقیق ساختمان مورد نظر و همین طور ارتفاع سقف را بدانید، در این صورت تازه مرحله اول نیازسنجی شما گذرانده می شود، همین طور نوع و سال ساخت و قدمت ساختمان و تکنولوژی های استفاده شده در در و پنجره مکان مذکور نیز باعث نگه داری و یا هدر رفت انرژی گرمایی می شود.

البته این حساسیت به نسبت سیستم های سرمایش کم تر است، چون تنفس افراد حاضر نیز می تواند محیط را کمی گرم تر کند، در این صورت شما حتما به سیستم های تهویه نیاز دارید.

شرکت های زیادی در فصول مختلف سال مطابق نیاز شما سیستم های گرمایش و سرمایش و برگزاری مراسمات را در اختیار شما قرار می دهند،  که تعدادشان نیز در استان های مختلف کشور بسیار بالاست، اما مسئله ای که باعث ایجاد تفاوت بین آن ها می شود این است که تعهد و همین طور خدمات پس از ارائه به مشتری را نیز باید به بهترین شکل ممکن انجام دهند.

از جمله این خذمات راهنمایی برای تهیه تعداد بخاری متناسب با نیاز شما است. چون بار ها در این زمینه فعالیت های گسترده ای داشتند و انتخاب بخاری برای محل مهمانی و مراسم شما نیز با کمی کسب اطلاعات آسان تر خواهد شد.

خدمات مجلس اریا

اجاره میز ال ای دی

اجاره بخاری در فضای باز

اجاره بخاری

اجاره کولر

اجاره بخاری قارچی

اجاره کولر گازی

اجاره بخاری

× 09123956601