اجاره بخاری انرژی پیشنهاد ما به شماست؟!

اگر به دنبال اجاره بخاری برای تامین دمای مطلوب مراسم خود هستید، اجاره بخاری انرژی یکی از پیشنهاداتی است که توسط تمامی مراکز حرفه ای برگزاری مجالس به شما پیشنهاد می شود. بخاری انرژی یکی از برند های معتبر ایرانی عرضه شده در بازار است که در طول سالیان سال، کارایی و کیفیت خود را به اثبات رسانیده است. کیفیت، کارایی و قیمت مناسب در کنار ظاهر زیبای این بخاری همواره در کسب رضایت مشتریان موفق عمل کرده است. بخاری انرژی، بخاری هایی با توان های مختلف و مناسب برای گرمایش فضاهایی همچون نمایشگاه ها، مراکز صنعتی، سوله ها، انواع مراسم های بزرگ و … می باشند. در این مقاله توضیح می دهیم که چرا به هنگام اجاره بخاری، همواره این بخاری ها به عنوان پیشنهادات اصلی مطرح می شوند.

 

برند انرژی برای کسانی که به دنبال اجاره بخاری هستند

اجاره بخاری با مشعل اتمسفریک

اگر قصد اجاره بخاری را دارید، یکی از مسائل فنی که باید به آن اهمیت بدهید، نوع مشعل بخاری است. مشعل اتمسفریک یک نوع مشعل بخاری است که بدون موتور و فن بوده و در آن دمنده هوا وجود ندارد. نیاز نیست نکات فنی زیادی در خصوص طراحی این سیستم های گرمایشی بدانید، فقط کافی است بدانید که در بخاری هایی با این نوع مشعل، سر و صدای بسیار کمی وجود دارد و مصرف سوخت بسیار کمتر است. در واقع این طراحی با هدف از بین بردن سر و صدا و افزایش کارایی بخاری انجام شده است. مشعل اتمسفریک طول عمر زیادی داشته و نیاز به تعمیر کمتری دارد. بخاری انرژی دارای مشعل اتمسفریک است پس از این منظر می تواند گزینه خوبی برای پیشنهاد به مشتریان باشد.

بخاری با مشعل اتمسفریک می تواند برای اجاره مناسب باشد

اجاره بخاری از یک برند معتبر و اصیل

اگر قصد اجاره بخاری دارید، بهتر است تامین بخاری از برند های معتبر را در اولویت قرار دهید. برند های معتبر محصولات خود را به صورت ایمن و طبق استاندارد های روز جهان تولید می کنند. برند های معتبر و اصیل، اهمیت زیادی به کارایی و کیفیت محصولات خود می دهند و از جدید ترین تکنولوژی ها برای تامین رفاه مشتریان بهره می جویند. در واقع برند شدن آن ها در سایه سال ها عرضه محصولات با کیفیت و جلب رضایت مشتریان حاصل می شود. برند انرژی، بیش از 30 سال است که به عرضه با کیفیت ترین بخاری ها می پردازند و یک برند خوشنام و اصیل ایرانی است که در طول سال ها فعالیت کارایی خود را به اثبات رسانیده است. هیتر انرژی مدل 325 و 640 دو مدل بسیار پرطرفدار و شناخته شده از بخاری انرژی هستند.  برند انرژی به صورت تخصصی به تولید انواع بخاری ها می پردازند. در واقع یکی از دلایل پیشنهاد برند انرژی به شما در اغلب مراکز خدمات مجالس معتبر، سال ها حسن شهرت این برند است.

بخاری انرژی یک برند قدیمی و اصیل

اجاره بخاری با استاندارد های اروپایی

به هنگام اجاره بخاری انرژی می توانید نشان CE را بر روی آن ببینید. نشان CE نشانی است که هر تولید کننده ای برای عرضه محصولات خود به کشورهای اروپایی به آن نیاز دارد. محصولاتی قادر به دریافت نشان CE هستند که کارایی و کیفیت آن ها بر طبق قوانین و استاندارد های اروپایی تایید شده باشد. از آنجایی که کشور های اروپایی استاندارد های سختگیرانه تری نسبت به سایر کشور ها دارند، نشان CE می تواند اعتبار محصول را در سطح جهان افزایش دهد. یکی از دلایلی که به هنگام اجاره بخاری، انواع بخاری انرژی به شما پیشنهاد می شود، این است که این برند محصولات خود را با نشان CE یعنی طبق قوانین و استاندارد های اروپایی ساخته است و قابلیت صادرات به کشور های اروپایی را دارد.

اجاره بخاری دارای نشان CE

ایمنی و استفاده از بهترین قطعات

یکی از اصلی ترین دلایلی که مراکز معتبر خدمات مجالس انواع بخاری انرژی را به شما پیشنهاد می نمایند، ایمنی بالای سیستم های گرمایشی این برند است. با اجاره بخاری از این نوع، شما می توانید با خیال راحت از امنیت جانی مهمانان، متمرکز سایر فعالیت ها باشید. یکی از مهم ترین قطعات این نوع بخاری ها که در افزایش امنیت اهمیت زیادی دارد شیر کنترل گاز است. شیر کنترل گاز قرار داده شده در این سیستم گرمایشی از برند معتبر و جهانی SIT ایتالیاست. این شرکت تولید کننده بهترین شیرهای کنترل گاز در سراسر جهان است.

تامین رفاه و راحتی مشتریان با بخاری انرژی

مراکز ارائه دهنده خدمات مجالس معتبر، در تامین سیستم های گرمایشی و سرمایشی، سیستم هایی را در اولویت قرار می دهند که راحتی و رفاه بیشتری را برای مشتریان آن ها تامین نماید. به هنگام اجاره بخاری، انواع بخاری انرژی به شما پیشنهاد می شود چون این بخاری ها با انواع امکانات و قابلیت ها، می توانند رفاه مشتریان را تامین نمایند. این بخاری قابلیت استفاده از گاز شهری یا گاز مایع را دارد. می توان آن را روی چهار پایه زمینی قرار داد یا بر روی ویار نصب نمود. ایمنی بالایی دارد. بسیار کم صداست و راندمان بسیار بالایی دارد. با وجود توان بالا، مصرف سوخت به نسبت کمی دارد. این بخاری ظاهر زیبایی نیز دارد.

تامین رفاه و راحتی مشتریان در اجاره بخاری

انواع بخاری انرژی را از کجا اجاره کنیم؟

اگر تصمیم به اجاره بخاری گرفته اید و اجاره انواع بخاری انرژی انتخاب شماست، می توانید به مرکز ارائه خدمات مجالس آریا مراجعه نمایید. خدمات مجالس آریا با سال ها تجربه، بهترین محصولات را از بهترین برند ها عرضه می نماید. تمامی سیستم ها قبل از عرضه، بررسی شده و پس از حصول اطمینان از سلامت دستگاه ها، به مشتری تحویل می شوند. در صورت تمایل به اجاره بخاری از خدمات مجالس آریا می توانید با کارشناسان این گروه در خصوص نوع، تعداد و توان بخاری مناسب مراسم خود به صورت رایگان مشورت نمایید. کارشناسان زبده این گروه، آمادگی پاسخ به سوالات شما را دارند تا بهترین انتخاب ها را داشته باشید و مراسم های خاطره انگیز برگزار نمایید.

انواع بخاری انرژی با بهترین قیمت و در سریع ترین زمان ممکن با خدمات پشتیبانی تمام وقت توسط گروه خدمات مجالس آریا عرضه می شود. گروه خدمات مجالس آریا آماده عقد قرارداد با تالار ها و باغ ها جهت تامین انواع بخاری انرژی مورد نیاز آنها در برگزاری مراسم های مختلف است.

اگر تصمیم به اجاره بخاری دارید همین حالا می توانید با کارشناسان گروه خدمات مجالس آریا مشورت نمایید.

 

× 09123956601