اجاره بخاری انرژی برای همایش ها

سازمان های مختلف در مراسم هایی همچون کنفرانس ها، همایش های، برگزاری مراسم های دعا و نیایش در فصلول سرد سال به وسایل گرمایشی کارا و مناسب همچون انواع بخاری های انرژی برای استفاده مداوم نیازمند هستند تا در زمانی کم مراسم های بسیار باشکوه و به یاد ماندنی اجرا کنند. از آنجایی که مراسم ها تنها در بعضی از فصول برگزار می شوند و گاهی ممکن است در فصول سرد سال هیچ مراسم یا همایشی برگزار نشود خرید وسایل گرمایشی و نگهداری آن، هر کدام به صورت جداگانه هزینه خرید و هزینه تعمییرات و نگه د اری زیادی را به سازمان تحمیل می کنند. بنابراین بهترین راه برای کاهش هزینه های جانبی سازمان اجاره وسایل گرمایشی مناسب و کارآمد همانند بخاری انرژی در طرح ها و اندازه های متفاوت و متناسب با نوع مراسم و مکان آن، در مواقع لازم و ضروری است. با توجه به پیشینه ی درخشان بخاری های های انرژی، همواره می توان با اطمینان ادعا کرد که اجاره بخاری انرژی به اجاره سایر سیستم های گرمایشی همانند هیتر بخاری قارچی و … ارجحیت دارد.

اجاره بخاری قارچی

ویژگی های مکان همایش جهت اجاره بخاری انرژی

با توجه به پیشرفت سریع دنیا همواره موضوعات و مسایل مهم علمی و کابردی بسیاری وجود دارد که افراد زیادی از مکان های مختلف و شهرها و کشورهای دور و نزدیک برای مشارکت در این همایش ها حضور خواهند یافت. انتخاب مکان همایش یک امر بسیار مهم و ضروری خواهد بود زیراکه تمامی تدارکات از جمله اجاره میز و صندلی، اجاره وسایل گرمایشی و سرمایشی (اجاره کولر) و … با توجه به مکان همایش انجام میشود. مکان همایش نیز متناسب با موضوع و همچنین مخاطب های آن، فصل برگزاری همایش و همچنین نوع مسیر تعیین میگردد. برای مثال در بعضی مواقع یک یا چند مسئله علمی وجود دارد که برای حل آن تنها جمعی از اساتید  متخصص در آن حوزه دور هم جمع می شوند و گاهی ممکن است  یک موضوع اجتماعی مطرح شود که نیازمند مشارکت افراد مختلف از کشورهای متفاوت جهت بررسی و حل آن مسیله است. اجاره بخاری

اجاره بخاری انرژی برای همایش ها

آیا برای برگزاری انواع همایش به اجاره بخاری نیاز است؟

از طرفی، گردهمایی ها و همایش ها انواع مختلفی دارند، بعضی از آن ها  اختصاصی بوده و تنها افراد خاصی اجازه شرکت در این مراسم را دارند و عموما در فضای های بسته و کوچک تر برگزار میشوند. برخی از آن ها به صورت همگانی برگزار خواهند شد و اجازه ورورد همگان آزاد است و افراد بیشتری در این همایش ها شرکت می کنند. ینابراین این نوع همایش به مکان بزرگتر نیازکمند است و همچنین عموما در مکان های با فضای باز برگزار میشوند. برای مثال در کنگره ها، عده ای خاص جهت بررسی و اراِئه راهکار جهت حل یک موضوع شغلی، دینی یا مذهبی  دور هم جمع می شوند که گاهی ممکن است تعداد این افراد بسیار زیاد باشد و گاهی به هزاران نفر می رسند.

نوع دیگر این همایش ها، ورک شاپ است که تعداد شرکت کننده ها میتوتند زیاد یا کم باشد و ویژگی بسیار بارز و مهم این نوع همایش همکاری و همفکری تمام شرکت کننده ها در همایش است. از طرفیتمامی شرکت کننده ها می توانند دیدگاه و نظر خود را در همایش عنوان نموده و کار خود را ارائه دهد. در سمینارها که نوع دیگری از مراسم ها است معمولاً  عده ای از افراد در یک مکان جمع شده و در مورد موضوعات مختلف برای مثال کاری و یا علمی بحث و صحبت می کند.

نقطه مشترک تمامی همایش ها و مراسم های یک سازمان، راحتی و رفاه افرادی است که می خواهند برای مدت زمان مشخصی در همایش شرکت کنند، زیراکه این موضوع جهت برگزیدن محیط و مکانی که برای برگزاری همایش در نظر داریم بسیار مهم و تاثیرگذار خواهد بود. اگر مکان مناسبی برای برزگزاری همایش های خود انتخاب نکنیم کنترل و جهت دهی مراسم امکان چذیر نخواهخد بود، برای مکثال در هوای سرد تمرکز افراد شرکت کننده در مراسم بعد از مدتی به شدت کاهش خواهد یافت و برگزاری ادامه مراسم به علت ترک محیط توسط شرکت کننده ها امکان چذیر نخواهد بود. و همچنین این موضوع ممکن است به اعتبار سازمان هم لطمه زیادی وارد کند پس باید به خوبی به این موضوع دقت کنیم و اهمیت زیادی قائل شویم.

چه سالنی برای برگزاری همایش مناسب است؟

سالنی که انتخاب میکنیم باید متناسب با موضوع و محتوی همایش و همچنین متناسب با میهمان های مدعو باشند. برای مثال کیفیت میز و صندلی ها، میکروفن ها و همچنین دمای هوای سالن و تزئینات متناسب با همایش از موارد بسیار مهم و تاثیرگذار است. در هر فصل می بایستی وسایل گرمایشی و سرمایشی متناسب با آن فصل را بررسی نمود. برای مثال در زمستان و پاییز که هوا بسیار سرد است در صورتی که فضای سالن بسیار بزرگ می‌باشد گرم کردن سالن و ایجاد فضای مناسب برای همایش بسیار سخت و گاهی غیر ممکن می شود. برای تنظیم دمای محیط می بایستی از بخاری های کارا و در عین حال زیبا استفاده نمود زیرا معمولا بخاری هایی که محیط های بزرگ را با استفاده از آنها دگرم  و دمای محیط را بالا می‌برند بسیار بزرگ هستند و ظاهری زیبا ندارند و حمل و نصب  آنها بسیار مشکل می باشد. بخاری های انرژی علاوه بر کارایی بالا و مصرف انرژی پایین دارای ظاهری شیک و زیبا نیز هستند.

 

 

× 09123956601