اجاره بخاری انرژی برای تالار ها: تالار ها و مکان هایی که محیط بسیار بزرگی دارند باید مجهز به وسایل و سیستم های گرمایشی و سرمایشی باشند تا امکانات لازم برای مهمانان فراهم شود و محیط کاملا مناسب باشد و مهمانان احساس سرما نکنند .این سیستم گرمایشی

در صورت درخواست ،مشاوران ما به شما کمک میکنند تا بهترین بخاری را بر اساس موقعیت تالارانتخاب کنید.

اگرآسایش مهمان هایتان برای شما اهمیت بالایی دارد مجموعه ی ما به شما کمک میکند تا با خیالی راحت ازشرایط مهمانان، مراسمات را برگزارکنید.

امروزه جشن ها و مراسمات در فضای باز و دور از شهر(باغ تالارها،ویلاها..)برگزارمی شوند،که تامین سیستم گرمایشی با اجاره ی بخاری انرژی برعهده ی ما است.مجموعه ی ما بر این باوراست که باتجهیزات استاندارد،ایمن، مقرون به صرفه و مهندسان کاملا آموزش دیده گرما بخش مجالس شمااست

 پس با اطمینان کامل مارا انتخاب کنید

بخاری های مناسب تالار

اگر تالار یا باغ دارید که مراسمات خود را در فضای باز بزگزار می کنید در فصل زمستان که هوا سرد میشود برای برگزار کردن مراسمات خود در فضای باز  میتوانید از وسایل گرمایشی مخصوص فضای باز استفاده کنید.

وسیله گرمایشی که شما انتخاب میکنید باید مناسب محیطی باشد که میخواهید وسیله را در ان قرار دهید. انتخاب درست باعث خدمات بهتر تالار ها به مشتری و در نهایت باعث جذب مشتری میشود پس بهتر است در انتخاب درست بخاری برای فضای باز در فصل زمستان توجه زیادی شود.

این سیستم گرمایشی یک نوع بخاری مخصوص فضای باز دارد که به ان بخاری تابشی نیز می گویند. این بخاری به دلیل قابلیت هایی که دارد برای انواع مراسم ها مناسب و به دلیل شکل ظاهری بسیار زیبایی که دارد میتوان در عروسی و تولد ها از این بخاری استفاده کرد.

 این بخاری تابشی به دلیل اینکه در محیط باز قرار داده میشود توان گرم کردن تمام محیط را ندارد زیرا در محیط ازاد باد وجود دارد و وزش باد تمام گرمای تولید شده را با خود جابه جا میکند و از طرف دیگر در فضای باز گرما به دلیل اینکه از هوا سبکتر میباشد به بالا میرود. برایتان سوال است پس این بخاری چگونه محیط را گرم میکند جواب این است که این بخاری محیط را نه بلکه افراد و اشیایی که در اطرافش واقع هستند را گرم میکند.

این بخاری که در فضای باز است به دو روش کار میکند روش اول با استفاده از انرژی برق و روش دوم استفاده از انرژی گاز است.

اغلب تالار ها و باغ هایی که از بخاری زمینی استفاده میکنند برای اینکه  فضای باز خیلی بزرگی ندارند و بخاری های زمینی به دلیل اینکه فضا را اشغال میکنند خیلی محبوب نیستند و بیشتر ازاردهنده هستند اما بخاری تابشی فضای باز به دلیل اینکه در بلندی نصب میشود و فضایی را اشغال نمیکند بسیار محبوب هستند.

دو مدل سیستم گرمایشی داریم مدل اول این سیستم برقی ان و شکل ظاهری انها زیبا و وزن بسیار سبکی دارند و مدل دوم گازسوز اند که شکل ظاهری انها بزرگ و وزنشان نسبت به مدل اول بسیار سنگین تر است.

یک چیز مهم که نباید فراموش کنیم این است که محیطی که میخواهیم برای ان وسیله گرمایشی تهیه کنیم باید در نظر داشته باشیم که وسیله ما مناسب ان محیط باشد نه خیلی کوچکتر و نه خیلی بزرگتر باشد نسبت به محیطی که در نظر داریم.

مزیت اجاره بخاری برای تالار ها

مزیت اجاره بخاری برای تالار ها

چند تا از مزیت های این بخاری این که بسیار راحت و سریع نسبت به بقیه سیستم ها نصب می شود و فضای کمتر اشغال و در بلندی نصب میشود.

در فصل هلی سرد سال مردم خیلی کم ازفضا های باز استفاده میکنندزیرا هوا سرد است و وسیله گرمایشی مناسب وجود ندارد ولی در این فصل  های سرد سال تالار هایی که از بخاری تابشی در فضا های باز استفاده میکنند خیلی شلوغ هستند زیرا این بخاری ها کاملا مناسب هستند و نظر مشتری ها را جذب و باعث افزایش سطح کیفیت تالار ها می شوند.

از انواع بخاری تابشی میتوان به بخاری تابشی سرامیکی اشاره کرد این بخاری از دو مدل سوخت طبیعی و گازمایع استفاده میکند و حمل و نصب کردن این بخاری بسیار اسان است.

مدل بعدی بخاری لعلی است این بخارری نور قرمزی را میتاباند و محیط مخصوصی را گرم میکند.

مدل بعدی مادون قرمز است این بخاری مزیت های فراوانی دارد و نصب ان بسیار راحت وخیلی سریعتر انجام میشود.و…..

این بخاری ها بسیار کم هزینه تر هستند نسبت به بخاری های معمولی زیرا اینها فقط محیط خاصی را گرم میکنند و گرمای کمتری صرف هدر دادن مییکنند.

در این بخاری ها به این دلیل که قطعاتی برای حرکت وجود ندارد پس صدایی هم وجود ندارد و این یکی از مزیت های این بخاری ها است.

ویژگی های بخاری های مناسب اجاره

اگر میخواهید فضای باز خیلی ساکت و ایمن مناسبی داشته باشید پیشنهاد من استفاده از این بخاری است زیرا این بخاری بسیار ایمنی بالایی نسبت به بقیه بخاری ها دارد و صدایی از خود تولید نمیکند و گرما ی تپلید شده از ان برای یم محیط خاص میباشد و تمام شرایط این بخاری کاملا مناسب محیط باز میباشد.

یک چیز مهم دیگر این است که این بخاری ها کاملا ضد اب درست شدند و در موقعیت هایی که برف یا باران در حال باریدن  از اسمان است هم میتوان استفاده کرد.

شما با خریدن این بخاری از خیلی از هزینه های اضافی و جانبی دیگر که برای همه بخاری ها باید انجام بدهید بی نیاز میشوید زیرا این بخاری هیچگونه نیازی به موتود خانه موتورخانه مرکزی ندارید.

طول این بخاری ها تقریبا بیشتر از ۲ متر و کمتر از ۱۶ متر است که طول هر کدام بستگی به کاری دارد که هر بخاری انجام میدهد.

طول ارتفاعی که این بخاری  را در محیط های صنعتی  میتوان نصب کرد تقریبا  ۵\۵ متر است.

این بخاری ها هزینه های جانبی برای پرداخت پول گاز و برق را خیلی کاهش میدهد و همچینین در مواقعی که نیاز به تعمیر وجود داشته باشد هزینه ان خیلی کمتر از دیگر بخاری ها است.

به طور کلی اگر شما صاحب تالار هستید و علاقه به جذب بیشتر مشتری دارید و علاقه دارید سطح کیفیت تالارتان را بالا ببرید یکی از بهترین روش ها استفاده از بخای تابشی در محیط باز تالار است زیرا ایت بخاری هم کم هزینه است و هم خدمات ان خیلی زیاد و کاملا مناسب هستند.

 

× 09123956601