اجاره بخاری انرژی برای بنایی

 

اکثر افراد در زمان ساخت خانه یا هر سازه دیگری اقدام به اجاره بخاری انرژی برای بنایی می‌کنند. پرسه بنایی شامل مراحل زیادی می‌شود که در ادامه بیشتر در این رابطه توضیح خواهیم داد.

خانه‌ یا هر سازه دیگری که به دست انسان‌ها ساخته شده است تمام مراحل بنایی را پشت سر گذاشته تا تبدیل به یک خانه، مغازه، برج و یا …. شده است. بنایی به صفر تا صد ساخت خانه گفته می‌شود. در واقع از لحظه گود برداری تا رنگ آمیزی سازه مورد نظر را بنایی می‌گویند.

تمام مراحل بنایی باید به دقت انجام شود تا در نهایت نتیجه براساس نقشه اولیه باشد و ساختمان خوب و بی نقصی ساخته شود که باب دل سازنده آن باشد.

اجاره بخاری انرژی برای بنایی

در ساخت و ساز برای چسباندن آجر یا سنگ‌ها به یک دیگر از ملات‌هایی استفاده می‌کنند که همانند چسب عمل می‌کند و باعث محکم شدن و بی حرکت شدن آجر یا سنگ‌ها به روی یکدیگر می‌شوند.

پرسه خشک شدن هر مرحله از بنایی طولانی است و نیاز به زمان‎ دارد؛ اما گاهی پیش می‌آید که افراد زمان زیادی ندارند و می‌خواهند به سرعت کار، خانه یا هر سازه دیگری که در حال ساخت آن هستند تمام شود. در این صورت باید دمای محیط را افزایش داد تا بنایی زودتر به پایان رسد و احتمال نم داشتن دیوارها و سقف در آینده کاهش یابد.

بهترین راه اجاره بخاری انرژی برای بنایی است. در ادامه این مطلب بیشتر در رابطه با اصول درست بنایی، نحوه سریع خشک شدن، جلوگیری از نم و … توضیح خواهیم داد.

بخاری انرژی

انرژی یکی از قدیمی‌ترین تولیدکنندگان تجهیزات گرمایشی در ایران است که اکثر افراد این شرکت تولیدی را می‌شناسند؛ اما در ادامه توضیحات بیشتری در رابطه با این شرکت و انواع محصولات تولیدی در این مجموعه خواهیم داد تا اطلاعات شما در رابطه با اجاره بخاری انرژی برای بنایی بیشتر شود.

گروه تولیدی و صنعتی انرژی به عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده محصولات گرمایشی و سرمایشی تبخیری در ایران فعالیت می‌نماید. کارخانه انرژی در 26 خرداد 1348 تأسیس و در سال 1350 با هدف تولید محصولات گرمایش صنعتی شروع به فعالیت نمود.

از سال 1368 با انجام اقدامات بنیادینی همچون تولید هیترهای گازی و برقی مخصوص نایی و کارهای صنعتی و افزایش سطح فنی مجموعه، جهت انجام تغییرات در خطوط و ساختار تولید نخستین گام‌های شرکت در جهت ورود به این صنعت به صورت جدی برداشته شد.

این بخاری‌ها، بخاری‌هایی هستند که علارغم جای کمی که می‌گیرند می‌توانند، گرمای فراوانی را تولید کنند و تقریباً مناسب‌ترین گزینه برای اجاره بخاری برای بنایی و … هستند.

بخاری‌های انرژی بین مردم محبوبیت زیادی دارد. این بخاری‌ها بخاطر ویژگی‌های مثبت و فراوانی که دارد مورد توجه اکثر مردم قرار گرفته است. برند انرژی در ایران یک برند معتبر و موفق است که همواره مشتریان فراوانی دارد.

این نوع بخاری برای کارهایی مثل بنایی(اجاره بخاری انرژی برای بنایی) و گچ‌‌کاری مناسب است و بسیار مورد توجه قرار گرفته است. حتی بسیاری از افراد برای بالا بردن دمای محیط که مساحت زیادی دارد نیز از این بخاری استفاده می‌کنند. لازم به ذکر است که این بخاری‌ها در فضاهای باز نیز توانایی بالایی در گرم کردن محیط دارد.

مراحل بنایی

بنایی اصلی‌ترین و یکی از قدیمی‌ترین شیوه‌ها در ساختمان سازی است که همچنان پا برجا است. فراوانی، سازگاری با اکثر شرایط آب و هوایی، عدم نیاز به نیروی متخصص در ساخت و دوام و پایداری مصالح بنایی از جمله دلایلی است که موجب شده بنایی پیوسته در ساخت و ساز مورد استفاده قرار بگیرد.

اساساً در سراسر جهان متمدن امروز میزان وسیعی از ساختمان‌های مورد استفاده با شیوه بنایی و اصول بنایی ساخته شده‌اند. در ادامه به بررسی اجزای مصالح بنایی می‌پردازیم.

  • آجر

خشت پخته شده است و در انواع متفاوتی از لحاظ روش تولید، شکل، جنس و … وجود دارد.

  1. آجرهای رسی ماشینی
  2. آچر توپر
  3. آجر تو خالی
  4. آجر متخلخل
  5. آجر مشبک
  6. آجر با شکل مخصوص

 

  • بلوک‌های بتنی

یکی دیگر از لوازمی که در بنایی به کار می‌رود بلوک‌های بتنی است که در دیوار، سقف، کف و قسمت‌های ضد آتش به کار می‌رود. بلوک‌های بتنی از بتن و به کمک دستگاه‌های قالب زنی دستی یا اتوماتیک به شکل تو خالی یا توپر در اندازه‌های مختلف تولید می‌شود. لازم به ذکر است یکی از موارد اجاره بخاری انرژی برای بنایی، در این زمینه است. بخاری انرژی گرمای مورد نیاز برای خشک شدن بلوک‌ها را تأمین می‌کند.

  • ملات

ملات‌های مورد استفاده در بنایی عبارت از مخلوط‌هایی هستند که به عنوان واسطه یکپارچه بین عناصر مختلفی از قبیل سنگ، آجر و بلوک به کار می‌روند. مواد تشکیل دهنده این مخلوط، برای ایجاد یک ملات بسیار عالی، متنوع بوده و در این باره کشورهای مختلف گروه‌ بندی‌های متفاوتی را ارائه نموده‌اند.

به طور کلی برای خشک شدن، چسبیدن اجزای تشکیل دهنده خانه در بنایی و سریع آماده شدن سازه همچنین برای جلوگیری از شکستگی مصالح و جلوگیری از نم باید دمای محیط را افزایش داد. اجاره بخاری انرژی برای بنایی بهترین روش برای این کار است.

هزینه اجاره بخاری انرژی برای بنایی در تهران

بخاری‌های انرژی از بهترین و مناسب‌ترین بخاری‌ها هستند. از همین رو قیمت خرید آن‌ها نیز بالا است و هر کسی نمی‌تواند این بخاری‌هارا بخرد. البته که این بخاری‌ها برای زندگی روزمره مناسب نیستند.

حتی بسیاری از پیمانکاران اقدام به اجاره بخاری برای بنایی می‌کنند. مجموعه خدمات مجالس مجلس آریا انواع بخاری انرژی نظیر کپسولی، گازی و … را با قیمت مناسب و به صورت کاملاٌ آماده و سرویس شده و سالم در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد.

نتیجه گیری

اجاره بخاری انرژی برای بنایی در بین سایر بخاری‌ها مرسوم است. این نوع بخاری دارای توان و انواع مختلفی است که با انرژی‌های مختلف کار می‌کنند.

مرکز خدمات مجالس مجلس آریا یکی از مراکز معتبر در تهران است که علاوه بر ارائه خدمات در زمینه مراسمات، خدمات صنعتی از قبیل اجاره بخاری برای بنایی و سایر فعالیت‌های صنعتی را نیز ارائه می‌کند.

شما می‌توانید انواع بخاری انرژی برای بنایی را با قیمتی مناسب و کیفیتی مطلوب از این مراکز  اجاره کنید. مرکز خدمات مجلس آریا همواره به فکر راحتی مشتریان خود بوده و برای کمک و سهولت تصمیم‌گیری به آن‌ها مشاوره تلفنی رایگان ارائه می‌دهد.  

 

× 09123956601