آیا اجاره کولر گازی انتخاب درستی برای مراسم من است؟

اگر قصد برگزاری مراسمی را دارید، اهمیت زیادی دارد که به فکر تامین دمای مناسب محیط برگزاری باشید. اجاره کولر گازی برای مراسم یکی از اصلی ترین گزینه هایی است که از طرف اغلب افراد به شما پیشنهاد می شود تا در فصول گرم سال دمای مطلوبی را در محیط برگزاری مراسم خود تامین کنید. قبل از هر اقدامی باید به سوالات این پاسخ دهید :

آیا اجاره کردن کولر گازی با توجه به هزینه آن، گزینه مناسبی است یا سیستم های سرمایشی دیگری می توانند گزینه های بهتری باشند؟

کدام نوع کولر گازی برای مراسم مد نظر شما بهترین انتخاب است؟

اجاره کولر گازی مناسب کدام مراسم هاست؟

کولر گازی تنها انتخاب برای فضاهای بزرگ  است!

اگر فضای برگزاری مراسم شما بزرگ است بهتر است سراغ گزینه های دیگر نروید. هیچ سیستم سرمایشی قادر نیست مشابه کولر گازی در سرمایش محیط های بزرگ موثر باشد. بنابراین اگر فضای بزرگی را برای مراسم خود در نظر گرفته اید، با اجاره کولر گازی خیال خود را از تامین دمای مطلوب راحت کنید. هرگز تصور نکنید می توانید چندین کولر آبی یا پنکه را در یک فضای بزرگ جایگزین کولر گازی نمایید. لازم به تاکید است که برای سرمایش محیط های بزرگ، اجاره کولر گازی بسیار مقرون به صرفه تر از تامین سیستم های سرمایشی متعدد است. بسته به وسعت فضا، می توانید از انواع کولر های گازی استفاده نمایید. کولر های گازی ایستاده با توان های مختلف عرضه می شوند و هر توان برای متراژ های مشخصی قابل استفاده و مفید است. اجاره کولر گازی ایستاده به دلیل راندمان بالای آن، بسیار رایج و پر طرفدار است.

اجاره کولر گازی برای مراسم های بزرگ

کولر گازی بهترین انتخاب برای محیط های نورگیر است!

اگر فضایی که برای برگزاری مراسم انتخاب نموده اید، فضایی نورگیر است، بدون شک اجاره کولر گازی بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. وجود پنجره های بزرگ، تابش مستقیم آفتاب در محیط برگزاری، نیاز شما را به کولر گازی بیشتر می کند. برای دو فضا با متراژ یکسان، فضایی که در معرض تابش آفتاب است به کولر گازی با توان بیشتری نیاز دارد.

توجه کنید در صورتی که محیط برگزاری شما مملو از انواع چراغ های تزیینی، لوستر ها و … است که با تولید گرما، باعث افزایش دمای محیط می شوند، بهتر است از کولر گازی استفاده نمایید. این گونه محیط ها به سیستم های سرمایشی قدرتمندی برای رسیدن به دمای مطلوب نیاز دارند.

اجاره کولر گازی برای محیط هایی با رطوبت بالا

اگر محیطی که برای برگزاری مراسم انتخاب نموده اید، رطوبت بالایی دارد، برای مثال محوطه یک استخر را برای برگزاری جشن انتخاب نموده اید، اجاره کولر گازی بهترین گزینه است. برخی انواع کولرهای گازی قادر به تهویه و کاهش رطوبت هستند که می توانند در تنظیم هوای محیط برگزاری مراسم شما بسیار تاثیرگذار باشند. اجاره این نوع کولر های گازی را در اولویت قرار دهید. رطوبت می توانند باعث شود محیط گرم تر احساس شده و مهمان ها کلافه شوند. با وجود کولر گازی خواهید توانست بهترین هوا و حداکثر رفاه را برای مهمان های خود به ارمغان بیاورید.

کولر گازی برای محیط های با رطوبت بالا

اگر تعداد مهمان های زیادی دارید، اجاره کولر گازی بهترین تصمیم است.

اجاره کولر گازی از چند نظر بهترین گزینه برای مراسم هایی با تعداد مهمان های زیاد است. وجود نفرات متعدد باعث افزایش دما و افزایش رطوبت محیط برگزاری مراسم می شود. اگر تعداد مهمان های شما زیاد است برای جلوگیری از افزایش سطح رطوبت محیط و دما، اجاره کولر گازی را در دستور کار قرار دهید. قبل از انتخاب کولر گازی با مرکز عرضه سیستم های سرمایشی مشورت نموده و آن ها را از تعداد مهمان ها مطلع نمایید. ممکن است به تعداد بیشتری از کولر گازی یا توان بالاتری نیاز داشته باشید. معمولا گفته می شود هر 50 نفر می­تواند نیاز شما به کولر گازی را یک واحد افزایش دهد. البته برای پیش بینی تعداد مناسب کولر، لازم است سایر عوامل را نیز در نظر بگیرید.

اجاره کولر گازی برای مراسم هایی با تعداد مهمان زیاد

تصمیم به اجاره کولر گازی گرفته اید اما نگران برق ضعیف محل برگزاری مراسم هستید!

به احتمال زیاد شرایط برگزاری مراسم شما شامل یکی از مواردی است که گفته شد. اگر تصمیم به اجاره کولر گازی گرفته اید، لازم است در خصوص توان کولر گازی و میزان مصرف برق آن نیز اطلاعاتی داشته باشید تا بهترین نوع را انتخاب نمایید. کولرهای گازی پرتابل یکی از انواع کولر گازی است که توان کمتری داشته و مصرف برق کمتری نیز دارند. این نوع کولرهای گازی برای محیط های کوچک مناسب ترند.

کولر گازی اینورتر دار مناسب اماکنی که برق ضعیف دارند

کولرهای گازی ایستاده نوع دیگری از کولر های گازی هستند که بسیار پر طرفدار هستند چرا که هم ظاهر زیبایی دارند و هم کارایی آنها بسیار مناسب است. کولر های گازی ایستاده در توان های مختلف در نوع تک فاز و سه فاز عرضه می شوند. در صورتی که متراژ محل برگزاری مراسم زیاد است، می توانید از کولرهای پرتوان که مشخصا مصرف برق بیشتری دارند، استفاده نمایید. برندهای مختلف با استفاده از تکنولوژی های مختلف، کولر های گازی ایستاده را با میزان مصرف انرژی مختلف طراحی و تولید نموده اند.  اگر نگران هستید که برق محل برگزاری مراسم ضعیف است، ضمن مشورت با کارشناسان مراکز عرضه تاسیسات حرارتی، حتما از کولرهای گازی اینورتر دار استفاده نمایید. وجود اینورتر در بهینه سازی مصرف انرژی بسیار موثر است.

اجاره کولر گازی از خدمات مجالس آریا

اگر قصد دارید برای مراسم خود کولر گازی اجاره کنید، می توانید به خدمات مجالس آریا مراجعه نمایید. کارشناسان گروه خدمات مجالس آریا، آمادگی دارند تا شما را در خصوص انتخاب نوع، تعداد و توان مناسب کولر گازی راهنمایی نمایند. شما می توانید از طریق گفتگو با کارشناسان خدمات مجالس آریا به صورت تلفنی یا حضوری، با ارائه توضیحاتی از محل برگزاری، تعداد مهمان ها و … کولر گازی مناسب مراسم خود را انتخاب نمایید.  اجاره کولر گازی در این مرکز با پشتیبانی 24 ساعته و مشاوره تخصصی رایگان انجام می شود. تمامی کولرها قبل از ارائه به مشتریان، تست می شوند و پس از حصول اطمینان از سلامت دستگاه، در اختیار مشتریان برای استفاده قرار می گیرند.

در صورت اجاره کولر گازی از خدمات مجالس آریا، شما می توانید در میان انواع کولر های گازی پرتابل، بانکی، کولر گازی ایستاده تک فاز و سه فاز با توان های مختلف و از بهترین برندها، کولر مورد نیاز خود را انتخاب نمایید. انواع کولر های گازی با بهترین قیمت و در سریع ترین زمان ممکن عرضه می شوند.

اجاره کولر گازی

اجاره کولر آبی

× 09123956601