معرفی میز ال ای دی مجالس و تفاوت آن‌ها

امروزه اجاره میز ال ای دی برای مجالس بسیار مرسوم شده است. به همین علت اغلب افراد به اجاره آن برای نورپردازی مجالس خاص خود نظیر عروسی، سمینارها، کنفرانس‌ها، تولدها و … روی آورده‌اند.

طبیعاتاً در هر شهر نیز مجموعه‌های خدمات مجالس خاصی اقدام به اجاره دادن این نوع میزهای خاص می‌کنند. اغلب وقتی قصد اجاره میز LED برای مجالس خود را دارید با اسامی خاصی مانند اجاره میز نورانی ، اجاره میز بار ، اجاره میز بلک لایت ، اجاره میز سوارز و … مواجه خواهید شد.

اجاره میز ال ای دی

این اسامی اغلب گیج کننده هستند. به‌گونه‌ای که نمی‌توان تفاوت این میزها را از یکدیگر تشخیص داد و آن‌ها را از هم تفکیک کرد. از همین رو افراد برای اجاره آن‎ها دچار سردرگمی خواهند شد و نمی‌دانند که کدام یک از انواع این میزها برای کاربرد مدنظر آن‌ها مناسب است.

از همین رو قصد داریم که در این مقاله به معرفی میز نورانی مجالس، میز ال ای دی مجالس، میز سوارز، میز بلک لایت و … بپردازیم و تفاوت این میزها را با یکدیگر بیان کنیم.

میز ال ای دی مجالس چیست؟

 

میز ال ای دی مجالس به میزهای گفته می‌شود که در جشن‌ها و مجالس مورد استفاده قرار می‌گیرند. این میزها با استفاده از چراغ‌های LED روشن می‌شوند و نور خاصی از خود ساطع می‌کنند. این نور سبب زیبایی و جلوه مجلس شما خواهد شد.

تنها کربرد این میزهای LED در جشن‌های خودمانی ، دورهمی ها و … نیست. بلکه بسیاری از افراد برای مراسم‌های دیگر خود نظیر کنفرانس، سمینار و … نیز از این میزها استفاده می‌کنند.  

جنس این میزها  پلی اتیلن است و در برابر گرما و نور خورشید مقاوم هستند. این میزها ضد ضربه‌اند. شکل و اندازه آن‌ها متفاوت است. نور آن‌ها به وسیله نور ال ای دی بی خطر و کم مصرف تأمین می‌شود.

یک ریموت کنترل RGB نیز به همراه این میزها ارائه می‌شود تا بتوانید رنگ و میزان نور را متناسب با فضا و جشن خود تغییر دهید. با اجاره میز ال ای دی برای مجالس می‌توانید نورپردازی جذابی را برای مجلس خود به ارمغان آورید.

میز نورانی مجالس چیست و چه تفاوتی با میز ال ای دی دارد؟

اجاره میز ال ای دی با اجاره میز نورانی ، هیچ تفاوتی ندارد. هر دوی این میزها، در حقیقت یک نوع میز هستند و تنها با نام‌های متفاوت خوانده می‌شوند. شکل ظاهری میزهای نورانی یا همان میزهای ال ای دی نیز تفاوتی با یکدیگر ندارد.

همانطورکه گفته شد میزنورانی یا میز ال ای دی مهمولاً برای نورپردازی در مراسم‌هایی که در شب یا در فضای تاریک انجام می‌شوند، مورد استفاده قرار می‌گیرند.

در داخل این نوع میز چراغ‌های ال ای دی تعبیه شده است. به دلیل سطح شفاف میز ال ای دی نور می‌تواند از آن عبور کند و به بیرون ساطع شود. از همین رو با اجاره میز ال ای دی برای مجالس یا همان اجاره میز نورانی می‌توانید کار نورپردازی مجلس خود را تا حد زیادی جلو ببرید.

میز سوارز چیست و چه تفاوتی با سایر میزهای ال ای دی دارد؟

میز سوارز نیز تفاوتی با میز نورانی یا همان میزهای ال ای دی ندارد. این میز تنها با نام‌های مختلف شناخته می‌شود. میز سوارز از نظر شکل ظاهری به میزهای هلالی یا استوانه‌ای و میزهای پایه استیل تقسیم می‌شود.

میزهای پایه اسیل دارای پایه‌های بلند استیل هستند و در قسمت فوقانی آن‌ها میز ال ای دی یا میز نورانی کار شده است. میزهای استوانه‌ای اغلب دارای بدنه‌ای شبیه ساعت شنی هستند.

اجاره میز ال ای دی

برخلاف میزهای پایه استیل تمام بدنه این نوع میزها به وسیله چراغ های ال ای دی روشن می‌شود. برخی از این میزها نیز دارای بدنه‌ای هرمی شکل هستند و روی آن‌ها یک صفحه شیشه‌ای برای قراردادن نوشیدنی تعبیه شده است.

 این میزها اغلب برای سرو نوشیدنی و … کاربرد دارند و چندان برای سرو شام و … مناسب نیستند. برای اجاره میز ال ای دی برای مجالس خود می‌توانید از مراکزی که خدمات مجالس را ارائه می‌دهند استفاده کنید.

میز بلک لایت چیست و چه تفاوتی با سایر میزهای نورانی دارد؟

اجاره میز بلک لایت نیز با روی کار آمدن مهمانی‌های بلک لایت رواج پیدا کرد. برخی رنگ‌های درخشان هستند که در نور سیاه دیده می‌شوند. به این رنگ‌ها رنگ‌های بلک لایت گفته می‌شود.

در میزهای ال ای دی یا میزهای بلک لایت نیز از همین نور برای ایجاد جلوه‌های بصری استفاده می‌شود. در حقیقت میز بلک لایت نیز نام دیگری است که به میزهای ال ای دی اطلاق می‌شود. بنابراین به کاربردن واژه اجاره میز بلک لایت نیز برای اجاره میز ال ای دی برای مجالس امکان پذیر است.

نتیجه گیری:

با توجه به مطالب فوق می‌توان نتیجه گرفت که تفاوتی میان میز ال ای دی، میز نورانی، نیز بلک لایت و میز سوارزی وجود ندارند. این موارد تنها اسامی هستند که به این نوع میزها اطلاق شده‌اند.

تفاوت اصلی در شکل ظاهری و کاربرد آن‌ها است. برای مثال میزهای پذیرایی به سه صورت هرمی، کمر باریک و پایه استیل موجود هستند. میز بار تنها برای سرو نوشیدنی به کار می‌رود و اگر قصد دارید که علاوه بر میز صندلی‌ها نیز دارای حالت سوارزی باشند باید به جای اجاره میز، مبلمان سوارزی را اجاره نمایید.

هزینه اجاره میز ال ای دی برای مجالس بسیار معقول و به‌صرفه است. برای اطلاع از قیمت و جزییات بیشتر در رابطه با این وسیله نورپردازی، کافیست با شماره تلفن‌های مجموعه خدمات مجالس مجلس آریا تماس بگیرید تا کارشناسان این مرکز شما را به‌صورت کامل و دقیق راهنمایی کنند.

 

× 09123956601