اجاره میز ال ای دی و جایگاه آن در مجلس آرایی حرفه ای و مدرن

در این مقاله سعی داریم جایگاه اجاره میز ال ای دی را در طراحی و تزیینات یک مجلس معرفی کنیم. مجلس آرایی یک تخصص است که توام با خلاقیت به شما کمک می کند مراسم های متمایز و خاطره انگیز برگزار نمایید. کسی که مسئولیت طراحی فضای برگزاری و تزیینات مراسم را بر عهده دارد، سعی می کند از محصولات جدید و متمایز برای این منظور استفاده نماید. بسته به نوع مراسمی که برگزار می کنید، می توانید از تکنولوژی های مختلف برای افزایش زیبایی و جذابیت مهمانی و مراسم خود استفاده نمایید. اگر قصد دارید از لوازم مدرن، فانتزی و متمایز برای تزیینات مراسم خود استفاده کنید، اجاره میز ال ای دی پیشنهاد ما به شماست. میز های ال ای دی، لوازم بک لایت یا لوازم سوارز میز یا صندلی هایی هستند که با تولید نور در رنگ های مختلف برای ایجاد فضایی پویا در برگزاری مراسم ها مورد استفاده قرار می گیرند. در ادامه چند ایده برای استفاده از این لوازم را در تزیینات محل برگزاری انواع مراسم ها، ارائه شده است.

اجاره میز ال ای دی برای برگزاری مراسم های متفاوت

تکمیل نورپردازی با اجاره میز ال ای دی در انواع مهمانی ها

طراحی و تعیین نحوه نورپردازی، انتخاب رنگ نور و … یکی از مهم­ترین بخش های طراحی جزئیات یک مراسم و مهمانی مدرن است. اجاره میز ال ای دی می تواند به شما در تکمیل طرح نورپردازی مراسم­تان کمک کند. شما می توانید از میز های ال ای دی به صورت پراکنده و هم رنگ با رنگ نور حاکم بر فضا استفاده نمایید. در صورتی که به طراحی فانتزی تر علاقه دارید می توانید از میز ها با رنگ های مختلف و متنوع استفاده کنید تا هیجان فضای مراسم شما بیشتر باشد.

اگر فضایی که برای برگزاری مراسم در اختیار دارید فضای بزرگی است می توانید بخشی را به صورت جداگانه با میز های ال ای دی تزیین کنید. این بخش می تواند محل اختصاصی گفتگو مهمان ها، محل پذیرایی سبک صرف نوشیدنی و …  باشد.

اجاره میز ال ای دی برای انواع مهمانی ها

اجاره میز ال ای دی برای برگزاری مراسم تولد

اگر به دنبال یک طراحی متفاوت برای برگزاری تولد هستید، می توانید اجاره میز ال ای دی را در اولویت قرار دهید. شما می توانید از این میز ها برای قرار دادن کیک تولد، استند ها، تنقلات و … استفاده نمایید. استفاده از میز های ال ای دی به صورت مکمل یا هم رنگ با تم تولد، در کنار بادکنک آرایی یا گل آرایی می تواند یک مراسم زیبا را رقم بزند. بدون شک پس از برگزاری مراسم از دیدن عکس های جذاب و متمایز لذت خواهید برد. اگر مراسم تولدی که برگزار می کنید، تولد فرزندتان است، بدون شک از ایده شما برای استفاده از میزهای نورانی شگفت زده خواهد شد.

اجاره میز ال ای دی برای برگزاری جشن نامزدی، عقد یا عروسی 

انواع تزیینات و نور­پردازی بخش مهمی از طراحی محل برگزاری جشن های نامزدی، عقد و عروسی هستند. اجاره میز ال ای دی می تواند با هدف استفاده به عنوان بخشی از تزیینات این مراسم ها مورد استفاده قرار بگیرد. میز های ال ای دی می تواند در تزیینات جایگاه عروس و داماد، سفره عقد یا محل برگزاری مراسم استفاده شود. تنوع مدل و رنگ میز های ال ای دی امکان ایجاد طرح های خاص و متمایز را برای شما فراهم می آورد.

میز ال ای دی برای تزیینات مراسم عروسی

اجاره میز ال ای دی برای مراسم تعیین جنسیت یا تولد نوزاد

در حال برنامه ریزی یک جشن تعیین جنسیت هستید، می خواهید همه تزیینات مراسم را ترکیبی از دو رنگ صورتی و آبی کنید؟ اجاره میز ال ای دی می تواند کمک بزرگی در برگزاری یک مراسم تعیین جنسیت خاص و متمایز باشد.

اگر به تازگی صاحب فرزندی شده اید و می خواهید به مناسبت تولد او یک مراسم خاص و متمایز داشته باشید، بدون شک اجاره میز ال ای دی می تواند در طراحی یک مراسم متمایز نقش مهمی داشته باشد. هیچ یک از اجزای تزیینات نمی توانند به اندازه نور در ذهن مهمانان ماندگار باشد و مراسم شما را بیادماندنی نماید.

اجاره میز ال ای دی برای سورپرایز پارتی ها

در حال برنامه ریزی یک سورپرایز پارتی هستید و دغدغه شما یافتن ایده هایی است که خاطره این مهمانی را در ذهن ها ماندگار نماید؟ بدون شک اجاره میز ال ای دی ایده جالبی است. با استفاده از میز های ال ای دی می توانید یک طراحی رمانتیک برای مراسم خود داشته باشید و خاطره مراسم را در ذهن ها ماندگار نمایید. هیچ چیزی به اندازه نور خاطره ها را در ذهن برجسته نمی کند.

 

اجاره میز ال ای دی برای مراسم های رسمی  

اجاره میز ال ای دی می تواند برای مراسم های رسمی نیز مورد استفاده قرار بگیرد. برای مثال در مراسم افتتاحیه یک شرکت شما به نورها برای برگزاری یک مراسم افتتاحیه خاص نیاز دارید. شما میتوانید از میز های ال ای دی در مراسم افتتاحیه، رونمایی محصول، جشن موفقیت شرکت و … استفاده نمایید.

استفاده از میز های ال ای دی در برگزاری فروشراه ها، برای ارائه نمونه محصول در نمایشگاه ها، قراردادن استندی از لوگو، کاراکتر برند و … می تواند بسیار تاثیرگذار و جذاب باشد. 

اجاره میز ال ای دی برای مراسم های رسمی

اجاره میز ال ای دی از گروه خدمات مجالس آریا

در صورتی که تصمیم گرفته اید تا یک مراسم خاص را با اجاره میز ال ای دی برگزار نمایید، می توانید به گروه خدمات مجالس آریا مراجعه نمایید. انواع میز های ال ای دی با طرح ها و رنگ های مختلف توسط این گروه ارائه می شود. همچنین می توانید با کارشناسان مجرب این گروه در خصوص طراحی و تزیینات مراسم و انتخاب ال ای دی مناسب مراسم­تان، مشورت نمایید.

تمامی میز ها قبل از اجاره، مورد تست قرار گرفته و با پشتیبانی حرفه ای و تمام وقت عرضه می شوند. میز های ال ای دی که توسط این گروه ارائه می شود، با بهترین کیفیت ممکن و جدید­ترین تکنولوژی ها می باشد که نتیجه آن درخشش نور بی نظیر ، تنوع رنگ و حفظ شارژ طولانی مدت است . میز های ال ای دی با بهترین قیمت و در سریع ترین زمان با بیشترین تنوع توسط گروه خدمات مجالس آریا در خدمت شما هستند تا بهترین مراسم ها را داشته باشید.

× 09123956601