کم مصرف ترین کولر گازی جهان

در زمان کنونی میزان مصرف برق کولر گازی در بین تولید کنندگان کولر گازی به یکی از مهترین یا می توان گفت مهمترین فاکتور تولید کولر گازی بدل شده است.

در بازار کولر گازی، رقابت برای تولید اسپلیت ها و کولرهای گازی با کم مصرفترین نوع کولر گازی و اسپلیت به شدت دیده میشود که منجر به ساخت کولرهایی با نازلترین مصرف برق و بیشترین کارایی شده است .کولر هایی با موتور اینورتر V و دی.سی اینورتر (DC Inverter) که با قیمتی بسیار مناسبی به دست مصرف کننده می رسد .در ادامه مطلب شما را با کم مصرفترین کولر گازی جهان آشنا می کنیم .این مقاله به کوشش فروشگاه کولر گازی بانهتهیه شده است.

کولر گازی

مشخصات  ویژگی های کم مصرف ترین کولر گازی جهان

– نوع کمپرسور کم مصرف ترین کولر گازی جهان:

موتور یا کمپرسور کولر گازی کم مصرف باید از نوع  کپروسور روتاری باشد  که مخصوص مناطق معتدل است. کولرهای گازی دارای انواع دیگری از کمپرسورها هستند مانند کمپرسورهای اسکرول یا پیستونی که دارای قدرت بالا و مصرف بالای انرژی هستند و بیشتر مخصوص مناطق حاره ای و گرمسیر مانند خوزستان است. بنابراین کم مصرفترین کولر گازی باید دارای کمپرسور روتاری باشد.

 

– برد اینورتر:

  ویژگی دیگر کم مصرفترین کولر گازیاستفاده از کیت اینورتر یا برد اینورتر در کولرگازی اسپلیت است که با ایجاد تنظیم دور موتور کولر گازی میزان مصرف برق را کاهش می دهد و باعث مصرف بهینه انرژی می گردد و مصرف بی رویه برق را به حداقل می رساند. به عبارت دیگر سیستم کنترل کننده اینورتر از طریق تغییر سرعت کمپرسور کولر گازی بر اساس دمای داخل اتاق و اندازه اتاق، ظرفیت مناسب را تولید می کند. در این وضعیت از هدر رفتن ظرفیت جلوگیری شده و در قیاس با کولرهای گازی با سرعت ثابت،عملکرد مقرون به صرفه تری را دارند. سیستم اینورتر نقش تعیین کننده ای در میزان مصرف برق دارد.

 

– گاز  مبرد :

 مبرد گازی در کم مصرف ترین کولر گازی از نوع مبرد R410A  می باشد که از نظر خنک کنندگی بسیار خوب عمل میکند و بازده بیشتری نسبت به سایر گازهای مبرد مورد استفاده در کولرهای گازی دارد و همچنین با محیط زیست دوست هستند و به لایه اوزون آسیب نمی رساند.

 

-رده انرژی:

رده انرژی یا برچسب انرژی که در کولر گازی اینورتر کم مصرف و به عبارتی کم مصرف ترین کولر گازی جهان با  A ++   یا    A +++  نمایش داده می شود.

با توجه به خصوصیات بالا کولرگازی اجنرال اینورتر که از کمپرسور روتاری و گاز R410A بهره می برد و دارای برد اینورتر می باشد بعنوان کولر گازی اسپلیت فوق  کم مصرف A+++  شناخته شده وکم مصرفترین کولر گازیجهان می باشد.

توانهای موجود :

کولر گازی اجنرال 12000

کولر گازی اجنرال 18000

کولر گازی اجنرال 24000

کولر گازی اجنرال 30000

× 09123956601