اجاره بخاری قارچی

اجاره بخاری قارچی در 2 مدل گاز شهری و گاز مایع مناسب گرم کردن فضای‌های باز است، این بخاری‌ها تا شعاع یک متری خود را به راحتی گرم می‌کنند. بخاری قارچی مناسب فضاهای بزرگ داخلی و خارجی است و گرمای مناسبی را در محیط پخش می‌کند.

به طور کلی اولین بخاری قارچی طبق اصول کلی ساخت چراغ بونزن که یک سال قبل از اختراع بخاری گازی به وجود آمده بود ساخته شد. این نوع از بخاری اولین بار توسط یک شرکت انگلیسی به نام ( پیتیت و اسمیت) در سال 1856 ساخته شد.

اجاره بخاری

نحوه عملکرد این بخاری اینگونه است که شعله بخاری هوا را به طور موضعی گرم می‌کند و سپس به وسیله قانون انتقال گرما در هوا، کل هوای اتاق یا فضای باز گرم می‌شود. در اکثر مواقع از این نوع بخاری در فضاهای باز استفاده می‌شود. یک مشعل در بالای بخاری قارچی قرار دارد که گاز مایع پرویان یا بوتان را می‌سوزاند و شعله‌های آتش را از یک صفحه فلزی سوراخ سوراخ می‌تاباند.     

در ادامه بیشتر در رابطه با بخاری قارچی، انواع آن، ویژگی‌های این بخاری، موارد استفاده از بخاری قارچی و … آشنا خواهید شد.

بخاری قارچی چیست؟

بخاری قارچی یک وسیله گرمایشی است که کابرد اصلی آن در فضاهای باز و غیر مسقف است. مزیت‌های بخاری قارچی نسبت به انواع دیگر بخاری‌ها قابل توجه است و به همین دلیل بهتر است برای استفاده در فضای باز از اجاره بخاری قارچی

استفاده نمایید. این نوع بخاری‌ها با نام چتری نیز شناخته می‌شوند.

کاربردهای بخاری قارچی

اکثراً کسانی که اقدام به اجاره بخاری قارچی می‌کنند آن را در فضاهای باز مثل رستوران‌ها، کافی‌شاپ‌ها و باغ‌ها استفاده می‌کنند. دلیل محبوبیت این نوع از بخاری بین افراد این است که افراد در فصول سرد سال به راحتی می‌توانند در فضاهای باز بنشینند. بخاری چتری یا قارچی در موارد و مکان‌های مختلفی از جمله آلاچیق‌ها،ویلا‌ها، تالارها، باغ‌ها وسایر مکان‌هایی غیر مسقف هستند مورد استفاده قرار می‌گیرند.

از این نوع بخاری در مراسمات عقد و عروسی و سایر مراسمات نیز استفاده می‌شود. برخی از افراد دوست دارند که مراسمشان در فصل پاییز یا زمستان در یک باغ بزرگ باشد؛ اما بخاطر سرمای هوا یا مراسم خود را به تعویق می‌اندازند یا برای برگزاری مراسم به سمت تالارهای سر پوشیده می‌روند. این افراد می‌توانند با استفاده از این نوع بخاری فضای باغ مورد نظر خود را گرم کنند و مراسم را آن طور که باب میلشان است برگزار نمایند.

حتی با استفاده از بخاری قارچی شما می‌تواتید حیاط خانه خودتان را به فضایی کاربردی با دمایی مناسب تبدیل کنید. برای اجاره بخاری قارچی ابتدا باید بدانید که برای چه مواردی می‌خواهید از آن استفاده کنید.

اجاره بخاری قارچی برقی

انواع بخاری‌ها در مراکز تشریفات و خدمات مجالس به مشتریان ارائه می‌شود. یکی از مدل‌های جدید این بخاری‌ها، بخاری‌های برقی قارچی است. این نوع از بخاری‌های قارچی با استفاده از نیروی برق عمل می‌کنند. نحوه عملکرد این بخاری‌ها به این شکل است که انرژی مادون قرمز را منتشر و به اطراف خود پخش می‌کنند و به همین ترتیب باعث گرم شدن هوا می‌شوند. در حقیقت بخاری‌های قارچی برقی با انتشار انرژی مادون قرمز به سطوح اطراف خود موجب گرم شدن هوا می‌گردد.

اجاره بخاری قارچی برقی مناسب داخل و خارج از خانه است. این نوع بخاری محبوبیت زیادی بین مشتریان دارد. گرمای این نوع دستگاه مانند بخاری چتری گازی تحت تأثیر عوامل محیطی مانند باد و باران و غیره قرار نمی‌گیرد و همواره گرمای مطلوبی را منتشر می‌کنند.

اجاره بخاری قارچی گازی

در قسمت بالای بخاری قارچی یک مشعل قرار دارد که سوخت آن گاز مایع است. این شعله‌ها توسط یک ورق فلزی سوراخ‌دار پخش شده و به صورت یک الگوی دایره‌ای اطراف بخاری قارچی را گرم می‌کند. در بالای بخاری یک ورقه آلمینیومی وجود دارد، وظیفه این ورقه آلومینیومی انعکاس گرما است. در حقیقت این ورقه گرمایی که به سمت بالا می‌رود را جذب می‌کند و آن را به سمت پایین و اطراف منعکس می‌کند. این ورقه معمولاً نقره‌ای است دلیل انتخاب این رنگ این است که گرما را کمتر به خود جذب کرده و بیشتر انعکاس می‌دهد. رنگ نقره‌ای گرما را به حداقل می‌رساند.

خرید یا اجاره بخاری قارچی

اجاره بخاری قارچی نسبت به سایر بخاری‌ها بیشتر است و افراد از این نوع بخاری بیشتر استقبال می‌کنند. علت تقاضای زیاد این بخاری مزایایی است که این نوع بخاری‌ها نسبت به سایر بخاری‌ها دارند.

از مزایای این بخاری‌ها ایمنی بالا و مصرف کم است. ضریب ایمنی بالا با توجه به داشتن ورقه آلومینیومی استاندارد موجب افزایش ایمنی این نوع بخاری‌ها شده است. این بخاری‌ها صدا ندارند و این ویژگی عدم تولید صدا و مزاحمت آن موجب می‌شود بتوان این نوع بخاری را در کتابخانه‌ها و سایر مکان‌هایی که باید سکوت در آن برقرار باشد مورد استفاده قرار داد.

مصرف انرژی بخاری چتری یا قارچی بسیار مناسب است و به همین دلیل است که استفاده از آن مقرون به صرفه است. به دلیل نوع طراحی بخاری‌های قارچی اتلاف انرژی بسیار اندکی خواهند داشت. اندازه بخاری چتری یا قارچی در مقایسه با دیگر وسایل گرمایشی فضای بار بسیار مناسب است و باعث می‌شود فضای اضافی توسط این بخاری‌ها اشغال نشود.

اگر تصمیم به اجاره بخاری قارچی را دارید تردید نکنید زیرا از هر نظر مناسب است. جا به جایی این نوع بخاری بسیار راحت است و نیاز به امکانات خاصی برای نصب و راه‌اندازی این نوع بخاری‌ها وجود ندارد و برای هرمکانی بسیار راحت و مناسب است و به آسانی انجام می‌شود. مواردی که در رابطه با بخاری قارچی ذکر شده عمده‌ترین دلایل تقاضای بالای این نوع از بخاری است. مزیت‌های بخاری قارچی نسبت به دیگر بخاری‌ها قابل توجه است و به همین دلیل برای استفاده در فضای باز مناسب‌ترین گزینه اجازه بخاری قارچی است.

نتیجه‌گیری

اکثر تصمیم به برگزاری مراسمات خود در فضاهای باز و بزرگ را دارید و نگران تأمین گرمای آن هستید می‌توانید با خدمات تشریفاتی مجلس آریا ارتباط برقرار کنید و از آن‌ها کمک بگیرید تا شما را در رابطه با نحوه گرم کردن مراسم یا هر مسئله دیگری راهنمایی نمایند.

پیشنهاد خدمات مجلس آریا برای گرم کردن فضاهای بزرگ مسقف و فضاهای باز اجاره بخاری قارچی است. این مجموعه با سال‌ها سابقه در رابطه با اجرای مراسمات و تأمین لوازم مورد نیاز برگزاری مراسم توانسته است رضایت اکثر مشتریان خود را به دست بیاورد. اجاره انواع بخاری‌ها از جمله بخاری قارچی یکی از خدماتی است که این مجموعه ارائه می‎دهد.

لازم است چند نکته مهم در رابطه با خدمات مجموعه مجلس آریا را بدانید. این مجموعه تمامی خدمات خود را ضمانت می‌کند و پیش از تحویل دادن بخاری یا هر وسیله دیگری به شما آن را امتحان کرده و سپس تحویل شما می‌دهند. اگر نیاز به هر مشاوره‌ای در رابطه با برگزاری مراسمات دارید کافیست با این مرکز ارتباط برقرار کنید تا کارشناسان به سرعت به درخواست شما پاسخ دهند و مشاوره‌های لازم را در اختیار شما قرار دهند.   

× 09123956601