اجاره میز ال ای دی

امروزه اکثر افراد برای برگزاری مراسمات خود اقدام به اجاره میز ال ای دی می‌کنند تا شبی به یادماندنی را برای خود و مهمان‌های خود رقم بزنند. میز ال ای دی با نام میز سوارز نیز شناخته شده است. شاید این سؤال ذهن اکثر افراد را به خود مشغول کرده است که ویژگی‌های میز ال ای دی چیست و چه کاربردهایی دارد؟

میز ال ای دی در شکل‌ها و طرح‌های متفاوت مثل میزهای ال ای دی بلند، کوتاه، مربعی، مثلثی و … است. میز سوارز از جنس فایبر گلاس و پلاستیک سبک است که با نور لامپ‌های ال ای دی در شب درخشش چشمگیری دارد. میزهای ال ای دی اکثراً پایه بلند هستند و افراد آن‌ها را در مهمانی‌ها برای پذیرایی‌های مختصر در طی مراسم استفاده می‌کنند میزهای ال ای دی هم زیبا و تزیینی هستند و هم کاربرد زیادی در مراسمات دارند.

اجاره میز ال ای دی برای برگزاری مراسم های متفاوت

میزهای ال ای دی دارای چندین برنامه نورپردازی هستند. چراغ‌های ال ای دی در این میزها قرار داده شده است و شامل چندین طیف رنگ هستند و جذابیت زیادی به  محیط برگزاری مراسم شما می‌دهد.

انواع میزهای ال ای دی

همانطور که گفته شد میز ال ای دی یا همان میز سوارز چندین مدل مختلف دارد که هر کدام مناسب فضای خاصی است و ویژگی‌های  متعددی نیز دارد. ویژگی‌های میز ال ای دی بسیار کاربردی و خاص است که توجه اکثر افراد را به خود جلب کرده و در اکثر مهمانی‌ها و دورهمی‌ها وجود دارد. در ادامه انواع میز ال ای را نام خواهیم برد و توضیحاتی در رابطه با هر نوع میز سوارز خواهیم داد تا اگر قصد اجاره میز ال ای دی را دارید این نوع میز را به خوبی بشناسید و با انواع آن آشنایی داشته باشید.

میز ال ای دی هلالی

میز هلالی شکل یکی از مدل‌های میز ال ای دی است. این نوع از میز به صورت استوانه نیم هلالی طراحی شده است و در میان آن صفحه‌ای شیشه‌ای برای قرار دادن نوشیدنی یا هر چیز دیگری تعبیه شده است. این میز ظاهر بسیار متفاوت و جذابی دارد. اگر تصمیم به اجاره میز ال ای دی با قیمت مناسبی را دارید این نوع از میز سوارز گزینه خوبی است.

اجاره میز ال ای دی کمر باریک

میز ال ای دی کمر باریک از زیباترین و پرتقاضاترین میزهای ال ای دی است. از این نوع میز در مجالس رسمی و مهمانی‌های بزرگ استفاده می‌شود. میز ال ای دی کمرباریک دارای سطح بزرگ‌تری برای قرار دادن لوازم پذیرایی است و مهمانان بیشتری می‌توانند دور یک میز جمع بشوند. میز ال ای دی کمرباریک برای مراسم‌های بزرگ و رسمی توصیه می‌شود.

اجاره میز ال ای دی پایه استیل

نوع دیگر و متفاوت میز ال ای دی، میز سوارز پایه استیل است. شکل خاص این میز باعث شده است تا محبوبیت زیادی در مهمانی‌ها و مجالس پیدا کند. همانطور که از نامش مشخص است میز ال ای دی پایه استیل دارای پایه استیل از نوع براق و زیبا و بدنه گرد از جنس پلاستیک فشرده است و ظاهری زیبا دارد. این نوع از میز ال ای دی مانند سایر میزها از چندین قابلیت تغییر رنگ به هر رنگی که شما بخواهید را دارد.

میز ال ای دی نیمکت

نیمکت ال ای دی نوع متفاوت و جذابی از محصولات سوراز است که بخاطر ظاهر جذاب و متفاوت خود بسیار پر طرفدار و گزینه خوبی برای مهمانی‌ها و دورهمی‌های دوستانه است. از نیمکت ال ای دی بیشتر در رستوران‌ها و کافی شاپ های بزرگ استفاده می‌شود.

ویژگی‌های میز ال ای دی

  1. سهولت تمیزی میز ال ای دی

این نوع از میزها به سادگی و با استفاده از آب و پارچه و کمی کف به سادگی تمیز خواهند شد. و نیازی به صرف زمان، هزینه و انرژی زیادی نیست.

  1. مقاومت بالای میز ال ای دی

در ساخت میز ال ای دی از پلی اتیلن استفاده شده است که باعث مقاومت شیمیایی در برابر مایعات اسیدی و نمکی می‌شود و باعث عمر زیاد این نوع از میزها در فضای باز می‌شود. امکان زنگ زدگی و پوسیدگی در آن‌ها وجود ندارد. این ویژگی‎ها باعث شده است تا افراد برای مهمانی‌ها و مجالس خود به اجاره میز سوارز اقدام نمایند.

  1. نسوز بودن میز ال ای دی

مواد به کار رفته در میزهای ال ای دی باعث به تأخیر انداختن حرکت آتش می‌شود و در برابر سوختن و حرارت آتش مقاوت بالایی دارند و برخلاف میزهای چوبی و پلاستیکی تشدید کننده آتش نیستند. این میزها طراحی بسیار شیک و مناسبی دارند.

  1. ویژگی‌ ترکیبات به کار رفته در میزهای ال ای دی

پلی اتیلن، مواد رنگی و ضد حریق از اصلی‌ترین مواد تشکیل دهنده میزهای ال ای دی هستند که به راحتی ترکیب می‌شوند و کل آن خاصیت رنگی پیدا می‌کند و دیگر نیازی به رنگ آمیزی میزهای ال ای دی نخواهد بود.  این امر جلوه و زیبایی به میزهای ال ای دی می‌دهد. اکثر افراد در زمان اجاره میز ال ای دی رنگ میز برایشان مهم است زیرا می‌خواهند در فضای مورد نظر جلوه خوبی داشته باشد.

نتیجه‌گیری

میزهای ال ای دی جز لوازم تزئینی و رفاهی هستند که نقش مهمی در زیبایی بخشیدن به مراسمات رسمی و غیر رسمی دارند. میزهای ال ای دی در واقع میزهای نورانی هستند و طوری طراحی شده‌اند که بتوانند در فضاهای تاریک یا نیمه تاریک به خوبی نور را به بیرون متصاعد کنند و فضا را به نوعی فانتزی و رویا گونه کنند.

این یکی از دلایلی است که امروزه افراد به اجاره میز ال ای دی سوارز برای برگزاری مراسمات خود در فضاهای باز و بسته اقدام می‌کنند. قیمت خرید این میزها بالاست و اجاره این نوع میز اقتصادی‌تر است.

در صورتی که تصمیم گرفته‌اید تا یک مراسم خاص را با میز ال ای دی برگزار نمایید می‌توانید با مجموعه خدمات مجلس آریا ارتباط برقرار کنید. انواع میزهای ال ای دی در رنگ‌ها و طرح‌های مختلف توسط این گروه به شما ارائه می‌شود. همچنین این امکان برای شما وجود دارد تا با کارشناسان حرفه‌ای و با تجربه این مجموعه در رابطه با طراحی و تزئین مراسم مورد نظرتان مشورت نمایید.

تمامی خدمات این مجموعه تضمینی است حتی میزهای ال ای دی را قبل از اجاره به شما تست می‌کنند و پس از اطمینان از سلامت میز آن را به شما اجاره می‌دهند. اجاره انواع میز ال ای دی با کمترین قیمت و بیشترین کیفیت همچنین با تنوع زیاد توسط خدمات مجلس آریا در اختیار شما قرار می‌گیرد.  

 

× 09123956601