اجاره میز سوارز  ال ای دی 

اجاره میز ال ای دی 

میزهای سوارز در دو نوع فلزی و پلی اتلین وجود دارند. ارتفاع این میزها حدود 105 سانتی متر است، به همین دلیل از این میزها به عنوان میز ایستاده نیز نام برده می شود. میز سوارز فلزی با کاور و شال مورد استفاده قرار می گیرد. از طرفی میز سوارز تولید شده از جنس پلی اتلین کاملا مقاوم در برابر سرما و گرما است.

هر دو نوع میزهای سوارز در مجموعه مجلس آریا موجود است. میزهای پلی اتلین موجود دارای لامپ و کیت ال ای دی جهت روشنایی محیط میز می باشد. وجود ریموت کنترل در این میزها قابلیت تغییر رنگ این میزها به 16 رنگ ثابت یا چشمک زن را فراهم کرده است.

اجاره میز بار ال ای دی

خدمات مجالس آریا در تلاش است تا برای جلب رضایت مشتری خود بهترین و مرغوب ترین کالاها را تهیه و عرضه نماید. بر این اساس، در گروه لوازم ال ای دی علاوه بر میزهای سوارز کمرباریک و پایه استیل، باکس ال ای دی، میز تولد و میز پذیرایی با شیشه سکوریت دودی نیز وجود دارد.

خدمات مجالس آریا، تمامی تجهیزات مورد نیاز جهت برگزاری انواع مراسم از جمله نامزدی، عقد، عروسی، تولد و … را گرد هم آورده است تا با کیفیت مطلوب و هزینه مناسب در اختیار شما همشهریان گرامی قرار دهد.

پیشاپیش از حسن انتخاب شما عزیزان صمیمانه سپاسگزاریم. امید است همچنان لطف خداوند در خدمت به شما سروران گرامی همراهمان باشد.

جهت اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید 

× 09123956601