راهنمای اجاره بخاری برای مراسم

اجاره بخاری برای مراسم در فصل زمستان دغدغه بسیاری از افراد است. این مراسم می‌تواند مراسم عروسی یا ختم یا حتی مهمانی‌های خانوادگی با تعداد بالایی مهمان باشد.
در هرصورت بخش زیادی از فصول در کشور ما سرد است. اوایل بهار، پاییز و زمستان از فصول سرد سال هستند. از همین رو اگر قصد برگزاری مراسمی در این فصول را دارید، باید به فکر مهمان‌های خود باشید.

 اجاره بخاری برای مراسم
عده زیادی در اجاره این لوازم تردید زیادی از خود نشان می‌دهند. زیرا نمی‌دانند که برای فضایی که در اختیار دارند چه تعداد بخاری نیاز است.
باید از چه نوع بخاری برای مراسم خود استفاده کنند. حتی نمی‌دانند که چطور و از کجا باید وسیله مورد نیاز خود را تهیه کنند. از همین رو قصد داریم که در این مطلب راهنمای کاملی را در اختیار شما قرار دهیم تا برای اجاره این وسیله برای مراسم خود تردید نداشته باشید و با تکیه بر این اطلاعات مناسب‌ترین بخاری را اجاره نمایید.

اجاره بخاری متناسب با فضا

اگر قصد اجاره بخاری را دارید، انواع بخاری‌ها به شما پیشنهاد می‌شود. اما قطعاً شما نمی‌توانید برای مراسم خود هر بخاری را اجاره کنید.
برای این کار باید شرایط لازم را در نظر بگیرید تا بخاری که اجاره کرده‌اید، در طول مراسم مزاحم شما نشود. برای مثال اگر قصد شما اجاره بخاری برای فضای منزل خودتان است، بهتر است از بخاری‌های کوچکتر یا بخاری‌های برقی کوچک استفاده نمایید.
اگر قصد شما برگزاری مراسم در فضای باز است. اجاره بخاری فضای باز یا هیتر قارچی مناسب شما است. همچنین اغلب برای سالن‌های بزرگ و بسته اجاره بخاری انرژی پیشنهاد می‌شود.
زیرا این بخاری‌ها بسیار قوی هستند و تعداد کمی از آن‌ها می‌تواند فضای سالن را گرم نماید. بهترین راه برای شما برای اجاره بهترین بخاری مشورت با کارشناسان شرکت خدمات مجالسی است که به آن مراجعه کرده‌اید.

بخاری گازی یا برقی

برای اجاره بخاری، هرگز از اهمیت مصرف انرژی غافل نشوید. شما بخاری را برای چه کاربردی و برای چه مدت اجاره می‌کنید؟ این موضوع بسیار حائز اهمیت است.
همانطورکه می‌دانید، بخاری برقی مصرف انرژی بسیار بیشتری نسبت به بخاری گازی دارد. از همین رو اگر برای مصارف طولانی یا گرم کردن فضای بزرگتر به بخاری نیاز دارید، بخاری‌های برقی انتخاب خوبی نیستند.
از آنجایی که انرژی گاز ارزان‌تر از انرژی برق است، توصیه می‌شود برای اجاره این وسیله به‌منظور استفاده برای مدت طولانی‌تر، مثلاً مدت یک هفته‌ای از بخاری گازی استفاده نمایید.
همچنین در انتخاب بخاری میزان برد دما را در نظر بگیرید. برای مثال اگر قصد شما گرم کردن اتاق خواب مهمان است، بخاری برقی انتخاب خوبی است. زیرا گرما را متمرکزتر پخش می‌کند. از همین رو برای گرم کردن فضاهای کوچکتر، بخاری برقی مناسب‌تر است.
درحالی که سیستم گرم کردن بخاری گازی با گرم کردن مولکول‌های هوا است. از همین رو فضای بیشتری را گرم می‌کند اما گرمایی که ساطع می‌کند، به اندازه بخای برقی نیست.

آیا اجاره بخاری فن دار بهتر است یا بدون فن

اغلب افراد برای سمینارها، همایش‌ها و برگزاری مراسم در سالن‌های بزرگ بخاری اجاره می‌کنند. از همین رو بسیاری از آن‌ها به دنبال بخاری فن دار برای اجاره هستند. اما آیا این کار درست است؟ بطورکلی اجاره بخاری فن دار چه مزایا و معایبی دارد؟
مسلماً بخاری فن دار می‌تواند برد گرما را افزایش دهد. به‌عبارتی گرما را بیشتر پخش کند. از همین رو نیاز ما را به اجاره تعداد بیشتر بخاری کاهش می‌دهد.
اما این بخاری‌ها اغلب از سروصدای زیادی برخوردارند. از همین رو اگر قصد شما برگزاری مراسماتی نظیر، سمینار و کنفرانس است که به سکوت بیشتری نیاز دارد، از اجاره بخاری‌های فن دار پرهیز کنید.

در نظر گرفتن موقعیت قرار دادن بخاری در مراسم

حتماً پیش از اجاره بخاری فضایی از سالن که قصد دارید، بخاری را در آن قرار دهید در نظر بگیرید. آیا فضایی که برای آن در نظر گرفته‌اید، موقعیت مناسبی را برای اتصال بخاری به گاز شهری دارد؟
آیا نیاز است بجای اجاره بخاری گازی بخاری کپسولی اجاره کنید؟ آیا سبک مراسم شما به‌گونه‌ای است که بتوانید از بخاری کپسولی در آن استفاده کنید.
اگر بخاری برقی اجاره کنید، در آن موقعیت مکانی خاص دسترسی به برق یا امکان استفاده از چند راهی‌ها وجود دارد یا در کنار بخاری برقی مجبور به اجاره موتور یا تأمین کننده برق نیز خواهید شد.

زیبایی ظاهری تا چه اندازه در اجاره بخاری برای مراسمات مهم است؟

اگرچه کیفیت و میزان دمایی که یک بخاری تولید می‌کند برای مراسم شما بسیار مهم است. اما باید برای اجاره آن زیبایی ظاهری بخاری را نیز در نظر گرفت.
نوع مراسمی که در پیش دارید، میزان رسمی بودن آن و … همگی در انتخاب بخاری تأثیر دارند. برای مثال از آنجایی که در یک مراسم عروسی فیلمبرداری انجام می‌شود، شیکی فضا بسیار مهم است.
از همین رو در هنگام اجاره بخاری باید شکل ظاهری آن در نظر گرفته شود. بهتر است برای مراسم‌هایی که در فضای باز انجام می‌شود از بخاری فضای باز استفاده نمایید.
این نوع بخاری‌ها شکل ظاهری بسیار زیبایی دارند، همچنین طراحی آن‌ها به‌گونه‌ای است که مناسب گرم کردن فضای باز هستند. از همین رو اجاره این نوع بخاری‌ها برای مراسماتی که در فضای باز انجام می‌شود بسیار مناسب هستند.

نتیجه گیری:

برای اجاره بخاری برای مراسمات، در نظر گرفتن شرایط خاص آن مراسم، نوع مراسم، فضای خاصی که برای برگزاری مراسم در اختیار دارید، اهمیت شکل ظاهری بخاری‌ها و … از دیگر ویژگی‌هایی هستند که باید به آن‌ها توجه شود.
یکی از بهترین راه‌ها، برای اجاره این وسیله مشورت با متخصصان و کارشناسان اجاره بخاری، اجاره کولر و سایر تجهیزات مجالس است.

اجاره بخاری برای مراسم
مرکز خدمات مجالس مجلس آریا یک مرکز معتبر است که کار اصلی آن اجاره انواع تجهیزات مجالس است. یکی از کارهایی که این مرکز برای مشتریان خود انجام داده است.
امکان ارائه مشاوره تلفنی و آنلاین به آنان است. این امکان باعث می‌شود تا مشتری بتواند با توجه به مراسم، بهترین بخاری را که کمترین هزینه را برای آن دارد، اجاره نماید.

× 09123956601