اجاره کولر در مناطق جنوب تهران  یکی از مرسوم‌ترین کارها در هنگام برگزاری مجالس است. در طول فصل تابستان، مراسم‌های زیادی نظیر عزا، عروسی، تولد، سمینار و … ممکن است با مدیریت خود شما انجام شود.

 

برای برگزاری یک مراسم باید برای آن تمهیداتی اندیشیده شود. برای مثال اگر مراسمی در فصل تابستان برگزار می‌شود، اجاره تعداد معینی وسیله سرمایشی برای خنک نگه داشتن سالن باید در دستور کار قرار بگیرد. به همان میزان نیز اجاره بخاری برای برگزاری مراسم در فصل زمستان لازم و ضروری است.

 

 

اجاره کولر در مناطق جنوبی تهران

اجاره کولر گازی در جنوب تهران

 

اجاره کولرگازی مناسب با فضای شما در مجلس آریا، ما با تکیه بر دانش پرسنل و دستگاه های جدید و به روز از بهترین برندهای دنیا با کارشناسی محل شما بهترین پیشنهاد را در انتخاب کولر گازی مناسب جهت مراسمات شما می نماییم.

انواع کولر گازی های موجود در جنوب تهران

اجاره کولر گازی

  • انواع کولر گازی در سایز ها و طرح های مختلف
  • انواع کولر گازی  ایستاده در سایزها و طرح های مختلف
  • انواع کولرگازی پرتابل  در سایز های مختلف
  • کولر گازی تک فاز
  • کولر گازی سه فاز
  • کولر گازی ایستاده 6000
  • کولر گازی ایستاده 3600

 

 

 

اجاره کولر در جنوب تهران

اجاره کولر گازی ایستاده در جنوب تهران

کولر گازی دارای انواع مختلفی است. کولر گازی ایستاده، کولر گازی پنجره‌ای، کولر گازی پرتابل و … از انواع این کولرها هستند. کولر گازی ایستاده اغلب بیشترین متقاضی را برای اجاره دارد.

استفاده از این کولرها در تالارهای پذیرایی و مراسم‌هایی مانند عروسی بسیار مرسوم است. علت آن نیز حالت ایستاده و جابه‌جایی راحت آن است.

 

کولر گازی ایستاده به‌ راحتی می‌تواند در گوشه‌ای از سالن پذیرایی قرار بگیرد. این کولر با توجه به قدرتی که دارد؛ می‌تواند بردها و مسافت‌های متفاوتی را خنک کند.

همچنین ظاهر زیبایی که دارد می‌تواند جلوه بصری خوبی را به سالن شما ببخشد. این دلایل هستند، که کولر گازی ایستاده را به بهترین انتخاب برای اجاره تبدیل می‌کنند. برای اجاره کولر گازی ایستاده کافیست از طریق تماس تلفنی، واتساپ یا ایمیل با مجلس آریا در ارتباط باشید.

برگزاری مراسم به خودی خود با خرج بسیار زیادی همراه است. از همین رو اغلب افراد سعی دارند که برای کمتر شدن هزینه‌ها  و برای اجاره تجهیزات آن هزینه کمتری پرداخت کنند.

در این بین بسیاری از مراکز خدمات مجالس با راهنمایی غلط مشتریان، آن‌ها را به سمت اجاره بیشتر کولر و لوازم و صرف هزینه بیشتر هدایت می‌کنند.

مرکز خدمات مجالس مجلس آریا یکی از قدیمی‌ترین متصدیان اجاره تجهیزات مجالس در تهران است. این مرکز با مجوزهای رسمی در حال فعالیت است. از همین رو هزینه اجاره این تجهیزات را بر اساس نرخ مصوب اتحادیه‌های تشریفات و خدمات مجالس دریافت می‌کند.

همچنین در تلاش است تا با ارائه مشاوره‌های تلفنی و خدمات اینترنتی گسترده به مشتریان خود به آن‌ها در انتخاب صحیح تجهیزات مجالس کمک کند. این امر سبب می‌شود تا مشتری با انتخاب صحیح، نه‌تنها هزینه کمتری را پرداخت کند. بلکه نیاز مجلس او نیز به‌خوبی برطرف شود.

کرایه کولر گازی پنجره‌ای در جنوب تهران

اجاره کولر گازی پنجره‌ای بیشتر برای مراسم‌هایی که در جنوب هران  انجام می‌شود که سالن از فضای کافی برخوردار نیست. از همین رو استفاده از کولرگازی پنجره‌ای برای این کار بسیار مناسب‌تر است.

همانطورکه از نام این وسیله پیداست محل قرارگیری آن بر روی پنجره است. از همین رو فضایی را که برای استفاده مهمان در نظر گرفته شده است اشغال نمی‌کند.

اجاره کولر گازی پرتابل در جنوب تهران

کولر گازی پرتابل در حقیقت همان کولر گازی قابل حمل است که در منطقه جنوب تهران به اجارخه میرسد . در این نوع کولرها کمپرسور داخل خود دستگاه قرار دارد. به‌عبارتی تمام سیستم دستگاه داخل آن تعبیه شده و قابل حمل است.

تنها چیزی که برای نصب این کولر مورد نیاز است؛ داشتن یک دریچه کوچک برای خروج باد داغ ناشی از عملکرد کمپرسور است. البته این نوع کولرهای گازی قدرت سرمایش کولرهای گازی ایستاده را ندارند.

ارتفاع آن‌ها نیز اغلب از کولرهای گازی ایستاده کمتر است. اما برای سهولت در نصب و جا به جایی برای اجاره بسیار مورد توجه قرار می‌گیرند تا آنجایی که درخواست برای اجاره کولر گازی پرتابل از انواع دیگر آن بیشتر است.

کولرهای گازی دارای انواع مختلفی هستند. انواع کولر گازی شامل کولر گازی ایستاده، کولر گازی پنجره‌ای، کولر گازی پرتابل، اسپیلت ایستاده ، کولر گازی تک فاز و سه فاز هستند.

خدمات مجالس اریا در اجاره کولر و بخاری در منطقه جنوب تهران

قیمت اجاره هر یک از این وسایل سرمایشی متفاوت است و به تعداد روزی که آن را اجاره می‌کنید، بستگی دارد. برای اجاره کولر باید موارد زیادی نظیر نوع و محل برگزاری مراسم در نظر گرفته شود.

کارشناسان مرکز خدمات مجالس مجلس آریا با ارائه مشاوره تلفنی رایگان شما را در انتخاب مناسب‌ترین کولر یاری می‌کنند. برای استفاده از خدمات مجلس آریا کافیست در واتساپ پیام دهید یا با شماره تلفن‌های این مرکز تماس بگیرید.

اجاره کولر گازی

اجاره کولر آبی

× 09123956601