اجاره بخاری آبسال در سرماآفرین

اجاره بخاری آبسال

 اجاره بخاری ابسال  در سریع ترین زمان ممکن و مناسب ترین قیمت با کادری مجربدر محل دلخواه شما می باشد

انواع سیستمهای گرمایشی آریا مجلس عبارتند از :

اجاره بخاری،اجاره بخاری برقی ،اجارهبخاری گازی،اجاره بخاری قارچی (پاسیو) ،اجاره بخاری های انرژی و اجاره بخاری صنعتی ، اجاره بخاری کپسولی  و اجاره جت فن (هیتر) در سایزهای مختلف مناسب با فضا ها و متراژهای مختلف در خدمت شما عزیزان می باشد

گروه خدمات مجالس آریا ارمغان آور آسایش و راحتی

آماده عقد قرار داد با تالار ها ،نمایشگاه ها و باغها با تخفیف ویژه 

جهت دریافت مشاوره رایگان با مشاوران ما در خدمات مجالس آریا تماس بگیرید 

اجاره کولر

اجاره کولر گازی ابسان در تهران

اگر فضای مناسب برای نصب کولر گازی بر روی دیوار ندارید، کولر گازی سقفی پیشنهاد مناسبی برای شما خواهد بود. واحد داخلی کولر گازی سقفی بر کف زمین قرار دارد و واحد بیرونی را می توان بدون آماده سازی اصلی محل و یا لوله کشی نصب کرد. این چیدمان همچنین برای فضاهایی با دیوارهای کج مانند اتاق زیر شیروانی یا ساختمان ساخته شده از شیشه مناسب باشد. از دیگر مزایای کولر گازی سقفی می توان به بررسی فیلترهای هوا اشاره کرد. سیستم های نصب شده روی کف، محیط را سریعتر از هر سیستم دیگری سرد یا گرم می کنند. اجاره کولر گازی یکی از بهترین راه های تعدیل دما برای مجالس و محیط های بزرگ است. شما می توانید با مناسب ترین هزینه، بهترین کولر گازی سقفی را از مجلس آریا کرایه کنید.

کرایه بهترین کولر گازی ابسان

کولر گازی کاستی  معمولاً طوری طراحی شده است که در یک یا دو فضای کاشی سقفی نصب شود. قسمت اعظم این کولر، در داخل سقف قرار گرفته و به همین دلیل قابل مشاهده نیست. کولر گازی کاستی، زیبایی خاصی به ساختمان شما می بخشد. اما یک واحد نصب شده در مرکز می تواند به دلیل توزیع هوا در 4 جهت، ظرفیت خنک کننده (یا گرمایش) بیشتری را در یک منطقه وسیع ارائه دهد. به طور معمول ، یک کولر کاست سقفی می تواند همانند 3 یا 4 دستگاه دیواری کار کند. آنها طوری طراحی شده اند که هوا را به صورت عمودی به داخل واحد برده و هوای تصفیه شده را به طور افقی در امتداد سقف تخلیه کنند. کرایه کولر گازی کاستی ساده تر از همیشه انجام می گیرد. برای کرایه این کولر گازی کاربردی، کافی است با شماره های درج شده در سایت مجلس آریا تماس بگیرید. بهترین کولر ها با مناسب ترین قیمت، در انتظار شما خواهند بود.

× 09123956601